Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 11:36

Maar ze dóet het toch, zet zich er tegenaf en dat werkt.

Ah, die nagellakjes zijn zo mooi! Helaas ben ik een ramp in lakken, vooral met mijn linkerhand.
Ik lak ook bijna nooit, ik kan het nog sterker vertellen: ik had tot twee weken terug nog nagellak van juli op m'n grote teen zitten _O- Geen idee hoe dat kan maar je krijgt in ieder geval wel 'long lasting' zoals op het potje staat. :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:10

Ik ga straks die post over Greys eens even lezen, ben wel erg nieuwsgierig. Zo diepgaand heb ik het allemaal niet gelezen en gezien, vond het allemaal niet boeiend genoeg :=. Maar ben wel erg nieuwsgierig hoe andere mensen erover denken :)).

Gewoon oefenen Sokje :)). Mijn teennagels zijn ook zo dramatisch hoor, die lak ik standaard 2x per jaar _O-

Ik heb vandaag een leuke post (al vind ik zelf :P) enne.. Spammen mag vandaag :).
Favoriete blogs #1

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:12

Heeeee Yv, bedankt voor de vermelding en het lieve compliment! Superleuk hihi :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:21

Ik heb vandaag een review van een facewash van een geweldig cosmetica merk : greendaisys.wordpress.com

Even sporten en dan alle blogs bijlezen :)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:19

Super leuke blogs weer girls! :D Ik sla de 50 shades discussie ook over.. kijk en lees het beiden niet hihi!

Ik had toen mijn blog 1 jaar oud was een win actie gedaan met een Mac lippenstift. Nu ben ik bijna jarig en er waren zoooo veel reacties dat het me leuk leek om er nog te verloten ivm mijn verjaardag! Nu een naar keuze.

www.fajez.nl

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:27

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:42

anoukkk. schreef:
Super leuke blogs weer girls! :D Ik sla de 50 shades discussie ook over.. kijk en lees het beiden niet hihi!

Ik had toen mijn blog 1 jaar oud was een win actie gedaan met een Mac lippenstift. Nu ben ik bijna jarig en er waren zoooo veel reacties dat het me leuk leek om er nog te verloten ivm mijn verjaardag! Nu een naar keuze.

http://www.fajez.nl

Krijgen bokkers een extra kansje ? }>

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:45

Yv_ schreef:
Ik ga straks die post over Greys eens even lezen, ben wel erg nieuwsgierig. Zo diepgaand heb ik het allemaal niet gelezen en gezien, vond het allemaal niet boeiend genoeg :=. Maar ben wel erg nieuwsgierig hoe andere mensen erover denken :)).

Gewoon oefenen Sokje :)). Mijn teennagels zijn ook zo dramatisch hoor, die lak ik standaard 2x per jaar _O-

Ik heb vandaag een leuke post (al vind ik zelf :P) enne.. Spammen mag vandaag :).
Favoriete blogs #1

Wat leuk dat je ons hebt benoemd! Ik ben er stil van. Bloos :o :o :o :o :o

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:47

Yasmine schreef:
Zoals aangekondigd, vandaag mijn vervolg op/aanvulling op/uitbreiding van mijn vorige artikel: Waarom Fifty Shades nog altijd niet oké is - de test. Mijn mening nadat ik ook de film heb gezien, en waarom het niet oké is zelfs "als het toch maar fictie is."

DnT, het gaat niet om de sub-dom relatie of de BDSM. Het gaat om de manier waarop Christian in het dagelijkse leven met Ana omgaat. Er zijn 2 aparte relaties: de manier waarop ze met elkaar seksueel omgaan (dom/sub en waar zij hem inderdaad toestemming geeft aan hem om dominant te zijn) en de manier waarop ze in het dagelijkse leven met elkaar omgaan (waar je als partners in een relatie evenwaardig en gelijk hoort te zijn). Zij moet voor iedere jongen waarmee ze omgaat aan Christian verantwoording afleggen: wie is hij? Wat wil hij? Terwijl Christian zelf absoluut geen enkele verantwoording aan Ana moet afleggen. Ana mag niks en Christian mag alles. In het dagelijkse leven bedoel ik dan, niet in de slaapkamer. Wil Ana op restaurant met Christian? Dikke pech, want hij wil het niet en dan is er geen ruimte voor discussie. Wil Ana haar moeder gaan bezoeken? Dan wordt Christian natuurlijk wél boos. Zijn wil is wet en zo is het. Geen discussie mogelijk. Geen respect voor haar mening en wat zij wil. Als je voldoening haalt uit volledige controle hebben over ieder aspect van het leven van je partner (werk, studies, vrienden, familie), dan ben je gewoon een manipulatief persoon in een onevenwichtige relatie.

Volgens mij is daar een woord voor namelijk: narcist! Ik vind het ook echt niet oke. Ben halverwege het eerste boek gestopt met lezen omdat ik er niet meer tegen kon.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:51

Ik heb vandaag een totaal andere post dan iedereen gewend is. Ik beschrijf hoe je een manicure kan uitvoeren inclusief nagels lakken. Ik kan namelijk geen foto's maken voor mijn artikel over laser omdat Willemijn ziek is (gevalletje ziekenhuis). Hoop dat ze snel weer beter is.

http://beautyfanatic.nl/laat-je-handen- ... de-nagels/

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 19:04

Beterschap voor Willemijn.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:45

Graag gedaan ladies :). Meen het wel hoor, zijn momenteel mijn top-lijstje blogs :j.

Beterschap voor Willemijn, klinkt ernstig :(:) .

Gave winactie Fajez! Ik sla over, doe niet aan al dat social media gebeuren voor blogs. Maar iedereen die wel meedoet: succes!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:21

Yv_ schreef:
Graag gedaan ladies :). Meen het wel hoor, zijn momenteel mijn top-lijstje !

Oh nu voel ik me buitengesloten :+

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 08:36

Ik heb gisteren gepost en vandaag een topdag qua stats. :D Heerlijk! Dit was ook mijn topdag van het hele jaar. Leuk,leuk,leuk!

Ik kan niet wachten tot ik 3xp/w kan posten en kijken wat er dan gebeurt. Maar dat is waarschijnlijk pas vanaf dat onze zoon naar school gaat.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:09

Niet nodig hoor Morrow :). Ik lees je blog graag, maar ik ken de merken echt nauwelijks...

Gaaf Hippo!

Sjoet, ik moet nog steeds die post van Greys lezen! Ga ik zo ff doen, toch geen ruk te doen vandaag op het werk. Heb een boek meegenomen :'). Een Tess Gerritsen, jaja, kwam er gister eentje tegen voor een leuk prijsje bij de KV. Ben benieuwd!

Claustrophobic

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:44

Leuke blogs weer. De hele SOG-discussie sla ik over, maar voor de rest probeer ik wel bij te blijven met de blogs.

Leuk die pinkpopkaartjes! En ook dat stuk over de favoriete blogs is erg leuk.

Beterschap aan Willemijn.

Once upon a time... over hoe de zaken op het moment lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:50

Oeh, dat klinkt niet goed!
Beterschap voor Willemijn!

Ik probeer alles bij te lezen, maar ik ben zo druk dat ik een beetje achter loop...
Gelukkig had ik mijn Eigen posts voor deze week al ingepland, want ik heb gewoon geen tijd om er eentje te schrijven -O-

Roze... glitter... sexy naam <<)

Seduce me

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:56

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 13:03

Ik heb vandaag OPI Embrace the Gray op mijn blog. Weer zo'n gave grijs tint die in het flesje oersaai is maar eenmaal gelakt heel gaaf.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 13:12

Happypaardje, ik probeer op je blog te reageren maar ik krijg een error. Hij geeft aan dat ik mijn naam en e-mail adres niet ingevuld heb terwijl ik dat wel gedaan heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:12

Echt, wat irritant dat Bloglovin' het nog steeds niet doet -O-

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:14

Oh, bij mij doet Bloglovin het gewoon?
Ik zit momenteel in Chrome, maar de app op de iPhone doet het ook bij mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:17

Hij doet het half bij mij.
Mijn feed zie ik wel, maar bij explore staat er niks.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:19

Wat stom... Ook dat doet het bij mij wel...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:08

Hier ook geen problemen met Bloglovin'..