Mijn broer en zijn gezin hebben per 1 mei een nieuwe woning. Ze wonen nu op 2 uur rijden van ons en straks nog maar 40 minuten
TheNovelist
Geplaatst: 21-03-22 22:31
Ticketsgehaald voor de musical Book of Mormon. Ik ben ontzettend gek op (engelse) musicals en moet ze altijd via youtube zien en nu kwimt deze, engels gesproken, een korte tijd naar Amsterdam. Zoooooo veel zin in!
Britta31
Heb onze bozige kat zijn vlooien-/tekenbandje omgedaan en mijn vingers zien er allemaal nog net zo uit als van tevoren. Geen schrammen, krassen of bijtwonden!
Ik ga naar een 90 party! En dat is extra leuk. Want tien jaar geleden had ik kaartjes gewonnen, maar moest ze verkopen, omdat ik toen nog enorm onder plak zat!
Nu ben ik daarvan verlost, zes jaar geleden! Nieuwe kerel en die zegt. "Bel je bestie eens op? Ik ben jullie taxi!"
Nog steeds na aan het genieten van mijn les van gisteren. Voor het eerst een iets echter sprongetje gemaakt en instructeur herkende mijn beginsel van een appuyement als zodanig
Mijn zoontje was vrij en hij mocht kiezen wat we gingen doen. Lekker naar de dierentuin. Daar mocht hij ook bepalen qua spelen of dieren kijken en hij wilde maar een half uurtje spelen. Rest van de ochtend wilde hij dieren kijken en kwamen we eigenlijk nog tijd tekort. Was super gezellig met mijn twee jongens... oudste had een goede dag op school dus dat was ook fijn. En ach, met dit weer is al veel goed.
Kinderen vrij waardoor we voordat ik weg moet nog even tijd hebben om lekker buiten te zijn. Ik koffie, zij aan het spelen voordat opa en oma komen. Fluitende vogels, zonnetje... heerlijk