996981 schreef:Denk je dat ik zelf niet weet dat Wikipedia over het algemeen geen betrouwbare bron is?
Ik dacht dat je dat niet wist omdat je bericht enigszins warrig op mij over kwam.
996981 schreef:Ik pak je niet op het feit dat je geen bron plaatst die zegt dat Wikipedia onbetrouwbaar is. Ik spreek je aan op het feit dat jij een ander aanspreekt op de betrouwbaarheid van haar bron, die ze zelf heeft moeten opzoeken omdat anderen hun bronnen niet plaatsen
Zo lastig is dat toch niet te begrijpen?
Dat is wel lastig te begrijpen, want DP heeft gewoon een bronvermelding onder haar bericht staan. Anderen plaatsen hun bronnen dus wel?

996981 schreef:Het gaat fout bij het feit dat de initiële poster zijn bewering niet onderbouwt, wat als gevolg heeft dat dit hele topic die bronnen zelf moet gaan opzoeken. Dat moet gewoon niet hoeven. Dát is mijn punt. Dat jij daar dan toevallig tussenzit is niet meer dan dat. Toeval.
Was het dan niet handiger geweest om mij, die er puur per toeval tussen zit, er buiten te laten om je punt te maken?
Zoals je zelf eerder zei: "Als iedereen dat netjes doet krijg je veel fijnere discussies". Wat dacht je van een algemene opmerking, aan niemand specifiek gericht, om AUB bronnen te vermelden?
Verder moet je toch ook toegeven dat het behoorlijk grappig is dat Pien een bron niet wil lezen omdat het een fake-news site zou zijn, om dat vervolgens te onderbouwen met een quote van .... een sterk gekleurde site die velen ook als "fake nieuws" zouden bestempelen.