Ah, die nagellakjes zijn zo mooi! Helaas ben ik een ramp in lakken, vooral met mijn linkerhand.
Ik lak ook bijna nooit, ik kan het nog sterker vertellen: ik had tot twee weken terug nog nagellak van juli op m'n grote teen zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anoukkk. schreef:Super leuke blogs weer girls!Ik sla de 50 shades discussie ook over.. kijk en lees het beiden niet hihi!
Ik had toen mijn blog 1 jaar oud was een win actie gedaan met een Mac lippenstift. Nu ben ik bijna jarig en er waren zoooo veel reacties dat het me leuk leek om er nog te verloten ivm mijn verjaardag! Nu een naar keuze.
http://www.fajez.nl
Yv_ schreef:Ik ga straks die post over Greys eens even lezen, ben wel erg nieuwsgierig. Zo diepgaand heb ik het allemaal niet gelezen en gezien, vond het allemaal niet boeiend genoeg. Maar ben wel erg nieuwsgierig hoe andere mensen erover denken
.
Gewoon oefenen Sokje. Mijn teennagels zijn ook zo dramatisch hoor, die lak ik standaard 2x per jaar
Ik heb vandaag een leuke post (al vind ik zelf) enne.. Spammen mag vandaag
.
Favoriete blogs #1
Yasmine schreef:Zoals aangekondigd, vandaag mijn vervolg op/aanvulling op/uitbreiding van mijn vorige artikel: Waarom Fifty Shades nog altijd niet oké is - de test. Mijn mening nadat ik ook de film heb gezien, en waarom het niet oké is zelfs "als het toch maar fictie is."
DnT, het gaat niet om de sub-dom relatie of de BDSM. Het gaat om de manier waarop Christian in het dagelijkse leven met Ana omgaat. Er zijn 2 aparte relaties: de manier waarop ze met elkaar seksueel omgaan (dom/sub en waar zij hem inderdaad toestemming geeft aan hem om dominant te zijn) en de manier waarop ze in het dagelijkse leven met elkaar omgaan (waar je als partners in een relatie evenwaardig en gelijk hoort te zijn). Zij moet voor iedere jongen waarmee ze omgaat aan Christian verantwoording afleggen: wie is hij? Wat wil hij? Terwijl Christian zelf absoluut geen enkele verantwoording aan Ana moet afleggen. Ana mag niks en Christian mag alles. In het dagelijkse leven bedoel ik dan, niet in de slaapkamer. Wil Ana op restaurant met Christian? Dikke pech, want hij wil het niet en dan is er geen ruimte voor discussie. Wil Ana haar moeder gaan bezoeken? Dan wordt Christian natuurlijk wél boos. Zijn wil is wet en zo is het. Geen discussie mogelijk. Geen respect voor haar mening en wat zij wil. Als je voldoening haalt uit volledige controle hebben over ieder aspect van het leven van je partner (werk, studies, vrienden, familie), dan ben je gewoon een manipulatief persoon in een onevenwichtige relatie.