Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 13:31

LaPluche schreef:
Ik erger me eraan dat mensen in mijn omgeving met bosjes overlijden, deze maand al 3 personen.
Mijn hart kan al dat verdriet niet aan ;(

Gecondoleerd!

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 13:32

dat mijn appeltaart mislukt is....mijn springvorm heeft een 28 maat ipv 24 en kom dus echt deeg te kort :roll: (volgens mij al ooit vaker geprobeerd en was hetzelfde zielige resultaat )

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 13:35

fotolijstje schreef:
Mijn zus die zegt
Spoiler:
dat ik zelfmoord moet plegen
en dat ik depressief ben doordat ik naar GGZ moet <3 <3 <3 <3 <3

Je zus heeft last van acute diarree die uit haar mond spuwt, misschien moet ze daar zelf eens voor naar de dokter :+
Laat je niks wijsmaken, het zegt naar mijn idee vooral iets over haar, namelijk dat ze bang is en ze niet weet wat het is. Kijk hoe stoer jij bent, want jij weet ook nog niet precies wat het is maar je hebt die stap wel durven zetten. Dat is imo echt de gezonde en volwassen manier om ermee om te gaan: wat voel ik, wat heb ik nodig, waar kan ik hulp vinden zodat ik weer goed of beter in mijn vel ga zitten. Dat is waar het om gaat in het leven, jouw gezondheid en jouw gevoel, heel goed dat je
naar je lichaam luistert en die keuze maakt :j

Sorry, deze post helpt niet voor je gevoel van angst om volwassen te worden, maar ik ben super trots op de imo juist heel verstandige en volwassen keuze die je hierin hebt gemaakt. Topper <3

-

Lapluche wat ontzettend verdrietig, zo veel in zo'n korte tijd! Gecondoleerd Y;(

-

Ik ben niet boos, ook niet teleurgesteld. Maar ik ben echt focked up kwaad en gefrustreerd met de NVWA. Er zijn fouten gemaakt bij het ruimen van onze vogelopvang, er zijn teveel dieren geruimd... dan heb ik het helaas niet over een paar dieren. Het was onnodig en bleek niet nodig, situatie verkeerd ingeschat. Oeps he.
Daar krijgen we de dode dieren niet mee terug he!?
Insert vele scheldwoorden

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 13:49

Lief allemaal.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 13:51

Lapluche gecondoleerd, heel veel sterkte!

Fotolijstje dat is op zijn zachtst gezegd niet aardig van je zus…
Sterk juist van jou dat je die stap hebt gezet.

Telpeva wat verschrikkelijk… |(

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 14:02

Dankjewel telpeva voor je lieve bericht! Dat doet mij ontzettend goed!!! <3

Lapluche, heel veel sterkte met het verlies :knuffel:

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 15:11

Dat de plannen altijd zonder overleg gewijzigd worden.

We zouden met de groep naar Grensdance gaan. Een paar vriendinnen die ik niet vaak zie (iets met afstand etc.) Zouden ook gaan. Keileuk.

Besluit de groep ineens om niet meer naar grensdance te gaan, maar alweer naar een of ander schuurfeest in de omgeving van Dord.

Ik kan hier soms zò sjacherijnig van worden he. :roll:

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 15:24

De kinderverjaardag waar ik nu ben :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 17:20

Pakketje met 2 boeken vandaag bezorgd. Pakketje is helemaal beschadigd door water en weet ik veel wat nog meer waardoor de boeken ook compleet beschadigd zijn met waterschade. Ik huil even, keek zo uit naar deze boeken |(
Ik kan er ook niet bij dat je dit als postbezorger gewoon door de brievenbus heen duwt. Je kan zien dat de schade niet komt door het door de brievenbus duwen, maar dat dit er al was voor het door de brievenbus ging.
Afbeelding

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:07

Vuurwerk , en het zijn ook weer beste knallen. Hond weer over de zeik trekt alles wat maar papier is weer uit elkaar en kapot. En elke keer als je denkt oh nu kan het vast wel blijven liggen gebeurd het juist weer.

@taartje

Zo wat een teleurstelling , soms denk ik ook wel van dat zie je toch als bezorger dat je een pakket niet zo door de brievenbus kunt doen . Ik denk dat ze vaak maar denken pech gehad anders moet ik later weer terug niet mijn probleem als het beschadigd is.

Ik vindt zo heel af en toe een pakket heel raar in de brievenbus. Heb je eventueel containers bij huis? Vraag of ze het daar in willen leggen. Doen wij ook wel vaak , of een krat bij de deur maar dan moet je wel in een betrouwbare buurt wonen en dat het een beetje afgeschermd is.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:16

Dat ik me soms afvraag hoe ik toch dagelijks weer weet te overleven. Ik verlikte me net flink met een slok drinken. Ik probeerde het hoesten tegen te houden en vervolgens proest ik half door m'n neus heen. Die is nu wat gevoelig.
En zou dit nou eens per, ik zeg maar wat...maand zijn, geen probleem. Maar ik krijg het zelfs met enige regelmaat (ik denk wekelijks wel eens een keer) voor elkaar om me te verslikken in m'n eigen speeksel _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:19

Dat kind in de Crisp reclame met die overdreven “schattige” stem met dr herwfst.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:20

Tigress schreef:
Dat ik me soms afvraag hoe ik toch dagelijks weer weet te overleven. Ik verlikte me net flink met een slok drinken. Ik probeerde het hoesten tegen te houden en vervolgens proest ik half door m'n neus heen. Die is nu wat gevoelig.
En zou dit nou eens per, ik zeg maar wat...maand zijn, geen probleem. Maar ik krijg het zelfs met enige regelmaat voor elkaar om me te verslikken in m'n eigen speeksel _O-

Ik heb daar wel wat voor: Thicken up , is het wel alsof je slijm van een naaktslak naar binnen slurpt , maar je verslikkingsprobleem tijdens het drinken zijn verholpen :P :P Ik heb altijd medelijden met mijn cliënten die dit verplicht in hun drinken moeten omdat we anders 20x per dag de Heimlich greep uit kunnen voeren.

( neem mij niet te serieus _O- )

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:23

Dat ik moeite heb met mijn onzekerheid. Ik twijfel om op flexpool te solliciteren, omdat ik nog maar 2e jaars student ben en weinig ervaring heb (bezig met mijn 2e stage bij dezelfde organisatie als ik zou willen solliciteren, vorig jaar 1 dag per week stage gelopen). -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:25

Omg _O-
Ik hou het wel bij niet meer haastig drinken omdat ik dorst heb maar eigenlijk ook naar de wc moet :') Ik denk niet dat naaktslakslijm iets is waar ik naar uit kijk _O- Arme patiënten, al is het maar goed dat het bestaat voor mensen die het echt nodig hebben (al bibber ik alleen al van het idee zoiets te moeten drinken :') )

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:34

Kairos schreef:
Dat ik moeite heb met mijn onzekerheid. Ik twijfel om op flexpool te solliciteren, omdat ik nog maar 2e jaars student ben en weinig ervaring heb (bezig met mijn 2e stage bij dezelfde organisatie als ik zou willen solliciteren, vorig jaar 1 dag per week stage gelopen). -O-

Doen! Ik was ook heel sceptisch over flexen , maar ben nu heel blij dat ik het 3 maanden gedaan heb. Ik was ook wel wat onzeker in het begin maar dat gevoel verdween al snel toen ik een beetje de organisatie begon te kennen. Plus je leert super veel mensen kennen en daarmee bouw je weer handige contacten op. Ik heb zo na 3 maanden al een vaste locatie kunnen scoren. Mensen willen je graag terug zien op de afdeling als je bevalt. En je krijgt er bakken zelfvertrouwen door , door gewoon iets te doen wat heel eng en soms onmogelijk lijkt.

En als het niet lukt is het ook niet erg , dan heb je het in ieder geval geprobeerd :D

@Tigress

Collega's zeggen wel eens proef het maar dan heb je er een beeld van. Maar daarvoor pas ik liever :') Ik wil mij altijd heel graag inleven in de cliënt , maar er is een grens. Soms denk ik ook van hoe krijgen ze het weg? Maar liever dit dan elke keer stikkende mensen , het gebeurd soms alsnog wel eens en je schrikt je behoorlijk banketstaaf. En zelf kunnen ze daarna echt wel eten en drinken gaan weigeren omdat ze bang worden. Dus Ticken-up is daarvoor wel een mooie uitvinding

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:54

Zebrastreep schreef:
Kairos schreef:

Doen! Ik was ook heel sceptisch over flexen , maar ben nu heel blij dat ik het 3 maanden gedaan heb. Ik was ook wel wat onzeker in het begin maar dat gevoel verdween al snel toen ik een beetje de organisatie begon te kennen. Plus je leert super veel mensen kennen en daarmee bouw je weer handige contacten op. Ik heb zo na 3 maanden al een vaste locatie kunnen scoren. Mensen willen je graag terug zien op de afdeling als je bevalt. En je krijgt er bakken zelfvertrouwen door , door gewoon iets te doen wat heel eng en soms onmogelijk lijkt.

En als het niet lukt is het ook niet erg , dan heb je het in ieder geval geprobeerd :D

@Tigress

Collega's zeggen wel eens proef het maar dan heb je er een beeld van. Maar daarvoor pas ik liever :') Ik wil mij altijd heel graag inleven in de cliënt , maar er is een grens. Soms denk ik ook van hoe krijgen ze het weg? Maar liever dit dan elke keer stikkende mensen , het gebeurd soms alsnog wel eens en je schrikt je behoorlijk banketstaaf. En zelf kunnen ze daarna echt wel eten en drinken gaan weigeren omdat ze bang worden. Dus Ticken-up is daarvoor wel een mooie uitvinding

Dank! Denk dat ik maandag gewoon even ga bellen met de contactpersoon bij de vacature! :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 23:47

Ik ben dan vooral nieuwsgierig naar hoe je weet dat het vergelijkbaar smaakf als wlijm van naaktslakken :))

En ik ben het ook eens over de Crisp reclame, en sowieso alles aan die reclame. Waar komt het vandaan, van Crisp. Nee dodo appels en peren komen niet van Crisp, Crisp is geen boom en ook geen teler. Weet je wat personeel van Crisp wel zelf kan produceren, bolussen in het toilet. Volgens mij slaat het kindje de letter f over, herfst is hersjt.

Crisp zit nog niet zo diep in mijn allergiezone als de reclames van Verisure maar het komt in de buurt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 23:54

Telpeva schreef:
Ik ben dan vooral nieuwsgierig naar hoe je weet dat het vergelijkbaar smaakf als wlijm van naaktslakken :))

En ik ben het ook eens over de Crisp reclame, en sowieso alles aan die reclame. Waar komt het vandaan, van Crisp. Nee dodo appels en peren komen niet van Crisp, Crisp is geen boom en ook geen teler. Weet je wat personeel van Crisp wel zelf kan produceren, bolussen in het toilet. Volgens mij slaat het kindje de letter f over, herfst is hersjt.

Crisp zit nog niet zo diep in mijn allergiezone als de reclames van Verisure maar het komt in de buurt.

Het ziet er erg slijmerig uit in ieder geval het drupt ook echt als een dikke sliert naar beneden als je het op een lepel hebt. Het ligt er dan wel aan hoeveel schepjes iemand moet hebben. Maar bij 2 schepjes is het al behoorlijk dik.

Misschien moet ik het toch eens proeven :')

Het heeft ook wel wat weg van pudding qua substansie.

--

Hele week al lekker aan het hyperventilatie. Spieren in de rug , nek en kaak zijn enorm aangespannen. Brok in de keel gevoel waardoor ik vaak slik en mijn keel aanspan wat zeer doet. En mijn neus en buis naar de oren die af en toe dichtklapt. Ik ga niks spannends doen dus ik snap het niet.

Maandag naar de fysio gelukkig.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 07:38

Ik heb echt verschrikkelijk slecht geslapen -O-
Heel vaak wakker geworden en dan er weer heel lang over doen om in slaap te vallen. En nu ook weer wakker...

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 07:41

Ik heb gisteren iedereen hier enthousiast gemaakt voor een ochtend boswandeling.
Nu heb ik super slecht geslapen en als enige echt geen zin. ;( :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 08:33

Ik dacht dat ik al weer aan de betere hand zou zijn maar heb me flink vergist. Ik hou niet van ziek zijn :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 11:38

Altijd als ik een pb wil sturen na aanleiding van een reactie druk ik op de verkeerde knop en komt heel die pb in een topic terecht. :+ irritant !

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 11:39

Het is zonnig en we hebben straks een fotoshoot dus even allemaal blazen zodat er straks bewolking is pls!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 11:39

Mensen die vriendelijkheid verwarren met geflirt. Ik weet dat mannen dat vaak doen maar sinds kort ben ik barman bij een poppodium en vrouwen (zeker in de groep van 30-45) kunnen er ook wat van. :\

Laat mensen in de horeca gewoon hun werk te doen en maak het niet ongemakkelijk voor ons.