Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tancreda4 schreef:Verdorie, het schiet in m'n onderrug. Leuk in combinatie met een niet te onderdrukken continue hoestprikkel, hoe dan.... ik hoesten al steeds voorover gebogen want anders ging het niet maar opeens was er een nies en toen schoot t toch m'n rug in
Tancreda4 schreef:Verdorie, het schiet in m'n onderrug. Leuk in combinatie met een niet te onderdrukken continue hoestprikkel, hoe dan.... ik hoesten al steeds voorover gebogen want anders ging het niet maar opeens was er een nies en toen schoot t toch m'n rug in
JudithGigi schreef:Dat je overal dood wordt gegooid met online cursussen. En dan zijn het vaak ook nog van die niks zeggende lui die zelf geen deuk in een pakje boter rijden of horsemanshippen
Cowboy55 schreef:Tancreda4 schreef:Verdorie, het schiet in m'n onderrug. Leuk in combinatie met een niet te onderdrukken continue hoestprikkel, hoe dan.... ik hoesten al steeds voorover gebogen want anders ging het niet maar opeens was er een nies en toen schoot t toch m'n rug in
Een permanente hoestprikkel werkt ook 'prima' bij een geirriteerde borstspier en tussenribspieren trouwens.....auw.....
denisesilver schreef:JudithGigi schreef:Dat je overal dood wordt gegooid met online cursussen. En dan zijn het vaak ook nog van die niks zeggende lui die zelf geen deuk in een pakje boter rijden of horsemanshippen
Haha, of instructeurs die hun lessen filmen en alleen maar "goed, goed, braaaf" zeggen![]()
Manmanman drie spatjes nat en heel Nederland kan de gas niet meer vinden
JudithGigi schreef:Dat je overal dood wordt gegooid met online cursussen. En dan zijn het vaak ook nog van die niks zeggende lui die zelf geen deuk in een pakje boter rijden of horsemanshippen
Britta31 schreef:Het lukt mij niet om er een pensionpony bij te krijgen.Eigenaars willen van alles,maar willen er niets voor betalen.En ik verdien er helemaal niets aan.
JudithGigi schreef:Collega naast me stinkt echt vreselijk erg
Bloodymary schreef:JudithGigi schreef:Collega naast me stinkt echt vreselijk erg
Oh dat is vreselijk! Dat heb ik vroeger toen ik nog in loondienst werkte ook gehad, zij zat bij mij op de kamer. Ik spoot dan heel veel parfum op mijn pols en rook daar de hele dag aan. Ik was zelf ook pas 23 en net aan het werken, dus durfde daar niet echt iets van te zeggen. Gelukkig deed iemand anders dat later wel en daarna was het ook opgelost.
Het ergste vond ik nog als zij niet op haar plaats was en andere mensen kwamen de kamer op. De printer voor de hele afdeling stond bij ons. Dan dacht iedereen natuurlijk dat ik zo stonk dacht ik dan...