Leuk berdien! En ach hij heeft je geliked dus geen reden om onzeker te zijn

Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste

Hoezo weer tinderen maar wel scharrelen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Oh, dan moet ik er nog een klein jaartje van genieten dusBedankt voor het medeleven iedereen, achja er zijn genoeg visjes die wel hun best doen denk ik. Ik heb al over de 70 matches sinds vrijdag, dus er moet toch wel 1 deftige man bij zitten denk ik dan![]()
![]()
Leuk berdien! En ach hij heeft je geliked dus geen reden om onzeker te zijn![]()
Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste![]()
Ailill schreef:Farjen schreef:Oh, dan moet ik er nog een klein jaartje van genieten dusBedankt voor het medeleven iedereen, achja er zijn genoeg visjes die wel hun best doen denk ik. Ik heb al over de 70 matches sinds vrijdag, dus er moet toch wel 1 deftige man bij zitten denk ik dan![]()
![]()
Leuk berdien! En ach hij heeft je geliked dus geen reden om onzeker te zijn![]()
Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste![]()
Farjen schreef:Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste![]()
Exitium schreef:Ik ben ook bijna 33, maar nu begin ik bang te worden
Farjen schreef:Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste![]()
Cintaria schreef:SchuldigFarjen schreef:Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste![]()
Oh nee?! Ik dacht net dat het na de 30 beter werd met mannen (en hun verstand)ik zit nu in de zone van 25 tot 30 en het lijkt wel alsof iedere man daar angstvallig probeert vast te houden aan zijn wilde en vrijgezelle bestaan. Het woord 'relatie' lijken ze meteen te associëren met 5 kinderen, fulltime pampers verversen en meer met de stofzuiger in de hand dan een pint bier.
Cintaria schreef:Farjen schreef:Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste![]()
Oh nee?! Ik dacht net dat het na de 30 beter werd met mannen (en hun verstand)ik zit nu in de zone van 25 tot 30 en het lijkt wel alsof iedere man daar angstvallig probeert vast te houden aan zijn wilde en vrijgezelle bestaan. Het woord 'relatie' lijken ze meteen te associëren met 5 kinderen, fulltime pampers verversen en meer met de stofzuiger in de hand dan een pint bier.
MissFloorx schreef:Yvankaxx, dat gaat dan dus jullie 2de date zijn toch? En thuis afspreken is niks mis mee, als jullie dat beiden prima vinden.
Darah3 schreef:Boven de 30 zijn er voor mij 2 soorten mannen: het type dat absoluut geen relatie wil en het type dat het liefst de volgende dag al gaat samenwonen, trouwen, kinderen krijgen![]()
Farjen: ja alleen als zijn gedrag nou zo duidelijk zouden zijn als zijn woordenmaar ik was er gelukkig op voorbereid, dit heeft ie eerder geflikt.
Cintaria schreef:Farjen schreef:Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste![]()