Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 18:05

MarliesV schreef:
Nou idd Cynthia, als je op deze leeftijd al zulke oliebol hebt onderling pff.

Ergernis van vandaag, koude voeten

Idem….qua voeten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 18:13

Toen ik zo jong was als jou fotolijstje en wat je ook omschrijft soms depressief voelde , begon ik niet aan een relatie. Je moet eerst aan jezelf werken en alles zelf op orde hebben voordat je van anderen kunt houden.

Ik ben 24 nu heb wel eens een relatie gehad , maar zo serieus was dat allemaal niet. Ik ben ook nu pas serieus wat aan het daten en daar doe ik ook heel rustig aan mee. Nu heeft de jongen waarmee ik date daar ook heel veel respect voor en hebben we eerst een goede vriendschap opgebouwd.

Werkt veel beter dan na 3 weken een relatie te beginnen. Ik heb nu ook nog tijd om aan mijzelf te denken.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 18:30

Mezelf, ik pas op de konijnen (en kippen) van de overburen. Vorige week zat 1 konijn al te snotteren, volgens eigenaren normaal. Ik vond m benauwd klinken maar ja eigenaren kennen het dier beter dus laat maar gaan. Vrijdag en zaterdag diertje niet gezien, vandaag had hij allemaal pus op z'n oogjes. Had gewoon vorige week al naar de dierenarts moeten gaan, arm dier -O-. Nu morgen maar gauw gaan...

En dat ik hele mooie laarzen tweedehands heb gezien, in mijn maat. Maar eigenlijk duurder dan ik ervoor wil geven...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 18:37

Dat kleinkinderen tot eind januari niet meer op bezoek mogen gaan in het revalidatiecentrum. Grootouders kunnen ook niet facetimen, daar verstaan ze niets van.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 19:20

Jorex schreef:
5 jaar lang rijd ik zonder problemen achteruit de oprit van mijn ouders af die echt heel erg tricky is met een bocht en dan vervolgens een muur op 5 cm van de oprit. Nu heeft mijn vriend nog geen maand een eigen auto en heb ik m gisteren achteruit met de wielkas langs die muur gereden. Voel me echt zo stom nu. |o

Is het een andere auto/model dan waar je zelf in reed? Kan veel uitmaken he. Langere neus/kont, breder, etc etc. Waardoor je de bocht anders zou moeten aansnijden...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 19:49

Mega spin in huis -O-
Uiteindelijk de moed verzameld om maat 39 erop te parkeren... En toen maakte die ook zo'n naar geluid

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 20:11

Een enorme dip, wat leuke dingen proberen te doen maar me daarna eigenlijk slechter voelen

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 20:44

iirrssjjee schreef:
Jorex schreef:
5 jaar lang rijd ik zonder problemen achteruit de oprit van mijn ouders af die echt heel erg tricky is met een bocht en dan vervolgens een muur op 5 cm van de oprit. Nu heeft mijn vriend nog geen maand een eigen auto en heb ik m gisteren achteruit met de wielkas langs die muur gereden. Voel me echt zo stom nu. |o

Is het een andere auto/model dan waar je zelf in reed? Kan veel uitmaken he. Langere neus/kont, breder, etc etc. Waardoor je de bocht anders zou moeten aansnijden...

Ik reed bij mijn ouders voornamelijk in de Kia Picanto en dit is een Renault Megane. Heb ook moeite m te parkeren. Maar ik heb in het verleden wel met de station Skoda gereden van mijn ouders ook. Hij is dus groter en breder dan wat ik gewend ben. Ik heb het gevoel dat ik een vrachtwagen rijd in dat ding. _O-
Het was ook echt gewoon heel banketstaaf net de wielkas erbij langs.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 21:47

Ik voel me echt zo beroerd, we hadden bijna 10 maanden :\ en dat is nu gewoon weg. Ik wik graag morgen thuis blijven, eventjes rustig bij komen maar dat durf ik niet

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 22:07

Geen handvol maar een land vol fotolijstje, wat ik er zo over las verdiende hij jou niet, je bent veel te goed voor hem. :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 22:14

zigranta schreef:
Geen handvol maar een land vol fotolijstje, wat ik er zo over las verdiende hij jou niet, je bent veel te goed voor hem. :(:)

Helemaal eens.
Ik kan me voorstellen dat je je er nu verdrietig en rot onder voelt.
Maar wat ik telkens las dan denk ik: feestje vieren nu *\o/* Y)(^)

Jij bent meer waard.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 22:18

fotolijstje schreef:
Ik voel me echt zo beroerd, we hadden bijna 10 maanden : en dat is nu gewoon weg. Ik wik graag morgen thuis blijven, eventjes rustig bij komen maar dat durf ik niet

Dikke knuffel meis, maar vergeet nooit dat je veel meer waard bent dan wat jullie hadden :(:)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 23:27

CynthiaV schreef:
fotolijstje schreef:
Ik voel me echt zo beroerd, we hadden bijna 10 maanden : en dat is nu gewoon weg. Ik wik graag morgen thuis blijven, eventjes rustig bij komen maar dat durf ik niet

Dikke knuffel meis, maar vergeet nooit dat je veel meer waard bent dan wat jullie hadden :(:)

Cynthia heeft gelijk foto lijstje. Ik snap dat het nu aan voelt als ‘het eind van de wereld’ maar je kunt beter. En je gaat het beter doen, no worries.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 00:04

10 maanden is niet gewoon weg Fotolijstje: je hebt leuke en minder leuke dingen samen meegemaakt, en een hele hoop geleerd. Vooral over jezelf..

En verdrietig zijn mag, het is toch weer een periode die je afsluit. Maar hou voor ogen dat je hier alleen maar beter uitkomt. :knuffel:

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 00:31

Dat ze uit "protest" vanaf nu elke avond tussen 20.00u & 21.00u vuurwerk willen afsteken t/m oud&nieuw :( Nu zijn ze hier al een maand of 2/3 elke week wel aan het knallen maar dit is niet leuk meer.... Arme beestjes....

Spoiler:
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 00:44

iirrssjjee schreef:
Dat ze uit "protest" vanaf nu elke avond tussen 20.00u & 21.00u vuurwerk willen afsteken t/m oud&nieuw :( Nu zijn ze hier al een maand of 2/3 elke week wel aan het knallen maar dit is niet leuk meer.... Arme beestjes....

Spoiler:
[ [url=m/Jj1yy4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daar zijn ze hier al het hele jaar mee bezig dan :')

Ik wacht gewoon totdat een keer flink fout gaat het zijn echt bommen wat hier afgaan.

Mijn hond is er ook geen fan van... maar ze begint er nu wel aan te wennen omdat het eigenlijk dagelijks begint te worden.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 00:47

iirrssjjee schreef:

Spoiler:

Nou dan zijn hier daar al wel 4 maand mee bezig. :+

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 01:00

fotolijstje schreef:

Uitmaken, bij wegblijven en je tijd van hem missen uitzitten. Het gaat vaak om hechting.
Een dronken vriend is niet goed voor je.
Dat is zijn eigen keuze he. Leef voor jezelf, geef ruimte aan nieuwe vooruitzichten en avonturen!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 01:02

iirrssjjee schreef:
Jorex schreef:

Ik reed bij mijn ouders voornamelijk in de Kia Picanto en dit is een Renault Megane. Heb ook moeite m te parkeren. Maar ik heb in het verleden wel met de station Skoda gereden van mijn ouders ook. Hij is dus groter en breder dan wat ik gewend ben. Ik heb het gevoel dat ik een vrachtwagen rijd in dat ding. _O-
Het was ook echt gewoon heel banketstaaf net de wielkas erbij langs.

De Renault megane van mijn oom vind ik ook waardeloos rijden/parkeren. Dus vermoed dat het niet aan jou lig. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 01:04

iirrssjjee schreef:

Spoiler:

Vandaar dat het overdag rustiger is. Om er in de avond op los te knallen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 02:18

Hier nu net 2 enorme knallen met 10 minuten er tussen.
Vuurwerk is hier niet waarschijnlijk.
Maar stropers of jagers heb ik ook nog nooit zo hard gehoord.
Pff weg nachtrust.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 04:21

Dat ik in 1 jaar voor de 2x Corona heb. Ondanks 4 negatieve sneltesten.. die vertrouw ik dus ook niet meer

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 04:35

Al die rellen in het land :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 08:22

Mensen die niet kunnen parkeren. Hoe moeilijk is t om je auto tussen die witte lijnen te zetten en niet erop.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 08:25

Dat het koud is :brr: