Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Prairy schreef:Die gele zijn inderdaad erg lekker als ze goed rijp zijn. Ga er jam van maken als ik er wat meer verzameld heb. Enige kornoelje die ik nog wil gaan stekken.
De rode vind ik echt niks aan. Ga nog wel proberen er olijven mee te maken en koffie.
Dorine92 schreef:Prairy schreef:Die gele zijn inderdaad erg lekker als ze goed rijp zijn. Ga er jam van maken als ik er wat meer verzameld heb. Enige kornoelje die ik nog wil gaan stekken.
De rode vind ik echt niks aan. Ga nog wel proberen er olijven mee te maken en koffie.
Ik denk dat er ook wel lekkere rode zijn maar dat je het goede ras moet hebben. Je kunt van appels ook niet zeggen dat de rode lekker zijn en de groene niet
black_kelpie schreef:Aardbeispinazie is ook wel leuk om te proberen als makkelijke alternatieve spinazie. Hij zaait zichzelf gigantisch uit, daarom heb ik hem dit jaar niet weer, maar als je iets wil wat zichzelf in stand houdt is het misschien wel een leuke. De vruchtjes zijn niet bijzonder lekker, wel eetbaar, en kunnen gebruikt worden als rode verfstof.