Ik zal er normaal gezien nog courgette, paprika, ui, knoflook en kruiden bij doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:Ohh damn. Een kind kan de was doen dus!Ik was super moeilijk aan het denken blijkbaar.
En kwa pan, ik heb geen weckketel, we hebben hier beneden een pan die denk ik goed is ervoor. Ik las dat als je niet zo'n rek hebt je ook een vaatdoek/theedoek op de bodem van de pan kan leggen. Maar hoeveel water moet er in de pan? Ik zie soms dat ze 2/3 onder staan en soms dat ze 2 lagen doen en de onderste dus compleet onder staan.
Moestuin schreef:Hier deden we met 3 paarden en een veulen 2 weken met een baal van 400 kilo. Ik vind 600 kilo voor 3 weken voor 2 paarden zo gek nog niet
Prairy schreef:Ik heb mijn pasta saus gewoon heet in heet gedaan, en dat trok prima vacuüm. Dus hete saus in hete gesteriliseerde potten en deksels.
Onwetendheid kan soms best handig zijn
Xyris schreef:Dank je wel voor de uitleg moonfight! Knap dat je zo het jaar rond kan eten! Hebben jullie inzicht in hoeveel jullie op die manier besparen op jaarbasis?
Marcella schreef:Niet vacuüm eigenlijk binnen 24 uur opnieuw wecken en anders koelkast in en zo snel mogelijk gebruiken.
Moestuin schreef:Ik zou toch uitwijken naar youtube om te leren slachten. Ik zie die vraag echt vaak langskomen op facebook en daar komt helaas vaker niet dan wel reactie op.