Mo_86 schreef:Sterkte iedereen die dit nodig heeft!
Ik lig plat met een longontsteking en m’n hypochondrie maakt me gek… Heel erg bang dat het iets ergers is. Slapen gaat ondertussen niet want benauwd en hoesten, rechtop zitten ook niet want hoofdpijn en malaise. Hopelijk slaat de antibiotica kuur die ik vanochtend gekregen heb snel aan.
Aai, longontsteking is echt heel naar en zwaar! Onderschat het niet. Dat deed ik wel altijd, tot ik het zelf kreeg. Ben nog nooit zo ziek geweest en nog nooit zo weinig gekund. Bij mij was de koorts na 1 dag weg. Maar ik begon maandag met de antibiotica en pas zaterdag dacht ik 'oh, het doet wat!'. Al werd ik in de tussentijd niet zieker.
Ik hoop voor je dat se medicatie heel snel aanslaat. Veel sterkte en beterschap!
Oh ja, die kersttekst ook elk jaar.... de rest van het jaar niet erg als mensen alleen zijn, maar met kerst is het opeens een ding. En idd. Ergens klinkt het ook dat, als je wel alleen bent (eigen keuze of niet) dat er dan wat met je mis is.
Sterkte voor degene die het nodig hebben 
Ik heb echt met een super domme actie m'n scheenbeen keihard gestoten. Ik weet niet eens wat ik deed, maar was er zelf verbaasd over dat het gebeurde en dat ik zo'n stomme inschattingsfout kon maken. Een nieuwe bult, schaafje en niet echt boeiend vanaf de buitenkant. Maar m'n zachte linnen pyjamabroek erop doet al pijn
Word leuk vannacht als ik 1001x van positie ga wisselen