Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:00

MoniekJ schreef:
Alweer op seh.. en we mogen weer blijven.

Volgens mij heb je een Abo, of lijkt dat maar zo?
Wens je iig veel sterkte.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:01

Klinkt niet goed MoniekJ?

MarJon

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:07

Dat ik heb gegoogled of een gebitsreiniging bij de tandarts pijn doet. Allemaal horrorverhalen gelezen nu. Dat gaat gezellig worden morgen -O- Ik ben al als de dood voor de tandarts en ben eigenlijk nog nooit geweest voor controle. Dus ik schijt zeven kleuren nu.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:10

MarJon schreef:
Dat ik heb gegoogled of een gebitsreiniging bij de tandarts pijn doet. Allemaal horrorverhalen gelezen nu. Dat gaat gezellig worden morgen -O- Ik ben al als de dood voor de tandarts en ben eigenlijk nog nooit geweest voor controle. Dus ik schijt zeven kleuren nu.

Heb het een paar maanden geleden laten doen, ik kan je geen goede hoop geven helaas :') was idd geen pretje.. Vooral aan de snijtanden onderaan was echt geen lachertje :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:14

MarJon schreef:

Polijsten vind ik een beetje akelig, maar pijn of horror nog nooit gehad. Behalve toen ik ontstoken tandvlees had, maar dan doet alles zeer. Niet te druk maken, ik zit standaard jankend bij de tandarts in de stoel maar die reiniging gaat me goed af. En die is voor een goed doel, minder gaatjes!

Sterkte Moniek :(:)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:14

Dat ik werken met/in een bulletjournal echt heerlijk vind maar soms twijfel om niet weer een gewone agenda te kopen. Het schrijven in een bulletjournal maakt mn hoofd zo lekker leeg. Máár ik ben niet zo creatief dat ik altijd tevreden ben met mijn eigen werk en dáárdoor denk ik weer dat het gewoon beter is om een kant en klare planner/agenda te kopen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:17

zigranta schreef:
MoniekJ schreef:
Alweer op seh.. en we mogen weer blijven.

Volgens mij heb je een Abo, of lijkt dat maar zo?
Wens je iig veel sterkte.

Ze zeggen hier al: ov kaart.
Mijn diabetes is gewoon niet onder controle te krijgen. Voor wie het wat zegt: glucose waarde van 46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:22

MarJon schreef:
Geen zorgen, het valt best mee. Prettig is anders, maar ik vind de trillingen tijdens het polijsten vervelender dan het reinigen zelf, en ik heb echt een heel gevoelige mond.

Wat naar, Moniek. :\

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:23

Mkango schreef:
hagelslag schreef:
Ik heb net 2x spagethi bij de pizzeria gehaald voor morgen.....
Nu moet ik wachten tot ik kan laden en heb helaas geen vork bij mij.
Anders was ik toch wel al aan mijn portie spagethi begonnen :Y)
Maar nu moet ik dus echt wachten tot morgem
Door het lezen van deze post heb ik Japans besteld terwijl ik zo goed bezig was met geen afhaal bestellen. -O- :')

Aahhh sorryyyyy

Ik heb thuis wel 3 happen van de spagethi genomen....
Maar het is echt de bedoeling om dat morgen als middag eten te eten.
Maar ohhhhh het is zooooo lekker als ik het daar weghaal

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:23

@ MoniekJ: Jemig, dat is écht niet goed :oo (mijn moeder had 31 wat resulteerde in acute opname, dat was al heftig met orgaan falen)

Veel sterkte, hoop echt dat ze het onder controle kunnen krijgen!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:57

oomens schreef:
oomens schreef:
Dat alles hier al dagen naar rook stinkt. Met heel veel luchten en continu wassen draaien, wordt het langzaam steeds een beetje minder. Toch komt er in sommige hoeken steeds weer een vlaag tevoorschijn en blijkt het ook in de kasten te zitten die nog niet open waren geweest.

Vandaag het vervolg te horen gekregen: in twee (en waarschijnlijk drie) van de vijf niet-verbrande woningen in ons portiek kan de komende maanden niemand blijven wonen. Al met al dus enorm geluk gehad dat wij kunnen blijven, maar dat besef moet nog even doordringen.

Wat is er gebeurd? Iets met brand begrijp ik? Sterkte.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 05:22

Sterkte MoniekJ en Oomens!

Mijn ergernis is de kakkerlak die meegewassen was en uit de machine kwam rollen toen ik hem opendeed :r

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 06:52

Mijn katten die vannacht om 4 uur naast en op mijn hoofd gingen stoeien????
Dus nu zit ik als een zombie op werk.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 07:21

De kinderen van m’n buren. Zijn al vanaf 7 uur aan het schreeuwen, krijsen, gooien met speelgoed, op de muren bonzen en aan het stampen.

21,22,23.....
Ze gaan bijna naar school....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 07:24

Dat ik super moe ben en me alles behalve gemotiveerd voel. Maar nog niet eens op de helft van de week.

Als iemand een baan weet in zuid Friesland met als functie iets met bouwkundig tekenaar of fotografie vertel het me. I need a new job. (in de paarden is ook welkom, maar dan verdien ik wss te weinig vergeleken met nu)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 07:25

Over de pakketjes ergernissen, ik snap het helemaal.

Op 25 april 2 boeken besteld bij Bol. Die zouden afgelopen zaterdag bezorgd worden, maar helaas. Nu komen ze uiterlijk 18 juni. Dan heb ik in totaal 8/9 weken gewacht op 2 boeken. :')

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 07:50

Zo slecht geslapen. Heb over 10 minuten een afspraak en donder nog net niet in slaap. :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 08:16

Die idioot die om 8 uur hier staat aan te bellen... Daar ging uitslapen op de enige dag dat ik niet hoefde te werken deze hele week.

Vorige week ook al 2x aangebeld terwijl ik nog in bed lag, man laat toch een briefje achter als het zo belangrijk is :roll:

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 08:35

fohadie schreef:
Wat is er gebeurd? Iets met brand begrijp ik? Sterkte.

Appartement schuin boven ons (in een portiek van 6) is vorige week 's nachts volledig uitgebrand. Stond gelukkig leeg, en in de overige appartementen is op een kat na iedereen er ongedeerd uitgekomen.

Wel heel vreemd om wakker gemaakt te worden terwijl de voordeur van de buren een oranje muur is en de vlammen al uit het dak komen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 08:54

Dat ik bij mijn (bij)baantje (lesgeven bij een gymvereniging) door een flinke wisseling van bestuur e.d. al sinds september geen geld meer heb ontvangen. En nu een mail krijg dat ik deze week mijn geld van het 1e kwartaal 2020 kan verwachten. Ja leuk! Maar de rest dan? Dat van vorig jaar uiteraard... Pffff wat een gedoe zeg. Ohja en dan koop je voor het eerst in 5 jaar nieuwe sportschoenen, kan ik die niet declareren maar dat moet ik bij de belastingdienst aangeven, dan betaal ik minder belasting ofzo? Wat een gedoe zeg... pfff....

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:23

Benthhh schreef:
Dat ik werken met/in een bulletjournal echt heerlijk vind maar soms twijfel om niet weer een gewone agenda te kopen. Het schrijven in een bulletjournal maakt mn hoofd zo lekker leeg. Máár ik ben niet zo creatief dat ik altijd tevreden ben met mijn eigen werk en dáárdoor denk ik weer dat het gewoon beter is om een kant en klare planner/agenda te kopen.

Ik zou bedenken wat nu de voordelen zijn van je bulletjournal.
Je geeft al aan, je hoofd leegmaken als je bezig bent. Zou je dat ook hebben met een gewone agenda? Maak je veel gebruik van custom pagina's of toevoegingen zoals trackers?

Als het zo is dat je hoofd leeg raakt van het opschrijven van allerlei afspraken/taken omdat je het dan niet hoeft te onthouden, is een gewone agenda wel net zo handig.

Als je het proces van pagina's maken gewoon leuk vindt, zou ik het niet doen. Je kunt ook terug gaan naar een minimalistische bujo. Of je gewoon realiseren dat ook ben je niet zo creatief (volgens jouzelf!), je doet het maar mooi wel. Genoeg mensen die er niet aan durven beginnen. En je wordt vanzelf beter als je het maar oefent.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:26

iirrssjjee schreef:
Dat ik bij mijn (bij)baantje (lesgeven bij een gymvereniging) door een flinke wisseling van bestuur e.d. al sinds september geen geld meer heb ontvangen. En nu een mail krijg dat ik deze week mijn geld van het 1e kwartaal 2020 kan verwachten. Ja leuk! Maar de rest dan? Dat van vorig jaar uiteraard... Pffff wat een gedoe zeg. Ohja en dan koop je voor het eerst in 5 jaar nieuwe sportschoenen, kan ik die niet declareren maar dat moet ik bij de belastingdienst aangeven, dan betaal ik minder belasting ofzo? Wat een gedoe zeg... pfff....

Wat waren in het verleden de afspraken hierover? Mocht je 100% declareren? Want als het het opgeeft aan de belastingdienst, dan krijgt je eigenlijk nooit 100% terug.
Stel dat je voorheen 30% betaalde over jouw inkomen. Dan wordt met het opvoeren van die schoenen (stel 120 euro) als kosten, jouw inkomen verlaagd met die 120 euro. Je betaald dan 120 x 30% = 36 euro minder aan belasting. Dus dat is meestal minder gunstig!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 09:30

Dat ik totaal geen inzicht heb in mijn studiepunten. Als ik nu dus zelf iets over het hoofd zie kan het dus gewoon zijn dat ik mijn P niet haal eind van het jaar. Ontzettend vervelend en mijn docenten kunnen me ook geen duidelijkheid verschaffen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:47

Aan mezelf en de irritante pijn die weer dag in dag uit zichzelf opwerkt om in de schijnwerpers te staan.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:48

Dat ik een grote stomme fout heb gemaakt