Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:30

Ik draag enkel "hotpants" in de vorm van een jumpsuit-achtig geval met dus korte short, en dan nog alleen thuis en als de vriend er niet is want hij vindt dat soort kleding (zeker gezien het motiefje erop haha) gewoon spuuglelijk :+ Het zit alleen zo lekker makkelijk :))

Vanaf een bepaalde leeftijd zijn hotpants ook niet echt meer "geschikt" zeg maar, tenzij je eruit ziet als Gisèle Bundchen of Claudia Schiffer.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:31

Grease schreef:
dragen jullie allemaal nooit hotpants? :oo ik wel hoor! en ik vind dat je die korte broek prima kan hebben, met panty vind ik de garter ding een stuk leuker dan bij je vorige outfit. niet helemaal mijn stijl tho :)

Jawel; zwart of kaki groen, in een mooi stofje en modelletje kantoorbroek. Dat toont al heel anders dan een spijkerschoen ;)

Ik denk niet dat het de bedoeling is om je af te laten vallen lot, aangezien wss iedereen hier last zou hebben van een rollade effect :)

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:32

ja maar dat heb je denk ik ook al met super dunne benen hoor! dat ding moet toch blijven zitten.. ""rollade"" effect zul je dan ook hebben

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:32

Ik draag een hotpants ook alleen op vakantie, en koop die dingen standaard te groot. Wil zoveel mogelijk voorkomen dat ze strak om m'n benen zitten. Kan je nog zo slank zijn, maar als je zit op een stoel en het knelt, vre-se-lijk :')

Jurkjes vind ik dan veel fijner. Vooral a-lijn of skater model. Bovenkant mooi strak en vanaf de taille uitlopend. Maskeert de bovenbenen en heupen en laat wel de goede dingen zien. Tenminste, zo werkt het voor mij persoonlijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:33

Nee Loolotte, afvallen hoef je zeker niet te doen. Mijn billen zijn dikker dan de jouwe zelfs :))
Denk dat je dat effect gewoon krijgt als je die te strak aan moet trekken zodat ie zou blijven zitten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:33

Ik draag zomers ook heeel graag jurkjes, ik voel inderdaad liever niet mijn benen afsterven als ik zit. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:34

ik vind jurkjes altijd een beetje ongemakkelijk, korte broeken voelen voor mij meer gewoon als een broek waar ik normale dingen in doe zonder ongemakkelijk te voelen :') maar alleen als hij goed past uiteraard. als je kont eronderuit komt vind ik het ook geen gezicht hoor!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:34

Sorry dat was meer tot betrekking tot mezelf dan op jullie natuurlijk :) Maar 'niet persoonlijk' vind ik ook zoiets, want 'betrekking tot' vind ik een beetje hetzelfde :+ Maar ik zal eens op jacht gaan naar zo'n skater skirt, want ik heb maar 2 rokjes en die zijn allebei strak. En ik heb één jurkje... En ja, drie stapels met hotpants, ik schaam me kapot :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:35

Soms zie je ook hotpants in dunnere stofjes die zo lekker in de bilnaad kruipen. Heel flatterend :')

xRoosss

MarlindeRooz schreef:
Ik draag zomers ook heeel graag jurkjes, ik voel inderdaad liever niet mijn benen afsterven als ik zit. :')

Hehehe, precies deze :') of wanneer je op een stoel hebt gezeten en je een afdruk in je boven benen hebt staan _O- typisch van die zomer vakantie struggels :+

xSwanHeart

Loolotte schreef:
Misschien maar niet moeten posten gezien alle rollade-reacties en mijn geschiedenis met een eetstoornis :+ Ik vind zelf dat ik shorts wel kan hebben en dit zijn m'n favoriete, maar een beetje afvallen kan sowieso nooit kwaad. Bedankt voor de tips :)

Vervelende reactie dit, alsof wij jou nu terug je eetstoornis in praten. Niet netjes om ons een schuldgevoel aan te praten voor goedbedoeld advies :n
Als je nog zo gevoelig bent voor triggers, raad ik het je niet aan om zulke foto's van jezelf te plaatsen, want helaas kan je altijd iets te horen krijgen dat je niet zint ;)

Verder vind ik dat je het prima kunt hebben hoor, alleen de combinatie mag wat mij betreft een beetje gedowntoned worden :j

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:37

Zie even mijn reactie hiervoor ;)

xRoosss

Loolotte schreef:
Sorry dat was meer tot betrekking tot mezelf dan op jullie natuurlijk :) Maar 'niet persoonlijk' vind ik ook zoiets, want 'betrekking tot' vind ik een beetje hetzelfde :+ Maar ik zal eens op jacht gaan naar zo'n skater skirt, want ik heb maar 2 rokjes en die zijn allebei strak. En ik heb één jurkje... En ja, drie stapels met hotpants, ik schaam me kapot :')

Je hoeft je echt niet te schamen meid! Lekker zijn wie jij wilt zijn. Wij geven alleen onze mening en proberen dmv outfit foto's een ander licht op jouw outfit te werpen, puur voor inspiratie voor jou :j

We bedoelen het allen goed, als ik even voor iedereen mag spreken :Y)

Anoniem

xRoosss schreef:
MarlindeRooz schreef:

Hehehe, precies deze :') of wanneer je op een stoel hebt gezeten en je een afdruk in je boven benen hebt staan _O- typisch van die zomer vakantie struggels :+

maar dan zit je broek best wel strak denk ik :') ik heb daar nooit echt last van namelijk

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:38

xRoosss schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dit ja! Dat is ook de reden dat ik nooit shorts draag. Dat er zo'n rol been onder je short vandaan komt als je zit, brrrr :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:38

xRoosss schreef:
Loolotte schreef:

Je hoeft je echt niet te schamen meid! Lekker zijn wie jij wilt zijn. Wij geven alleen onze mening en proberen dmv outfit foto's een ander licht op jouw outfit te werpen, puur voor inspiratie voor jou :j

We bedoelen het allen goed, als ik even voor iedereen mag spreken :Y)

amen!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:39

Loolotte schreef:
Zie even mijn reactie hiervoor ;)

Woepsie! Het gaat ook zo snel hier ;)

xRoosss

Grease schreef:
xRoosss schreef:

maar dan zit je broek best wel strak denk ik :') ik heb daar nooit echt last van namelijk

Nee ik bedoel dat als je bijvoorbeeld op een rieten stoel zit, je na het opstaan allemaal ribbels van dat riet in je been hebt staan :')

MarlindeRooz

Grease schreef:
xRoosss schreef:

Ik koop altijd al een maat groter, moet hem dan omhoog houden als ik geen riem om heb want anders zakt hij recht af naar beneden... :') Maar om mijn benen zit hij super strak. _O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:40

Loolotte schreef:
Maar ik zal eens op jacht gaan naar zo'n skater skirt, want ik heb maar 2 rokjes en die zijn allebei strak. En ik heb één jurkje... En ja, drie stapels met hotpants, ik schaam me kapot :')

Misschien is het als 17-jarige wel een mooi moment om je garderobe te upgraden en op zoek te gaan naar wat jouw lijf echt accentueert :) ? Iedereen moet natuurlijkdragen waar hij of zij zich lekker in voelt (!!) maar 3 stapels hotpants en verder amper kleding lijkt me de moeite waard om je stijl uit te breiden :D :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:42

Ach, als iedereen dezelfde stijl had en dezelfde kleding zou dragen, dan zou het nog moeilijker worden om dat ene leuke item te kunnen scoren nietwaar :P

Als je graag binnen emo/gothic blijft: er zijn ZAT mogelijkheden om je iets minder provocerend te kleden, maar toch eigenwijs genoeg om je eigen stijl te hebben

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:46

Het gaat inderdaad echt heel snel, ik had 4 keer nieuwe reacties voor me :')

Klopt! Ik had eerst veel meer jurkjes en die liggen nog steeds wel ergens... Hier in het huis... Ongeveer :') Maar ik voelde me er echt naar in. Ik draag aan de bovenkant liever wat lossere dingen, en sowieso vind ik rokjes o.i.d. nooit zo fijn. Ik heb altijd het idee dat mijn onderbroek te zien is als het een beetje waait :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:51

Kan je dan niet een kort fietsbroekje of een afgeknipte legging eronder dragen, als je je daar zekerder bij voelt? Ik vond rokjes ook nooit fijn, maar begin er aan te wennen. Je ziet je kont echt niet zo snel. (Ben ik achter gekomen door heel vaak 'zie je mijn kont?!' aan mijn vriend te vragen :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:53

Langere rokjes kopen en geen rokje aandoen als het waait, betere tip kan ik je niet geven :') En anders gewoon een legging of dikke niet doorzichtige panty er onder. Of een kort bikinishortje ofzo.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:56

Ben ik nou gek, of zijn die bandjes om de benen (te lui om de naam op te zoeken, want hee het is 11 uur :')) nou JUIST bedoeld om overknee socks omhoog te houden? Waarom zou je anders een bandje om je been doen hahaha

En ohja, ik draag ook 'hotpants' in de zomer hoor! Die afdrukken zijn vreselijk, maar dat hoort erbij... :(