Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:21

Wij hebben ergo pouch slaapzakken van 3.5 tog gekocht omdat kind steeds wakker werd in de koude winter nachten. Die zijn boven de 70 euro en dan twee stuks zodat we kunnen wassen tussendoor. Maar die zijn hun geld meer dan waard aangezien hij daarin meteen door sliep en we toch lekker het raam open konden houden.
Voor de zomer de dunne Hema slaapzakken en nog hele kleine voor de baby van fresk, die zijn ook fijn.

M_i_R

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:38

Afbeelding
Blij blij blij :)) enorme mazzel met het cherry shirt. Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld (te klein), en was ook nog de enige. Werd ik gebeld dat die helaas toch uitverkocht was maar 1 maat groter bleek er toch wel te zijn *\o/*

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:01

Dat kersen shirt is zo leuk! Rest van de bestelling trouwens ook.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:07

Dani: top! Ik ga naar Lodger kijken.

Mir: LH broekje gaat inderdaad lekker lang mee. Heb hem nu lekker opzichtig in de slaapkamer hangen. Ik vind hem zo mooi.

Niwla: die 4 seizoenen van Puckababy heb ik goede verhalen over gehoord! Gaat alleen vanaf 6 maanden en hij is nu bijna 3 maanden (tijd gaat zo snel!)

Tita: ga direct even bij Liewood kijken. Wist niet dat ze slaapzakken hebben, haha. Ik vind een slaapzak wel belangrijk, want hij slaapt echt heel veel en zie hem daarom veel in zijn slaapzak.

Mir: waar heb je die romper met racepaarden gekocht? Die wil ik ook nog!

Morgen komt mijn bestelling als het goed is. Dit weekend dan misschien nog even langs Kidsdepartment.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:11

@ Appeltje: Little things online. Ik heb hem gekocht voor ‘je weet maar nooit’. Vond hem zo leuk!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:26

Puckababy 4 seizoenen hebben we hier ook. Heb ook een meyco.

De meyco en zomerstuk vd puckababy is net als lodger 0,5 tog. Maar toch lijkt die hydrofiel dunner.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:31

Ik heb ook een puckababy. Sinds hij daarin slaapt slaapt hij nog beter. In een “gewone” is hij s nachts toch onrustiger. Onder een deken blijft hij niet liggen dus ik moet nog iets verzinnen voor als deze te klein is

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:48

Oehhhh mir ik vind jouw pakjes allemaal geweldig.

Kersenshirt is gaaf en makkelijk te combineren

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:04

Leuke items weer MIR!!
Appeltje benieuwd naar je bestelling!
Caro ik weet natuurlijk niet hoe oud/groot jouw kindje is maar ze hebben nu ook een pb vanaf 2,5 jaar!
Mizzmontana hier was t ook een gouden aankoop. Wij hebben eigenlijk ook altijd raam open en hij slaapt er zo heerlijk in. Ik heb er toen ook extra aangeschaft voor als de ene in de was zit en een aparte voor de opvang die bijna altijd daarna gelijk de was ingaat. Iets met een klein beetje smetvrees wat ik los zou moeten laten met een kind maar erg moeilijk is O:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:47

Mama2018 schreef:
Leuke items weer MIR!!
Appeltje benieuwd naar je bestelling!
Caro ik weet natuurlijk niet hoe oud/groot jouw kindje is maar ze hebben nu ook een pb vanaf 2,5 jaar!
Mizzmontana hier was t ook een gouden aankoop. Wij hebben eigenlijk ook altijd raam open en hij slaapt er zo heerlijk in. Ik heb er toen ook extra aangeschaft voor als de ene in de was zit en een aparte voor de opvang die bijna altijd daarna gelijk de was ingaat. Iets met een klein beetje smetvrees wat ik los zou moeten laten met een kind maar erg moeilijk is O:)

Hij wordt 2 begin augustus. Ik denk ook dat ik die aanschaf. Zie hem voorlopig nog wel in zijn ledikant liggen en niet in een peuterbed.

Hebben jullie ramen open bij die kleintjes op hun kamer?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:02

Overdag wel maar s nachts niet. Dan wordt hij opgegeten door de muggen helaas... een goede en veilige klamboe constructie hebben we nog niet. Vorig jaar was hij nog baby en hadden we wel een oplossing maar daarvoor is hij nu veel te handig.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:05

Nee rolluiken hier, bosrijke omgeving dus veel muggen.
Sam slaapt slecht .

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:08

Hier ramen op de luchtstand met haken met slot en horren ervoor.
Wonen aan het water maar geen muggen

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:12

Nog een tip wat betreft hydrofielen, ik heb ook hydrofielen van de Kruidvat en die zijn net zo zacht als m’n Aden&Anaïs hydrofielen. Wel wat kleiner helaas, maar voor in de luiertas wel handig en ze zijn lekker budgetvriendelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:20

Ik ga voor de Liewood hydrofielen <3

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:21

MarcoBorsato schreef:
Ik ga voor de Liewood hydrofielen <3

Jij hebt een te dure smaak :P

Hydrofiele heb ik boel van lodger, gebruik ik alleen bij de wagen voor kou of tegen de zon...of als we in de Efteling op gras gaan zitten.
Zijn lekker groot en luchtig nemen weinig plek in je tas

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:22

2 voor 18 euro vind ik niet zo duur eigenlijk en ze zijn echt prachtig! En zo zacht!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:25

MarcoBorsato schreef:
2 voor 18 euro vind ik niet zo duur eigenlijk en ze zijn echt prachtig! En zo zacht!

Uhmmm nee tenzij het gewoon Hema formaat is dan is ie in verhouding prijzig.
Maar ik ben nog in shock van hun slaapzak.... 70 euries

Trouwens wie heeft er Liewood borden en bekers ed
Hoe is die

Sam heeft bakjes van done by Deer kapot gemaakt.....hallloooo kerel dat kan niet......niet leuk

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:26

Zijn die van de Kruidvat van jou niet gigantisch gekrompen Mavelle? Bij mij wel helaas.

Hier overdag ramen open, ‘s nachts dicht.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:29

Niwla schreef:
Zijn die van de Kruidvat van jou niet gigantisch gekrompen Mavelle? Bij mij wel helaas.

Hier overdag ramen open, ‘s nachts dicht.

Nope maar ik vond ze ruk strijken en ze kreukelde zo erg in de was en droger dat ik ze allemaal naar de schuur heb verbannen voor die rand is zo prut afgewerkt ik had van bambino

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 03:55

Niwla schreef:
Zijn die van de Kruidvat van jou niet gigantisch gekrompen Mavelle? Bij mij wel.

Oh dat zou best de reden kunnen zijn dat ze wat kleiner zijn ja := Ik was deze doeken alweer vergeten maar toen ik er laatst een onderuit de kast haalde viel het me op hoe zacht ze zijn. En geloof dat ze destijds maar 4 euro kosten voor 3 stuks.

2 voor 18 vind ik ook prima voor erbij, en ze zijn ook echt heel fijn, maar om een kast vol van te hebben vind ik het wel wat te duur. Hier dus een mooie mix van simpele witte doeken en wat luxere.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 06:53

Hier net twee nieuwe hydrofielen van kongesslojd aangeschaft, super fijn! Ook iets van 18 euro voor 2 maar zulke mooie kwaliteit stof.
Samen met de grote aiden en de rylee hydrofiel liggen ze boven op de stapel om baby straks mee in te wikkelen <3
Verder een heleboel merkloze hydrofielen die prima functioneren voor van alles en nog wat.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 06:57

Ik ben heel erg fan van de de hydrofieldoeken van konges sløjd (3 voor 17,50) en poudre organic

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 06:58

Ik heb er hele fijne van aden anais, kleine en grote. Eigenlijk worden alleen die nog gepakt en een grote van lief!

Die die je noemt litilaiura zijn vast ook mooi

We gaan dit weekend naar Amsterdam, iemand tips voor die winkel moet je echt zien?

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 07:07

Wij hebben in principe altijd wel een tochtstrip of raam open op de kamer. Het ligt er altijd aan hoe koud t wordt snachts wat ik doe.

Hier hydrofieldoeken van allerlei merken maar niet de dure maar meer de zeeman en Kruidvat!