Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 04:14

Wakker.

Pepernoten vind ik het lekkerst. Zijn alleen zo duur.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 05:45

Tancreda4 schreef:
Verdorie, het schiet in m'n onderrug. Leuk in combinatie met een niet te onderdrukken continue hoestprikkel, hoe dan.... ik hoesten al steeds voorover gebogen want anders ging het niet maar opeens was er een nies en toen schoot t toch m'n rug in ;(

Dat doet zeer. Ik loop er al 2.5 week mee met rug en hoesten.
Naproxan hielp bij mij het beste.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 07:06

Tancreda4 schreef:
Verdorie, het schiet in m'n onderrug. Leuk in combinatie met een niet te onderdrukken continue hoestprikkel, hoe dan.... ik hoesten al steeds voorover gebogen want anders ging het niet maar opeens was er een nies en toen schoot t toch m'n rug in ;(

Een permanente hoestprikkel werkt ook 'prima' bij een geirriteerde borstspier en tussenribspieren trouwens.....auw.....

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 07:19

Dat je overal dood wordt gegooid met online cursussen. En dan zijn het vaak ook nog van die niks zeggende lui die zelf geen deuk in een pakje boter rijden of horsemanshippen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 08:04

Neef met leukemie opgenomen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 08:37

JudithGigi schreef:
Dat je overal dood wordt gegooid met online cursussen. En dan zijn het vaak ook nog van die niks zeggende lui die zelf geen deuk in een pakje boter rijden of horsemanshippen :')

Haha, of instructeurs die hun lessen filmen en alleen maar "goed, goed, braaaf" zeggen :')

Manmanman drie spatjes nat en heel Nederland kan de gas niet meer vinden

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 08:49

Cowboy55 schreef:
Tancreda4 schreef:

Een permanente hoestprikkel werkt ook 'prima' bij een geirriteerde borstspier en tussenribspieren trouwens.....auw.....

Oh ja auw! Hoe moet je dat dan opvangen.... sterkte!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 08:53

Net de auto weggebracht voor APK en ik had er speciaal een wachtafspraak voor gemaakt. Al eens eerder zo gedaan bij hetzelfde bedrijf en dan ging ik tussendoor even boodschappen aan de overkant doen. Was er schijnbaar iets niet goed in de agenda gezet en kreeg ik te horen dat ik ergens vandaag een belletje kon verwachten. Aangegeven dat ik een wachtafspraak had gepland, omdat ik om een x-tijd naar mijn werk moet. Ja, sorry, dat gaat niet lukken, we doen ons best. Snap ik, maar nu moest ik 3 kilometer naar huis lopen om daar een ander vervoermiddel te regelen om straks alsnog op tijd naar het werk te kunnen. En 3 kilometer is wellicht niet zoveel, maar met slijtage in de heupen en rug + nog een lopend beroep wel. Ruim een half uur later thuisgekomen, met onderweg een spontane bui waar ik niet op voorbereid was... -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 09:30

denisesilver schreef:
JudithGigi schreef:

Haha, of instructeurs die hun lessen filmen en alleen maar "goed, goed, braaaf" zeggen :')

Manmanman drie spatjes nat en heel Nederland kan de gas niet meer vinden

Nog erger, paard staat bij mens een halfuur en dat was het :') spiritueel contact met paarden.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 09:31

Sterkte Marcella, schikken zeg.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 10:09

JudithGigi schreef:

Of ze organiseren een horsemanship weekeind en je weet hoe ze "trainen" als ze denken niemand ziet het.....

Maar ik heb het wel gezien

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 10:19

Is er nu echt een stallings crisis of kunnen mensen gewoon niet lezen?
Heb een kleine stal, in de advertentie staat wat er in kan en toch reageren mensen met 3 grote paarden die ze dan in één hokje willen proppen?
En niet een, nee bijna allemaal.
Of ontwijken om te zeggen hoe groot het paard is. Meid ik doe dit voor jouw paard hè? Niet mijn probleem als die dubbel gevouwen bang in een hoekje klappen krijgt maar toch wel fijn als je het kan voortkomen }:0

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 10:33

Het lukt mij niet om er een pensionpony bij te krijgen.Eigenaars willen van alles,maar willen er niets voor betalen.En ik verdien er helemaal niets aan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 10:38

Britta31 schreef:
Het lukt mij niet om er een pensionpony bij te krijgen.Eigenaars willen van alles,maar willen er niets voor betalen.En ik verdien er helemaal niets aan.

en als ze er staan wel vooraan staan met zeiken.

Is het geen idee om er zelf een pony bij te zetten?
Ja ik besef me heel goed dat het extra kosten en risico op dierenarts kosten bij zitten.
Maar pensionklanten, leuk, maar te vaak niet

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 10:44

Britta31 schreef:

Willen ze er niks voor betalen of vinden ze wat jij vraagt, te duur?
Je zoekt het liefst een paard wat al met pensioen is toch?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 10:53

Nee,we zoeken een pony in pension.We hebben in de zomer te veel gras en er is genoeg plek in wei en inloop stal voor een pony erbij.Ik dacht er komt wel iemand voor ons top plekje,maar dat valt goed tegen.Eigenlijk kan er nu ook een pony bij waarmee buitenritten enz mee gedaan kan worden omdat we dan 3 paarden hebben en mijn paard met verlatingsangst dan niet alleen achter blijft.De eigenaren van de vorige en het paard wat er nu is konden en kunnen niet het erf af.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 10-10-24 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 10:53

Stomme regen , ik ben super gemotiveerd om elke dag wat met mijn paard te doen. Maar het begon zo hard te regenen op den duur.

Zet ik haar in de wei breekt spontaan de zon door :+

En buienradar maar zeggen het blijft droog.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 10:59

Collega naast me stinkt echt vreselijk erg :(

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 12:21

JudithGigi schreef:

Oh dat is vreselijk! Dat heb ik vroeger toen ik nog in loondienst werkte ook gehad, zij zat bij mij op de kamer. Ik spoot dan heel veel parfum op mijn pols en rook daar de hele dag aan. Ik was zelf ook pas 23 en net aan het werken, dus durfde daar niet echt iets van te zeggen. Gelukkig deed iemand anders dat later wel en daarna was het ook opgelost.

Het ergste vond ik nog als zij niet op haar plaats was en andere mensen kwamen de kamer op. De printer voor de hele afdeling stond bij ons. Dan dacht iedereen natuurlijk dat ik zo stonk dacht ik dan...

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 12:31

JudithGigi schreef:

Sorry maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 12:34

Ik was net in de supermarkt en daar liep ook iemand die je van een kilometer afstand al rook.

Waarnaar het rook geen idee, maar het was niet te best.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 12:46

2 weken geleden werd ik gebeld om een afspraak in te plannen. Ze zou even overleggen en het ons dan laten weten. We hoorde niks.
Stuurt ze vandaag, ja morgen hebben we de afspraak staan. Lekker handig om dat zo kortdag te laten horen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 12:52

Bloodymary schreef:
JudithGigi schreef:

Oh dat is vreselijk! Dat heb ik vroeger toen ik nog in loondienst werkte ook gehad, zij zat bij mij op de kamer. Ik spoot dan heel veel parfum op mijn pols en rook daar de hele dag aan. Ik was zelf ook pas 23 en net aan het werken, dus durfde daar niet echt iets van te zeggen. Gelukkig deed iemand anders dat later wel en daarna was het ook opgelost.

Het ergste vond ik nog als zij niet op haar plaats was en andere mensen kwamen de kamer op. De printer voor de hele afdeling stond bij ons. Dan dacht iedereen natuurlijk dat ik zo stonk dacht ik dan...

Ik zit dus ook al de hele dag aan mijn pols te ruiken _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 13:07

Al heel de dag last van mijn rug met uitstraling naar mijn benen. Om gek van te worden

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 13:30

Dat ik gewoon echt geeeeen idee wat we moeten eten vanavond. En ergernis 2 is dat ik het ook nog moet gaan halen in de supermarkt.