MarliesV schreef:Nou idd Cynthia, als je op deze leeftijd al zulke oliebol hebt onderling pff.
Ergernis van vandaag, koude voeten
Idem….qua voeten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:5 jaar lang rijd ik zonder problemen achteruit de oprit van mijn ouders af die echt heel erg tricky is met een bocht en dan vervolgens een muur op 5 cm van de oprit. Nu heeft mijn vriend nog geen maand een eigen auto en heb ik m gisteren achteruit met de wielkas langs die muur gereden. Voel me echt zo stom nu.
iirrssjjee schreef:Jorex schreef:5 jaar lang rijd ik zonder problemen achteruit de oprit van mijn ouders af die echt heel erg tricky is met een bocht en dan vervolgens een muur op 5 cm van de oprit. Nu heeft mijn vriend nog geen maand een eigen auto en heb ik m gisteren achteruit met de wielkas langs die muur gereden. Voel me echt zo stom nu.
Is het een andere auto/model dan waar je zelf in reed? Kan veel uitmaken he. Langere neus/kont, breder, etc etc. Waardoor je de bocht anders zou moeten aansnijden...
CynthiaV schreef:fotolijstje schreef:Ik voel me echt zo beroerd, we hadden bijna 10 maandenen dat is nu gewoon weg. Ik wik graag morgen thuis blijven, eventjes rustig bij komen maar dat durf ik niet
Dikke knuffel meis, maar vergeet nooit dat je veel meer waard bent dan wat jullie hadden
iirrssjjee schreef:Dat ze uit "protest" vanaf nu elke avond tussen 20.00u & 21.00u vuurwerk willen afsteken t/m oud&nieuwNu zijn ze hier al een maand of 2/3 elke week wel aan het knallen maar dit is niet leuk meer.... Arme beestjes....
Spoiler:
[ [url=m/Jj1yy4.jpg]Afbeelding[/url] ]
iirrssjjee schreef:Dat ze uit "protest" vanaf nu elke avond tussen 20.00u & 21.00u vuurwerk willen afsteken t/m oud&nieuwNu zijn ze hier al een maand of 2/3 elke week wel aan het knallen maar dit is niet leuk meer.... Arme beestjes....
Spoiler:
fotolijstje schreef:Ik voel me echt zo beroerd, we hadden bijna 10 maandenen dat is nu gewoon weg. Ik wik graag morgen thuis blijven, eventjes rustig bij komen maar dat durf ik niet
iirrssjjee schreef:Jorex schreef:
Is het een andere auto/model dan waar je zelf in reed? Kan veel uitmaken he. Langere neus/kont, breder, etc etc. Waardoor je de bocht anders zou moeten aansnijden...
Ik reed bij mijn ouders voornamelijk in de Kia Picanto en dit is een Renault Megane. Heb ook moeite m te parkeren. Maar ik heb in het verleden wel met de station Skoda gereden van mijn ouders ook. Hij is dus groter en breder dan wat ik gewend ben. Ik heb het gevoel dat ik een vrachtwagen rijd in dat ding.
Het was ook echt gewoon heel banketstaaf net de wielkas erbij langs.
Spoiler: