Foaly schreef:Ik zie daar dus serieus niets mis mee
Ik ook niet. Prima neutrale kleuren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hobbelheks schreef:zoiets vind ik dus vreselijk en krijg ik kortsluiting van https://www.funda.nl/detail/koop/ooster ... /43010395/
Konstantine schreef:hobbelheks schreef:zoiets vind ik dus vreselijk en krijg ik kortsluiting van https://www.funda.nl/detail/koop/ooster ... /43010395/
Ooooh genieten, die glazen blokken, I love it
Mooie tuin ook
Hier zou ik zo gaan wonen, alleen die badkamer moet even een update, en die lelijke carport mag ook wieberen.
_San87_ schreef:Ja, en dan de erfpacht er nog bij. Oh en je moet t ding ook voor eigen rekening slopen en terug opbouwen.
idje schreef:Dat adres ook.
Maar daar moet je heel wat geld inpompen.
En die erfpachtcanon pfff.
Maar wat een fantastische plek.
Ik snap je helemaal.
(Stiekem hou ik wel van zo'n oude staat. Eigenlijk zonde om dat te moderniseren.
naranja1 schreef:idje schreef:Dat adres ook.
Maar daar moet je heel wat geld inpompen.
En die erfpachtcanon pfff.
Maar wat een fantastische plek.
Ik snap je helemaal.
(Stiekem hou ik wel van zo'n oude staat. Eigenlijk zonde om dat te moderniseren.
Ja er moet nog wel wat geld in, maar als je het opknapt kan je het ook voor meer dan het dubbele verkopen.
En je houdt voor altijd dit uitzicht. Komen geen huizen bij.
Ik zal zo wel elke dag wakker willen worde.
_San87_ schreef:Naast dat je bent overgeleverd aan de grillen van Staatsbosbeheer...
Je betaalt een klein fortuin om die boerderij te kopen, dan moet je 'm vervolgens voor een klein fortuin verbouwen/renoveren met in acht neming dat het een gemeentelijk monument is en veel dus in samenspraak met de gemeente moet, dan nog de erfpacht voor 30 jaar, die na 10 jaar herzien wordt.
En wat gebeurt er na die 30 jaar? Moet je dan weg? Wordt de erfpacht verlengd?
Echt helemaal niks klinkt aantrekkelijk aan die constructie.
ikke schreef:_San87_ schreef:Naast dat je bent overgeleverd aan de grillen van Staatsbosbeheer...
Je betaalt een klein fortuin om die boerderij te kopen, dan moet je 'm vervolgens voor een klein fortuin verbouwen/renoveren met in acht neming dat het een gemeentelijk monument is en veel dus in samenspraak met de gemeente moet, dan nog de erfpacht voor 30 jaar, die na 10 jaar herzien wordt.
En wat gebeurt er na die 30 jaar? Moet je dan weg? Wordt de erfpacht verlengd?
Echt helemaal niks klinkt aantrekkelijk aan die constructie.
Ik wil wel een deal met ze maken: ik bied een ton, en dan pand en grond in eigendom EN ongelimiteerd en oneindig recht van overpad naar de openbare weg....![]()
Dan wil ik best overleggen over de wijze van herbouw, al weet ik niet of het datgene is wat zij verwachten.....
Ik zal onze afd gronden eens vragen of we nog behoefte hebben aan een stukje grond daarDat is wellicht een betere aanpak.
_Nancy schreef:https://www.funda.nl/detail/uden/huis-h ... /89368036/
Waarom... In hemelsnaam... Zou je hier uit willen verhuizen!![]()
Ik snap ook wel dat ze de prijs hier niet vermelden, prijsklasse onbetaalbaar.
ikke schreef:_San87_ schreef:Naast dat je bent overgeleverd aan de grillen van Staatsbosbeheer...
Je betaalt een klein fortuin om die boerderij te kopen, dan moet je 'm vervolgens voor een klein fortuin verbouwen/renoveren met in acht neming dat
Ik wil wel een deal met ze maken: ik bied een ton, en dan pand en grond in eigendom EN ongelimiteerd en oneindig recht van overpad naar de openbare weg....![]()
Dan wil ik best overleggen over de wijze van herbouw, al weet ik niet of het datgene is wat zij verwachten.....
Ik zal onze afd gronden eens vragen of we nog behoefte hebben aan een stukje grond daarDat is wellicht een betere aanpak.