Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 23:03

Ontiegelijk jeuk binnenkant bovenbeen en achterkant bovenbeen.en dan niet 1 been, maar beide....
Zenuw die hersteld misschien :?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 23:05

fotolijstje schreef:
Oorbel die ontstoken is en nu ettert %)

Dan doe je het toch even uit?

Ik had zoveel zin om iemand gister te zien en hij was er dus niet -O- (ja al verteld maar goed)
En nu negeert hij mijn appjes? :?
Gelukkig zie ik hem binnenkort weer, heb er zin in om even bij te praten en een lang weekend samen door te brengen Afbeelding

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 23:10

Hij is nieuw dus ik kan hem niet uit doen :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 23:20

Vandaag echt op zo'n leuke locatie gewerkt , zeker de leukste groep die ik de afgelopen 3 weken heb gezien. Wel even wat anders als ik gewend ben , maar dit voelde echt heel leuk en vooral leerzaam aan. Ook leuke collega's die enthousiast over mij waren geeft een goed gevoel. Plus 7 min rijden met de auto , en vlakbij mijn huis en haalbaar op de fiets.

Dan denk je waar zit de ergernis? Nou ja ik ben flexwerker dus het is nog maar de vraag of ik na zaterdag hier ooit weer eens kom. Wil deze bewoners wel graag leren kennen zit veel uitdaging in.

Maar stoppen als flexwerker betekend stoppen bij mijn vaste PGB-cliënt die mij ook niet kwijt wil en ik verdien daar heel goed , plus ik vindt dat werk ook heel erg leuk. Ik wil die cliënt ook niet laten vallen nu , want die heeft ook al zoveel verschillende gezichten gezien.

Alhoewel er valt vast wel iets in te regelen... Maar moet eerst nog even verder kijken heb nog lang niet alles gezien binnen deze organisatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 23:56

Bedankt voor de felicitaties, en het mooie jpg'tje. :)) :*

Caira schreef:
Mannen die niet stil kunnen doen al zou hun leven ervan af hangen. Waardoor ik nu in bed mijn examens na moet kijken met een half slapende dreumes naast me. Ik had dat gewoon lekker beneden op de bank willen doen…
Wat doet mijn vader bij jou in huis? >;) Behalve ademen maakt werkelijk alles bij hem exorbitant veel herrie. _O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 04:42

Hatsaflats, gewoon alweer klaar wakker.... Ik word er simpel van dat ik steeds vroeger wakker ben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 05:27

Herkenbaar. 2de nacht deze week dat ik om 3.00 moet plassen en daarna klaarwakker ben.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 06:54

Moestuin schreef:
Herkenbaar. 2de nacht deze week dat ik om 3.00 moet plassen en daarna klaarwakker ben.

Ik heb precies hetzelfde, en overdag geen drol meer waard zijn hierdoor.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 07:42

Gister even een mega overwinning mentaal (yeey!). Maar dat heeft mij wel energie gekost, dus ik ben nu een dweil.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 07:51

Vanavond een grote presentatie en niemand heeft mij duidelijk verteld wat ik nou moet doen :=
Ik kan het niet zelf gaan verzinnen, we zitten in een groepje. Ze hebben het zonder mij bedacht en nu weet ik niet precies wat ik moet zeggen.

En als de verdeling dus is hoe ik denk dat het is, heeft 1 iemand ongeveer alle tekst vergeleken de rest. Zeg maar de hele presentatie, en wij mogen onze naam zeggen en een onderzoeksvraag uitleggen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 08:22

LaPluche schreef:
Moestuin schreef:

Ik heb precies hetzelfde, en overdag geen drol meer waard zijn hierdoor.

Jep… Al 20 minuten aan het werk en geraak maar niet lekker opgestart.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 08:38

Wij gaan normaal tussen 21:00 en 21:30 naar bed (nog moe van verhuizen)en gisteren was het heel wild 22:30. Dus ik ben ook moe. _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 08:41

_San87_ schreef:
Berdien schreef:
Gefeliciteerd Mkango!

Het bikkelbikkelbikkelharde zadel van mijn fiets. Zo werd ‘lekker even op de fiets naar stal’ (12km) een bittere strijd tussen het zadel en mijn zitbeenknobbels ^) Tijd voor een nieuw zadel.

Maar nu de grote vraag. Wie won er?

Ik! Maar vraag niet hoe :')

Hier is wakker worden ook een drama. Vriendje vroeg op, daarna in slaap gevallen en zo verrot wakker geworden. En de fanatiek schurende schilders op het balkon met hun herrie helpen niet.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 08:52

Iemand in mijn treincoupé die constant zit te snotteren en hoesten. Hoesten doet ze in haar handen.

Niks geleerd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 09:00

Moeder gaat vandaag met onze Turk naar de da. Het is onze laatste kat eb ik woonde nog thuis toen we haar kregen en is echt mijn vriendin. Maar het gaat de laatste tijd niet zo goed, ze is de laatste maanden enorm oud geworden. Misschien niet gek, want ze is al 18. Vorig jaar onze pers ingeslapen, die was bijna 20. Maar ben erg bang dat onze Turk vandaag ook ingeslapen wordt ;(

Ze is doof aan het worden, volgens mij ook wat dement, maar ineens al het eten eruit aan het gooien, afgevallen en haat evenwicht is enorm slecht ineens. Pas nog elke dag naar da geweest vanwege blaasontsteking. Je kan haar geen medicatie geven, dus elke dag op en neer om te spuiten.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 09:16

MyWishMax schreef:
Moeder gaat vandaag met onze Turk naar de da. Het is onze laatste kat eb ik woonde nog thuis toen we haar kregen en is echt mijn vriendin. Maar het gaat de laatste tijd niet zo goed, ze is de laatste maanden enorm oud geworden. Misschien niet gek, want ze is al 18. Vorig jaar onze pers ingeslapen, die was bijna 20. Maar ben erg bang dat onze Turk vandaag ook ingeslapen wordt ;(

Ze is doof aan het worden, volgens mij ook wat dement, maar ineens al het eten eruit aan het gooien, afgevallen en haat evenwicht is enorm slecht ineens. Pas nog elke dag naar da geweest vanwege blaasontsteking. Je kan haar geen medicatie geven, dus elke dag op en neer om te spuiten.

:knuffel: ik snap je gevoel heel erg! Ik zou als het kan alsnog eventjes "gedag" zeggen voor het geval dat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 09:24

Dat ze toch willen dat ik morgen bij de arbo langs kom. Alleen werk ik vanaf vandaag 100% ergens gaat niet goed. En vrijdag werk ik zeer waarschijnlijk ook 100%. Dus lijkt mij wel wijs om donderdag mijn rust te pakken.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 10:42

En zoals verwacht, wijst de gemeente met hun vingertje naar de vervoerder. En de vervoerder dus naar de gemeente en ondertussen is het nog steeds niet geregeld. Blij dat de vakantie eraan komt.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 10:45

Dat ik net een half bekertje koffie over mijn bureau gooi. Voor mijn gevoel komt er altijd veel meer uit dan er in zo'n bekertje past...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 11:00

Niet meer na kunnen denken als ik in de stress schiet. Net een half uur met een verkeerde sleutel in een slot zitten harken, en dan niet even kijken of de sleutel wel bij het slot hoort :x

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 11:01

prompter schreef:
Dat ik net een half bekertje koffie over mijn bureau gooi. Voor mijn gevoel komt er altijd veel meer uit dan er in zo'n bekertje past...

zo herkenbaar.

Ik heb mij ontzettend geërgerd aan een doosje smint die zodra ik de verpakking opende uit mijn handen viel, vervolgens uit elkaar klapte en alle smintjes over de vloer lagen.....

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 11:24

Mkango schreef:
Bedankt voor de felicitaties, en het mooie jpg'tje. :)) :*

Caira schreef:
Mannen die niet stil kunnen doen al zou hun leven ervan af hangen. Waardoor ik nu in bed mijn examens na moet kijken met een half slapende dreumes naast me. Ik had dat gewoon lekker beneden op de bank willen doen…
Wat doet mijn vader bij jou in huis? >;) Behalve ademen maakt werkelijk alles bij hem exorbitant veel herrie. _O-

Dan heb je mijn man niet gehoord als hij slaapt. Ik ben de snurker van ons 2, maar hij kan zo hard ademen als hij slaapt :') . En niet normaal omdraaien, dat gaat dan in etappes, dus omhoog, plof, omhoog, plof. En zet zijn schoenen niet neer, maar laat ze los.

Sabbientje, dat is dan zo poedersuiker he als dat gebeurt. Ik kan me dat gevoel zo goed voorstellen.

Mijn hoofd liep even over van alles wat tegelijk kwam. Inmiddels weer wat gezakt, maar het lijkt qua werk weer een typische wor slag te worden. En gisteren ging juist zo lekker. Gelukkig morgen mijn roostervrije dag weer, dus even bijtanken een dagje.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 11:28

aan mijn lichaam.. :(
ik voel me af en toe zo onzeker en dik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 11:33

Mijzelf weer helemaal gek aan het maken. Zaken die niet zijn uitgesproken of opgelost. Dat blijft mij zo een onrust geven.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 11:37

Poging gedaan om werkplek beter te maken, maar nog steeds een waardeloze lunch stoel waar ik 9 uur in zit.