MoniekJ schreef:Alweer op seh.. en we mogen weer blijven.
Volgens mij heb je een Abo, of lijkt dat maar zo?
Wens je iig veel sterkte.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarJon schreef:Dat ik heb gegoogled of een gebitsreiniging bij de tandarts pijn doet. Allemaal horrorverhalen gelezen nu. Dat gaat gezellig worden morgenIk ben al als de dood voor de tandarts en ben eigenlijk nog nooit geweest voor controle. Dus ik schijt zeven kleuren nu.
MarJon schreef:Dat ik heb gegoogled of een gebitsreiniging bij de tandarts pijn doet. Allemaal horrorverhalen gelezen nu. Dat gaat gezellig worden morgenIk ben al als de dood voor de tandarts en ben eigenlijk nog nooit geweest voor controle. Dus ik schijt zeven kleuren nu.
MarJon schreef:Geen zorgen, het valt best mee. Prettig is anders, maar ik vind de trillingen tijdens het polijsten vervelender dan het reinigen zelf, en ik heb echt een heel gevoelige mond.Dat ik heb gegoogled of een gebitsreiniging bij de tandarts pijn doet. Allemaal horrorverhalen gelezen nu. Dat gaat gezellig worden morgenIk ben al als de dood voor de tandarts en ben eigenlijk nog nooit geweest voor controle. Dus ik schijt zeven kleuren nu.
Mkango schreef:hagelslag schreef:Door het lezen van deze post heb ik Japans besteld terwijl ik zo goed bezig was met geen afhaal bestellen.Ik heb net 2x spagethi bij de pizzeria gehaald voor morgen.....
Nu moet ik wachten tot ik kan laden en heb helaas geen vork bij mij.
Anders was ik toch wel al aan mijn portie spagethi begonnen
Maar nu moet ik dus echt wachten tot morgem![]()
oomens schreef:oomens schreef:Dat alles hier al dagen naar rook stinkt. Met heel veel luchten en continu wassen draaien, wordt het langzaam steeds een beetje minder. Toch komt er in sommige hoeken steeds weer een vlaag tevoorschijn en blijkt het ook in de kasten te zitten die nog niet open waren geweest.
Vandaag het vervolg te horen gekregen: in twee (en waarschijnlijk drie) van de vijf niet-verbrande woningen in ons portiek kan de komende maanden niemand blijven wonen. Al met al dus enorm geluk gehad dat wij kunnen blijven, maar dat besef moet nog even doordringen.
fohadie schreef:Wat is er gebeurd? Iets met brand begrijp ik? Sterkte.
Benthhh schreef:Dat ik werken met/in een bulletjournal echt heerlijk vind maar soms twijfel om niet weer een gewone agenda te kopen. Het schrijven in een bulletjournal maakt mn hoofd zo lekker leeg. Máár ik ben niet zo creatief dat ik altijd tevreden ben met mijn eigen werk en dáárdoor denk ik weer dat het gewoon beter is om een kant en klare planner/agenda te kopen.
iirrssjjee schreef:Dat ik bij mijn (bij)baantje (lesgeven bij een gymvereniging) door een flinke wisseling van bestuur e.d. al sinds september geen geld meer heb ontvangen. En nu een mail krijg dat ik deze week mijn geld van het 1e kwartaal 2020 kan verwachten. Ja leuk! Maar de rest dan? Dat van vorig jaar uiteraard... Pffff wat een gedoe zeg. Ohja en dan koop je voor het eerst in 5 jaar nieuwe sportschoenen, kan ik die niet declareren maar dat moet ik bij de belastingdienst aangeven, dan betaal ik minder belasting ofzo? Wat een gedoe zeg... pfff....