Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:Oh ik ben niet eenzaam hoor! Ik ben graag alleen over het algemeen, lekker rustig en zelfbeschikking over de afstandsbediening en mijn huishouden. Heerlijk!
Maar eens gezellig met familie of vrienden aan tafel is ook wel eens leuk!
 en dan kan ik echt wel familie bellen, maar wat jij zegt in vorige post herken ik helemaal. Ook al eet ik wel 1 kerstdag bij ouders maar dat is meer traditie. Wordt aan mij niet eens gevraagd of ik kan, alleen wanneer ik er moet zijn. 
 Aan de ene kant fijn, tot je toch weer alleen naar huis rijdt.                                                         

Ik kan het tijdsverschil vast niet de schuld geven. 

Mo_86 schreef:Sterkte iedereen die dit nodig heeft!
Ik lig plat met een longontsteking en m’n hypochondrie maakt me gek… Heel erg bang dat het iets ergers is. Slapen gaat ondertussen niet want benauwd en hoesten, rechtop zitten ook niet want hoofdpijn en malaise. Hopelijk slaat de antibiotica kuur die ik vanochtend gekregen heb snel aan.

Word leuk vannacht als ik 1001x van positie ga wisselen                                                         

Mo_86 schreef:Sterkte iedereen die dit nodig heeft!
Ik lig plat met een longontsteking en m’n hypochondrie maakt me gek… Heel erg bang dat het iets ergers is. Slapen gaat ondertussen niet want benauwd en hoesten, rechtop zitten ook niet want hoofdpijn en malaise. Hopelijk slaat de antibiotica kuur die ik vanochtend gekregen heb snel aan.
 En ik heb dus nog 3 porties liggen  
  Het was een recept met Nduja, waar ik nog nooit van had gehoord, en ik denk dat ik dat niet lus blijkbaar 

Tancreda4 schreef:Gisteren pasta gemaakt voor 4 dagen en vandaag 1e portie op. Ik vind het niet echt lekker. En nu een end na het eten blijft t maar omhoog komen en ben ik misselijk. Heb t idee dat als het doorzet ik kan gaan spugenEn ik heb dus nog 3 porties liggen
Het was een recept met Nduja, waar ik nog nooit van had gehoord, en ik denk dat ik dat niet lus blijkbaar