Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Ja joh. 5 weken in de troep. Denk je eindelijk vanavond te kunnen koken in je eigen huis.
Nee hoor.
Merlen schreef:Plots gaat het(te)snel.
Waar ik eerst geen reactie kreeg van enkele immokantoren,mag ik morgen en overmorgen een appartement en woning komen bezichtigen.En vandaag kreeg ik weer de vraag of een bezichtiging voor nog een andere woning morgen aankwam op ongeveer hetzelfde uur dat ik al een afspraak heb.
Ik ben dus super druk bezig om alles ingepland te krijgen.
Merlen schreef:Plots gaat het(te)snel.
Waar ik eerst geen reactie kreeg van enkele immokantoren,mag ik morgen en overmorgen een appartement en woning komen bezichtigen.En vandaag kreeg ik weer de vraag of een bezichtiging voor nog een andere woning morgen aankwam op ongeveer hetzelfde uur dat ik al een afspraak heb.
Ik ben dus super druk bezig om alles ingepland te krijgen.
pjer schreef:Vanmiddag ineens een helicopter op 50 meter boven ons terwijl we met paard en wagen op de veluwe reden. Paard op hol, ging gelukkig goed en hij was na een paar honderd meter moe. Dat kan gebeuren. Maar die pokke heli bleef maar rondjes vliegen en zo snel konden wij dat gebied niet uit. Uiteindelijk meer dan een uur in de herrie van de heli gereden. (paardlief is een topper en na die eerste schrik vond hij het verder niet erg meer)
Biebz schreef:Er zijn idd tm donderdag oefeningen in omgeving Barneveld/Ede. Weet niet waar je op de Veluwe was?
Ik hoor thuis ook de hele dag vanalles overvliegen.