Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Ligt aan de boot, een klein zeilscheepje op volle zee zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar is nog goed te doen.
Op een luxe jacht of een ander groot ding merk je er amper wat van...
Wat ga je doen dan?
Veulen84 schreef:Van mij kan het niet ruig genoeg. Maar goed, ik ben op een boot geboren en vind de deining rustgevend. Wordt er lekker slaperig van.
Shirley schreef:Ligt aan de boot, een klein zeilscheepje op volle zee zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar is nog goed te doen.
Op een luxe jacht of een ander groot ding merk je er amper wat van...
Wat ga je doen dan?
Veulen84 schreef:Als je links bent stop je dat watje in je rechteroor. Als je rechts bent in je linkeroor.
Zoute of gember koekjes eten als je misselijk wordt. Bovendeks blijven en rustig diep in en uit ademen. Volg de horizon, maar staar je er niet vast op. Gewoon ontspannen mee bewegen met de golven
Van mij kan het niet ruig genoeg. Maar goed, ik ben op een boot geboren en vind de deining rustgevend. Wordt er lekker slaperig van.
Citaat:WAARSCHUWING voor forse buien met zware rukwinden, hagel en onweer:
- Geldig van 1 maart 22u tot 2u (gedurende 4u).
- Code donkeroranje: vermoedelijk onweer, lokaal hevig met hagel, schade is mogelijk!
- Code lichtoranje: onweer is mogelijk, schade valt niet uit te sluiten.
- De stortbuien zullen gepaard gaan met hevige windstoten van 70-80 km/u, plaatselijk zelfs 100 km/u!
- Aangezien de wolkenbasis zeer laag ligt (circa 300m) en zowel de windschering/vorticiteit tussen 0-1 km hoge waarden aanneemt (40 knopen), is er voornamelijk in het westen van het land een tornado mogelijk...
gohya schreef:Volgens de berichten krijgt Limburg,Noord-Brabant en ik meende Utrecht last van dit slechte weer vanacht/vanacht. Daar gaat het heel hard waaien en regenen enzo.
Maar eerst zien,dan geloven.Gister voorspelde ze voor vandaag heel de dag grijs en veel regen.
NatasjavE schreef:Veulen84 schreef:Natasja.. ik ben ooit. Bij windkracht 8+ het water overgestoken van denemarken naar noorwegen. 6 uur varen, heb er niks van gemerkt. Ik sliep.
Oeh![]()
Ik een kleine boot?