Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:tja, dat ben ik met je eens. Toch zijn er velen die beweren dat corona helemaal geen probleem is. Stelt niks voor, een griepje is veel erger, en nog meer van dat soort onzin
Kinke schreef:tja, dat ben ik met je eens. Toch zijn er velen die beweren dat corona helemaal geen probleem is. Stelt niks voor, een griepje is veel erger, en nog meer van dat soort onzin
Astorga schreef:Kinke schreef:tja, dat ben ik met je eens. Toch zijn er velen die beweren dat corona helemaal geen probleem is. Stelt niks voor, een griepje is veel erger, en nog meer van dat soort onzin
In zo'n geval is dit een behulpzaam middel om het verschil tussen mortaliteit bij griep (influenza) en COVID wereldwijd in beeld te brengen:
https://public.flourish.studio/visualisation/2634167/
Astorga schreef:Kinke schreef:tja, dat ben ik met je eens. Toch zijn er velen die beweren dat corona helemaal geen probleem is. Stelt niks voor, een griepje is veel erger, en nog meer van dat soort onzin
In zo'n geval is dit een behulpzaam middel om het verschil tussen mortaliteit bij griep (influenza) en COVID wereldwijd in beeld te brengen:
https://public.flourish.studio/visualisation/2634167/
Sizzle schreef:Ik weet eigenlijk ook niet of ik dat specifiek hoop.
Gewoon practische handelsovereenkomsten, vluchtelingenpolitiek en vrij verkeer is handig. Of het verder perse te ambieeren is dat er 1 Europa is weet ik eigenlijk niet want dan komt het er toch altijd weer op neer dat degene met het meeste geld het meeste bepalen.
Echter is dat nogal off-topic en geschreven vanuit een land dat niet tot de EU behoort
Ponylove22 schreef:Denk eens na.Niemand weet de cojvers van de sterfte aan cojona.De meeste hebben onderliggende ziektes en daar bezwijken ze aan.Ik las ook over een bruiloft ik zeg ga dat gewoon doen.De kans dat je cojona oploopt is zeer klein.Omdat het niet bewezen is dat cojona besmettelijk is.mischien heb je het al gehad zonder dat je het weet.rn dat je syptomen hebt gehad.Dus ja wat wil rutte berijken juist nederlanders binnen houden zodat hun lekker hun snode plannen uit kunnen werken wedde dat hun ons gewoon uitlachten omdat wij met een mondkapje in de trein moeten.Nou wat een schijnveiligheid is dit weer
Astorga schreef:5g masten en andere geheime dingenPonylove22 schreef:Denk eens na.Niemand weet de cojvers van de sterfte aan cojona.De meeste hebben onderliggende ziektes en daar bezwijken ze aan.Ik las ook over een bruiloft ik zeg ga dat gewoon doen.De kans dat je cojona oploopt is zeer klein.Omdat het niet bewezen is dat cojona besmettelijk is.mischien heb je het al gehad zonder dat je het weet.rn dat je syptomen hebt gehad.Dus ja wat wil rutte berijken juist nederlanders binnen houden zodat hun lekker hun snode plannen uit kunnen werken wedde dat hun ons gewoon uitlachten omdat wij met een mondkapje in de trein moeten.Nou wat een schijnveiligheid is dit weer
Kun je die uitleggen? En wat voor snode plannen?
Blijk ik opeens weken voor niets met persoonlijke beschermingsmiddelen gewerkt te hebben
Astorga schreef:Ponylove22 schreef:Denk eens na.Niemand weet de cojvers van de sterfte aan cojona.De meeste hebben onderliggende ziektes en daar bezwijken ze aan.Ik las ook over een bruiloft ik zeg ga dat gewoon doen.De kans dat je cojona oploopt is zeer klein.Omdat het niet bewezen is dat cojona besmettelijk is.mischien heb je het al gehad zonder dat je het weet.rn dat je syptomen hebt gehad.Dus ja wat wil rutte berijken juist nederlanders binnen houden zodat hun lekker hun snode plannen uit kunnen werken wedde dat hun ons gewoon uitlachten omdat wij met een mondkapje in de trein moeten.Nou wat een schijnveiligheid is dit weer
Kun je die uitleggen? En wat voor snode plannen?
Blijk ik opeens weken voor niets met persoonlijke beschermingsmiddelen gewerkt te hebben