Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:28

Er ontbreekt nog steeds een stukje logica. Ik neem aan dat hij pas op een zaterdagavond antwoordde dat hij niet kon?

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:35

F_Orumster schreef:
Er ontbreekt nog steeds een stukje logica. Ik neem aan dat hij pas op een zaterdagavond antwoordde dat hij niet kon?

Ja, klopt. Misschien ligt het aan mij.. hihi

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:36

Oh ik moest net zo lachen. Ik dacht, maak weer eens een datingprofiel aan op facebook. Ik vermeld erin dat ik geen kinderwens heb.

Krijg ik een berichtje van een man met de vraag: Als je geen kinderwens hebt, waarom zoek je dan een man, voor de lol?

Ik wist niet dat mannen tegenwoordig nog als enige functie voortplanten hadden. My bad. :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:36

Hahahahaha Amanda....

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:37

Wellicht als ie al wist dat ie zondag niet kon, de verwachting toch wel was dat ie zelf zaterdag had aangegeven?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:38

Amandavd schreef:
Oh ik moest net zo lachen. Ik dacht, maak weer eens een datingprofiel aan op facebook. Ik vermeld erin dat ik geen kinderwens heb.

Krijg ik een berichtje van een man met de vraag: Als je geen kinderwens hebt, waarom zoek je dan een man, voor de lol?

Ik wist niet dat mannen tegenwoordig nog als enige functie voortplanten hadden. My bad. :')

Nou maar echt :+

"Eigenlijk ben ik opzoek naar een onderdanig mannetje, dat is al een kind"

Zoiets zou ik nog kunnen zeggen :+

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:40

Marocje schreef:
Wellicht als ie al wist dat ie zondag niet kon, de verwachting toch wel was dat ie zelf zaterdag had aangegeven?

Nou ja, als ik zelf al de hele week wist dat ik op zondag moest werken, zou ik dat denk ik al eerder even gezegd hebben en hebben voorgesteld op zaterdag af te spreken.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:41

Klinkt een beetje als uitstellen van een afspraak.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:59

Dus je mist vanuit hem dat hij het initiatief om een voorstel af te spreken? Je kwam immers zelf ook pas zaterdagavond met het appje, maar vind/vond dat hij misschien donderdag al had kunnen aangeven zondag niet te kunnen? Als ik het goed begrijp.

Nam hij eerder wel het initiatief?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:08

Indiana79 schreef:
Marocje schreef:

Nou ja, als ik zelf al de hele week wist dat ik op zondag moest werken, zou ik dat denk ik al eerder even gezegd hebben en hebben voorgesteld op zaterdag af te spreken.

Ja, precies wat ik bedoel dus. Snap dat dit dan jammer is ja..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:10

Mannen denken niet altijd zo ver vooruit. Waar ik persoonlijk moeite mee heb.

En het blijkt maar weer dat elkaars verwachtingen en behoeften niet altijd hetzelfde zijn.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:20

Misschien was hij wel moe van de drukke werkweek en wilde hij zijn vrije dag even rust? Die verklaring is hij je ook niet perse verschuldigd vind ik :o

Vraag wanneer hij tijd heeft en plan gewoon wat in. Als het dan echt uitblijft kun je gewoon vragen of er wel interesse is toch? Niet moeilijker maken dan het is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:26

Citaat:
Vraag wanneer hij tijd heeft en plan gewoon wat in. Als het dan echt uitblijft kun je gewoon vragen of er wel interesse is toch? Niet moeilijker maken dan het is.
Dit dus. Gewoon zelf eerlijk en transparant zijn en als dit bij de ander niet binnen komt even goede vrienden en hou doe! Klaar uit en over. Zo moeilijk is het nu ook weer niet.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:34

Zertab schreef:
Dus je mist vanuit hem dat hij het initiatief om een voorstel af te spreken? Je kwam immers zelf ook pas zaterdagavond met het appje, maar vind/vond dat hij misschien donderdag al had kunnen aangeven zondag niet te kunnen? Als ik het goed begrijp.

Ja, inderdaad wat meer initiatief vanuit hem zou wel fijn zijn. Meestal komt het vanuit mij, ook met appen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:34

Ik zou ook niet bij zijn als ik mijn date maar 1 dag per week zou zien en dat hij niet eens zou laten weten dat het niet lukt die dag. Graag of niet denk ik dan.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:35

Zonnetje81 schreef:
Mannen denken niet altijd zo ver vooruit. Waar ik persoonlijk moeite mee heb.

En het blijkt maar weer dat elkaars verwachtingen en behoeften niet altijd hetzelfde zijn.

Misschien dat dat het is.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:36

Farjen schreef:
Ik zou ook niet bij zijn als ik mijn date maar 1 dag per week zou zien en dat hij niet eens zou laten weten dat het niet lukt die dag. Graag of niet denk ik dan.

Dat is wel echt jammer ja, dan zit er 2 weken tussen, ik vind dat echt wel lang.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:36

Indiana79 schreef:
Zertab schreef:

Ja, inderdaad wat meer initiatief vanuit hem zou wel fijn zijn. Meestal komt het vanuit mij, ook met appen.

Oh ik zou daar niets mee kunnen.. moet wel ongeveer gelijk zijn qua initiatief

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:38

Ja, inderdaad wat meer initiatief vanuit hem zou wel fijn zijn. Meestal komt het vanuit mij, ook met appen.[/quote]

Oh ik zou daar niets mee kunnen.. moet wel ongeveer gelijk zijn qua initiatief[/quote]

Ja, ik vind dat ook lastig hoor.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:09

Meid, ik zou eens even achterover leunen en kijken wat er gebeurt. Ik zou eens even niets meer uit jezelf sturen.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:24

Amandavd schreef:
Meid, ik zou eens even achterover leunen en kijken wat er gebeurt. Ik zou eens even niets meer uit jezelf sturen.

Kan ik weleens doen ja. Ik houd jullie op de hoogte..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:41

Of gewoon aangeven dat je initiatief mist. Anders ga je mss dagen onbewust zitten wachten tot hij wat stuurt. Persoonlijk ben ik tegenwoordig wat assertiever geworden en daardoor verspeel ik minder tijd aan iemand die er anders in staat dan ikzelf

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:47

Persoonlijk zou ik het gesprek aangaan. Achterover leunen is een houding dat iemand maar moet ruiken wat jij van hem verwacht.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 22:36

Zonnetje81 schreef:
Persoonlijk zou ik het gesprek aangaan. Achterover leunen is een houding dat iemand maar moet ruiken wat jij van hem verwacht.

Verre van, het bied ruimte om te zien of de ander wel of niet zelf initiatief gaat nemen. Als je iemand moet gaan vertellen dat die meer interesse moet tonen en zelf aanstalten moet maken dan zit het sowieso al verkeerd. Het gaat hier niet om, je moet maar ruiken wat ik van je wil, het gaat hier om te zien of een ander ook moeite doet om contact te zoeken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 22:43

Amandavd schreef:
Zonnetje81 schreef:

Verre van, het bied ruimte om te zien of de ander wel of niet zelf initiatief gaat nemen. Als je iemand moet gaan vertellen dat die meer interesse moet tonen en zelf aanstalten moet maken dan zit het sowieso al verkeerd. Het gaat hier niet om, je moet maar ruiken wat ik van je wil, het gaat hier om te zien of een ander ook moeite doet om contact te zoeken.

Kort door de bocht denk ik.