Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:03

Pandora2 schreef:
@Dilan Ik eet wel vlees maar weinig en heb een gigantisch overschot aan Vit B6 en B12 :')
Ook al jaren een klein overschot aan cholesterol.

De HA zegt dat het allemaal wel in orde is want ze werken in de geneeskunde met de Gaussverdeling. Dus het min en max van de waardes die gemiddeld gemeten worden. Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk die er onder of er boven vallen. :D

Ik had dus ook een overschot aan b12. Was me aangeraden om dit bij te slikken (heb een periode geheel vegan gegeten). Ben maar gestopt met die tabletjes toen ik destijds mn bloed liet controleren op tekorten :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:04

Het inpakken voor mijn verhuizing volgende week. Ik heb zo veel spullen die ik weinig gebruik maar ook niet weg wil/kan gooien. En dat moet ik dan logisch inpakken... Ik zie het niet. Liefst flikker ik alles random in dozen, maar het moet ook weer een beetje handig te vinden zijn enzo. Ugh. |o
(Had ik dat al genoemd? Zo ja, dan sorry, maar zo groot is de ergernis bij mij)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:07

Dilan93 schreef:
Pandora2 schreef:
@Dilan Ik eet wel vlees maar weinig en heb een gigantisch overschot aan Vit B6 en B12 :')
Ook al jaren een klein overschot aan cholesterol.

De HA zegt dat het allemaal wel in orde is want ze werken in de geneeskunde met de Gaussverdeling. Dus het min en max van de waardes die gemiddeld gemeten worden. Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk die er onder of er boven vallen. :D

Ik had dus ook een overschot aan b12. Was me aangeraden om dit bij te slikken (heb een periode geheel vegan gegeten). Ben maar gestopt met die tabletjes toen ik destijds mn bloed liet controleren op tekorten :+

:D
Ik heb nooit iets van extra vit supplement genomen, behalve vit D en net die blijft laag :+
Ook geen mens die weet hoe ik aan die hoge B6 en B12 waarde kom. Zal de aard van het beestje zijn zeker :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:22

Dilan93 schreef:
De zoveelste afwijzing op een functie, voor dierverzorgster op een paardenstal dit keer. :(

Ah Dat is rot zeg! :(:)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:29

marley93 schreef:
Het inpakken voor mijn verhuizing volgende week. Ik heb zo veel spullen die ik weinig gebruik maar ook niet weg wil/kan gooien. En dat moet ik dan logisch inpakken... Ik zie het niet. Liefst flikker ik alles random in dozen, maar het moet ook weer een beetje handig te vinden zijn enzo. Ugh. |o
(Had ik dat al genoemd? Zo ja, dan sorry, maar zo groot is de ergernis bij mij)

Sowieso dozen op kamer sorteren, en dan de kamer ook op de doos schrijven. Wanneer er zware dingen in de doos gaat (zoals boeken) is het handig dit er ook op te schrijven. Wat betreft dingen weggooien: ik ben meerdere keren binnen en buiten Nederland verhuisd en wat mij altijd heeft geholpen is bedenken of ik iets het laatste half jaar gebruikt heb. Is het antwoord nee? Dan ging het weg. (Tenzij het een seizoensitem is zoals badkleding ofzo.) Ook is het handig te beginnen met spullen die je als laatst nodig denkt te hebben.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:53

M'n baas belde me, ja heb goed en slecht nieuws. Zij houden op met de nachtroutes. Dus nu hopen dat de nieuwe partij me over wil nemen (hoeven ze me tenminste niet in te werken, blijf dan op m'n eigen route etc.)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:56

Wat was het goede nieuws?

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:07

Dat ik een boek zoek maar het echt nergens online kan vinden.. Er staan een paar exemplaren op vinted, maar die zijn allemaal in het Frans :(
Hoop echt dat ik m ergens nog kan vinden.
Dus als iemand het boek S. (Ship of Theseus) van Doug Dorst en J.J. Abrams in de aanbieding heeft, ik neem hem graag over :') :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:10

In het Nederlands of Engels? Want ik vind hem wel in het NL op Boekwinkeltjes.nl

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:15

Dat zaterdag twee betontegels tegen elkaar klapten met mijn pink ertussen. Precies op de plek waar de pees eerder van het bot is gescheurd. En ik net een fles drinken de koelkast in schuif en uiteraard mijn pink ertussen! Auw!

#)

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:22

Foaly schreef:
In het Nederlands of Engels? Want ik vind hem wel in het NL op Boekwinkeltjes.nl

Het liefste engels maar nl mag ook. Ik dacht dat hij daar op uitverkocht stond, maar ik ga nog even na kijken! Dankjewel!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:44

Planners.... Echt ik heb geen gouden vleugels aan de vrachtauto.
Vliegen kan ik niet

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:49

Ik erger mij echt aan een vriendin van mij, heb haar de afgelopen 6 maanden precies 1 keer gezien, appt ook niet ofzo. En als ik zo terug ga denken moet altijd alles van mij afkomen.

Volgende week is ze jarig, stuur haar wel een cadeaukaart met de post en dat is ook de laatste keer dat ik toereik. Noemen zich dan ‘vrienden’ :roll:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:51

Sollicitatiezenuwen. Als ik word aangenomen dan kunnen mijn vriend en ik eindelijk gaan samenwonen. Vanaf nu kan ik een telefoontje verwachten en ga zowat over mn theewater van de spanning.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:52

Spannend Jolien. Hopelijk positief nieuws

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:55

Jolien87 schreef:
Sollicitatiezenuwen. Als ik word aangenomen dan kunnen mijn vriend en ik eindelijk gaan samenwonen. Vanaf nu kan ik een telefoontje verwachten en ga zowat over mn theewater van de spanning.

Super spannend zeg, zeker als er best wel veel vanaf hangt. Ik duim voor je!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:58

Jolien87 schreef:

Hier draaien de duimen voor je! :j

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 18:13

Ik wil dat mijn sushi al bezorgd wordt maar ze zijn laat :'), hongerrrrr!!!

Edit: Oh!!! Ze zijn er!!!

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 18:58

Aan mn werkgever deze week. Had blijkbaar vakantieaanvraag te laat gedaan ( maand van tevoren). Kring ik eerst een dreigement: als t nog s gebeurt vlieg je dr uit. 5min later: ik hoorde dat je een vriend heb. Bij trouwplannen weet ik wel een geschikte lokatie . Heb me 4x achter de oren gekrabd.
Vandaag uitgesloten met mn jobcoach. Ze vond t erg apart gedrag.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:13

Jolien87 weetjealiets over je sollicitatie?

Miekje23 wat een aparte baas heb je.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:28

Spannend Jolien, ik duim voor je!

Vandaag voor het eerst weer naar stage na ziek zijn. Het is een grote zooi, loop echt giga achter :=
Alleen de heel dringende dingen zijn gedaan, maar er waren ook dingen die uiterlijk gisteren en vandaag gedaan hadden moeten zijn. En dan nog 60 taken die al gedaan moesten zijn en dat is niet in 2 min per taak gedaan :=

Niet echt leuk terug komen zo. Maar ik had niet anders verwacht het is gewoon heel erg druk.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:33

Zo veel buikpijn

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:45

Dankjulliewel, superlief van jullie!
Ik hoop stiekem dat ik morgen iets hoor.

Als het hem niet wordt is het natuurlijk niet het einde van de wereld want ik heb nog steeds een superleuke baan maar zonder nieuwe baan in de buurt gaat het samenwonen hem niet worden. Dan is Vriezenveen-Almere toch echt te ver. En daarnaast heb ik op een superleuke school gesolliciteerd dus het zou echt perfect zijn.

Ik ben maar op de bank gedoken met Friends en friet.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:46

Een diepe plas bij een boer... Resultaat 1 droge schoen 1 natte schoen _-:( Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:00

Ieww ook natte sokken? Dat vind ik altijd zo smerig

Succes Jolien!

De reclame met het liedje van Snollebollekes is ingekort, nu zijn de naar rechts schuifelende tentjes er niet meer -O- die vond ik nou net het leukst