Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mand schreef:Nou ik had net wat, sommige mannen zijn zo kansloos. Had een match met iemand, eerste wat hij vraagt is of ik echt 1.56 ben. Daarna "Oh, ik weet niet of dat gaat passen, ik ben groot geschapen en waarschijnlijk scheur ik je dan uit".
Ik had nog niet eens hoi gezegd
Mand schreef:Nou ik had net wat, sommige mannen zijn zo kansloos. Had een match met iemand, eerste wat hij vraagt is of ik echt 1.56 ben. Daarna "Oh, ik weet niet of dat gaat passen, ik ben groot geschapen en waarschijnlijk scheur ik je dan uit".
MarcoBorsato schreef:Wat een stilte hier.
daffodil schreef:Ik kan er slecht tegen hahaha omdat ik altijd graag nog even iets te zeggen heb...maar ja soms is het zo.
Die man waar ik echt leuk en goed contact mee had en ook 3x heb afgesproken maar die me vorige week gefriendzoned heeft, heeft me geblokkeerd. Hij was not amused dat ik stuurde dat ik vrienden genoeg had en erin zat om een relatie aan te gaan, niet om vrienden te verzamelen. Ik m bellen, appt ie ik bel je morgen. Nou dat deed ie dus niet maar stuurde me een kak berichtje en blokkeerde me vervolgens. En daar word ik echt link om, dus ik m weer bellen maar ja hij nam niet op, snap ik maar je kunt me blokkeren tot je een ons weegt, daar zit ik niet meer maar ik wil wel nog even iets zeggen dus dat heb ik mooi via de sms gedaan. Daarna ben ik er dan wel klaar mee!