Vanaf een bepaalde leeftijd zijn hotpants ook niet echt meer "geschikt" zeg maar, tenzij je eruit ziet als Gisèle Bundchen of Claudia Schiffer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grease schreef:dragen jullie allemaal nooit hotpants?ik wel hoor! en ik vind dat je die korte broek prima kan hebben, met panty vind ik de garter ding een stuk leuker dan bij je vorige outfit. niet helemaal mijn stijl tho
Loolotte schreef:Misschien maar niet moeten posten gezien alle rollade-reacties en mijn geschiedenis met een eetstoornisIk vind zelf dat ik shorts wel kan hebben en dit zijn m'n favoriete, maar een beetje afvallen kan sowieso nooit kwaad. Bedankt voor de tips
Loolotte schreef:Sorry dat was meer tot betrekking tot mezelf dan op jullie natuurlijkMaar 'niet persoonlijk' vind ik ook zoiets, want 'betrekking tot' vind ik een beetje hetzelfde
Maar ik zal eens op jacht gaan naar zo'n skater skirt, want ik heb maar 2 rokjes en die zijn allebei strak. En ik heb één jurkje... En ja, drie stapels met hotpants, ik schaam me kapot
xRoosss schreef:MarlindeRooz schreef:Ik draag zomers ook heeel graag jurkjes, ik voel inderdaad liever niet mijn benen afsterven als ik zit.
Hehehe, precies dezeof wanneer je op een stoel hebt gezeten en je een afdruk in je boven benen hebt staan
typisch van die zomer vakantie struggels
xRoosss schreef:MarlindeRooz schreef:Ik draag zomers ook heeel graag jurkjes, ik voel inderdaad liever niet mijn benen afsterven als ik zit.
Hehehe, precies dezeof wanneer je op een stoel hebt gezeten en je een afdruk in je boven benen hebt staan
xRoosss schreef:Loolotte schreef:Sorry dat was meer tot betrekking tot mezelf dan op jullie natuurlijkMaar 'niet persoonlijk' vind ik ook zoiets, want 'betrekking tot' vind ik een beetje hetzelfde
Maar ik zal eens op jacht gaan naar zo'n skater skirt, want ik heb maar 2 rokjes en die zijn allebei strak. En ik heb één jurkje... En ja, drie stapels met hotpants, ik schaam me kapot
Je hoeft je echt niet te schamen meid! Lekker zijn wie jij wilt zijn. Wij geven alleen onze mening en proberen dmv outfit foto's een ander licht op jouw outfit te werpen, puur voor inspiratie voor jou![]()
We bedoelen het allen goed, als ik even voor iedereen mag spreken
Grease schreef:xRoosss schreef:Hehehe, precies dezeof wanneer je op een stoel hebt gezeten en je een afdruk in je boven benen hebt staan
maar dan zit je broek best wel strak denk ikik heb daar nooit echt last van namelijk
Grease schreef:xRoosss schreef:
maar dan zit je broek best wel strak denk ikik heb daar nooit echt last van namelijk
Loolotte schreef:Maar ik zal eens op jacht gaan naar zo'n skater skirt, want ik heb maar 2 rokjes en die zijn allebei strak. En ik heb één jurkje... En ja, drie stapels met hotpants, ik schaam me kapot