Zenuw die hersteld misschien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Oorbel die ontstoken is en nu ettert
Caira schreef:Wat doet mijn vader bij jou in huis?Mannen die niet stil kunnen doen al zou hun leven ervan af hangen. Waardoor ik nu in bed mijn examens na moet kijken met een half slapende dreumes naast me. Ik had dat gewoon lekker beneden op de bank willen doen…
_San87_ schreef:Berdien schreef:Gefeliciteerd Mkango!
Het bikkelbikkelbikkelharde zadel van mijn fiets. Zo werd ‘lekker even op de fiets naar stal’ (12km) een bittere strijd tussen het zadel en mijn zitbeenknobbelsTijd voor een nieuw zadel.
Maar nu de grote vraag. Wie won er?
MyWishMax schreef:Moeder gaat vandaag met onze Turk naar de da. Het is onze laatste kat eb ik woonde nog thuis toen we haar kregen en is echt mijn vriendin. Maar het gaat de laatste tijd niet zo goed, ze is de laatste maanden enorm oud geworden. Misschien niet gek, want ze is al 18. Vorig jaar onze pers ingeslapen, die was bijna 20. Maar ben erg bang dat onze Turk vandaag ook ingeslapen wordt
Ze is doof aan het worden, volgens mij ook wat dement, maar ineens al het eten eruit aan het gooien, afgevallen en haat evenwicht is enorm slecht ineens. Pas nog elke dag naar da geweest vanwege blaasontsteking. Je kan haar geen medicatie geven, dus elke dag op en neer om te spuiten.
prompter schreef:Dat ik net een half bekertje koffie over mijn bureau gooi. Voor mijn gevoel komt er altijd veel meer uit dan er in zo'n bekertje past...
Mkango schreef:Bedankt voor de felicitaties, en het mooie jpg'tje.![]()
Caira schreef:Wat doet mijn vader bij jou in huis?Mannen die niet stil kunnen doen al zou hun leven ervan af hangen. Waardoor ik nu in bed mijn examens na moet kijken met een half slapende dreumes naast me. Ik had dat gewoon lekker beneden op de bank willen doen…Behalve ademen maakt werkelijk alles bij hem exorbitant veel herrie.