LaPluche schreef:Ik erger me eraan dat mensen in mijn omgeving met bosjes overlijden, deze maand al 3 personen.
Mijn hart kan al dat verdriet niet aan
Gecondoleerd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Mijn zus die zegtSpoiler:en dat ik depressief ben doordat ik naar GGZ moet
dat ik zelfmoord moet plegen![]()
![]()
![]()
![]()
Tigress schreef:Dat ik me soms afvraag hoe ik toch dagelijks weer weet te overleven. Ik verlikte me net flink met een slok drinken. Ik probeerde het hoesten tegen te houden en vervolgens proest ik half door m'n neus heen. Die is nu wat gevoelig.
En zou dit nou eens per, ik zeg maar wat...maand zijn, geen probleem. Maar ik krijg het zelfs met enige regelmaat voor elkaar om me te verslikken in m'n eigen speeksel
Kairos schreef:Dat ik moeite heb met mijn onzekerheid. Ik twijfel om op flexpool te solliciteren, omdat ik nog maar 2e jaars student ben en weinig ervaring heb (bezig met mijn 2e stage bij dezelfde organisatie als ik zou willen solliciteren, vorig jaar 1 dag per week stage gelopen).
Zebrastreep schreef:Kairos schreef:Dat ik moeite heb met mijn onzekerheid. Ik twijfel om op flexpool te solliciteren, omdat ik nog maar 2e jaars student ben en weinig ervaring heb (bezig met mijn 2e stage bij dezelfde organisatie als ik zou willen solliciteren, vorig jaar 1 dag per week stage gelopen).
Doen! Ik was ook heel sceptisch over flexen , maar ben nu heel blij dat ik het 3 maanden gedaan heb. Ik was ook wel wat onzeker in het begin maar dat gevoel verdween al snel toen ik een beetje de organisatie begon te kennen. Plus je leert super veel mensen kennen en daarmee bouw je weer handige contacten op. Ik heb zo na 3 maanden al een vaste locatie kunnen scoren. Mensen willen je graag terug zien op de afdeling als je bevalt. En je krijgt er bakken zelfvertrouwen door , door gewoon iets te doen wat heel eng en soms onmogelijk lijkt.
En als het niet lukt is het ook niet erg , dan heb je het in ieder geval geprobeerd![]()
@Tigress
Collega's zeggen wel eens proef het maar dan heb je er een beeld van. Maar daarvoor pas ik lieverIk wil mij altijd heel graag inleven in de cliënt , maar er is een grens. Soms denk ik ook van hoe krijgen ze het weg? Maar liever dit dan elke keer stikkende mensen , het gebeurd soms alsnog wel eens en je schrikt je behoorlijk banketstaaf. En zelf kunnen ze daarna echt wel eten en drinken gaan weigeren omdat ze bang worden. Dus Ticken-up is daarvoor wel een mooie uitvinding
Telpeva schreef:Ik ben dan vooral nieuwsgierig naar hoe je weet dat het vergelijkbaar smaakf als wlijm van naaktslakken
En ik ben het ook eens over de Crisp reclame, en sowieso alles aan die reclame. Waar komt het vandaan, van Crisp. Nee dodo appels en peren komen niet van Crisp, Crisp is geen boom en ook geen teler. Weet je wat personeel van Crisp wel zelf kan produceren, bolussen in het toilet. Volgens mij slaat het kindje de letter f over, herfst is hersjt.
Crisp zit nog niet zo diep in mijn allergiezone als de reclames van Verisure maar het komt in de buurt.