Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Oh ik moest net zo lachen. Ik dacht, maak weer eens een datingprofiel aan op facebook. Ik vermeld erin dat ik geen kinderwens heb.
Krijg ik een berichtje van een man met de vraag: Als je geen kinderwens hebt, waarom zoek je dan een man, voor de lol?
Ik wist niet dat mannen tegenwoordig nog als enige functie voortplanten hadden. My bad.
Indiana79 schreef:Marocje schreef:Wellicht als ie al wist dat ie zondag niet kon, de verwachting toch wel was dat ie zelf zaterdag had aangegeven?
Nou ja, als ik zelf al de hele week wist dat ik op zondag moest werken, zou ik dat denk ik al eerder even gezegd hebben en hebben voorgesteld op zaterdag af te spreken.
Dit dus. Gewoon zelf eerlijk en transparant zijn en als dit bij de ander niet binnen komt even goede vrienden en hou doe! Klaar uit en over. Zo moeilijk is het nu ook weer niet.Citaat:Vraag wanneer hij tijd heeft en plan gewoon wat in. Als het dan echt uitblijft kun je gewoon vragen of er wel interesse is toch? Niet moeilijker maken dan het is.
Zertab schreef:Dus je mist vanuit hem dat hij het initiatief om een voorstel af te spreken? Je kwam immers zelf ook pas zaterdagavond met het appje, maar vind/vond dat hij misschien donderdag al had kunnen aangeven zondag niet te kunnen? Als ik het goed begrijp.
Nam hij eerder wel het initiatief?
Indiana79 schreef:Zertab schreef:Dus je mist vanuit hem dat hij het initiatief om een voorstel af te spreken? Je kwam immers zelf ook pas zaterdagavond met het appje, maar vind/vond dat hij misschien donderdag al had kunnen aangeven zondag niet te kunnen? Als ik het goed begrijp.
Nam hij eerder wel het initiatief?
Ja, inderdaad wat meer initiatief vanuit hem zou wel fijn zijn. Meestal komt het vanuit mij, ook met appen.
Zonnetje81 schreef:Persoonlijk zou ik het gesprek aangaan. Achterover leunen is een houding dat iemand maar moet ruiken wat jij van hem verwacht.
Amandavd schreef:Zonnetje81 schreef:Persoonlijk zou ik het gesprek aangaan. Achterover leunen is een houding dat iemand maar moet ruiken wat jij van hem verwacht.
Verre van, het bied ruimte om te zien of de ander wel of niet zelf initiatief gaat nemen. Als je iemand moet gaan vertellen dat die meer interesse moet tonen en zelf aanstalten moet maken dan zit het sowieso al verkeerd. Het gaat hier niet om, je moet maar ruiken wat ik van je wil, het gaat hier om te zien of een ander ook moeite doet om contact te zoeken.