Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cerastes

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 18:55

Ik merk geen verschil in geurafgifte of geurverspreiding tussen de medium en large jars van Goose hoor...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:02

Dat hoor ik wel vaker van de duizendpoot. Ik vind het persoonlijk ook erg jammer en niet oke dat je zonder overleg zelf maar wat beslist. Nu is het dan dezelfse geur maar het gebeurt geloof ik ook vaker dat het een compleet ander merk cq geur is. Dat doe jij dan beter vind ik Jolanda. Als iets op is of wat dan ook overleg je even wat de klant wil en bied je opties. Dat zou duizendpoot ook mogen doen. Ze bied zooooo veel in haar assortiment dat de klanten wel blijven en dat zou imo beloond mogen worden met overleg als er iets mis is gegaan met de bestelling.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:45

Cerastes schreef:
Ik merk geen verschil in geurafgifte of geurverspreiding tussen de medium en large jars van Goose hoor...

Dat gaf zij ook aan, dus dan is het helemaal goed voor mij.

Ze heeft ook echt aangeboden dat ik ze kan retouren, dat ze me dan een grote toestuurd.
Ze zal het echt goed bedoelen. Voel me dan zelf soms best suf dat ik dat dan toch vertel aan haar dat ik het eigenlijk niet fijn vind.

Mijn vorrige bestellingen, zijn er maar twee bij de duizendpoot zijn geheel probleemloos verlopen.
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 30-10-17 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:49

Klopt, de mediums van gc doen het idd super!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 08:46

Ik heb eigenlijk ook altijd wel iets fout of er niet bij ofzo...Als ik daar bestel..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:58

waxmeltsenzo schreef:
Ze had ze nu niet of ik heb scheel gekeken. Ik wist wel dat die van Goose was ;)

Vanmorgen een lichte teleurstelling, kreeg een bericht van de duizendpoot, dat mijn pakje wel was verstuurd. Maar dat ze de grote kaars Kentucky Harvest had laten vallen en ze daarvoor twee medium kaarsen erin heeft gedaan van die geur. Ik gelijk een mail terug gestuurd dat ik dat niet zo fijn vond zonder overleg. Omdat ik mediums van andere merken eigenlijk niet ruik en ik dus liever de keuze had gehad tussen andere geuren, ook niet van bb&w. Ze heeft me verteld dat dat met Goose geen verschil maakt en dat ik ze anders kan retouren. Dan stuurt ze een ander op. Nu vind ik dat als het kwa geur echt geen verschil maakt het prima opgelost en we hebben nog wat zitten mailen, en ik vind het echt geen punt dat ze ze dan hiervoor vervangen heeft. Maar toch is het een beetje jammer als je echt bewust voor grote kaarsen gaat. Dit kost haar meer maar ik had niet twee medium kaarsen gekozen als ze me de keuze had gegeven. Dus ben nu wel akkoord maar meer om haar niet meer kosten te geven zeg maar.

Ze leert het echt niet he? Er is al zo ontzettend vaak tegen haar gezegd: Joh, als er iets niet is of wat dan ook éérst overleggen, niet zomaar wat anders sturen, hoe goedbedoeld ook. Ik begrijp werkelijk niet dat ze dat nog steeds niet wil begrijpen.

En waarom jij iets in een bepaalde maat besteld is eigenlijk helemaal niet zo relevant. Jij bestelt A dus verwacht je A, dan maar B opsturen omdat dat in de ogen van de verkoper minstens net zo goed is vind ik gewoon echt niet kunnen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:35

Net één van de geurtjes die ik van Lin hier uit het topic gekregen heb op de brander gelegd. Funnel Cake Toasted Marshmallow. Droog ruikt ie erg lekker, dus ik ben heel benieuwd! Superleuk om zo te proberen in ieder geval <3

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:45

_janneke_ schreef:
dat ik dit topic nooit eerder heb gezien :oo
ik ben groot woodwick fan. gister is mijn grote baby powder op gegaan |(
kaarsen zijn top, maar de melts ben ik minder over te spreken.
ze zijn lekker zolang ze aan staan, maar naar een uurtje is de geur weg uit huis.
hebben jullie tip voor melts die wel lang blijven hangen?
[ [url=m/nX72ku.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier ook een fan! Bestel elke maand een nieuw grote pot. Meestal geur van de maand. De restjes die over zijn zet ik door het huis heen. Op de slaapkamer en toilet bv. De melts weet ik niet.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:42

Mijne zijn binnen, morgen proberen! Nu al zin in!
Hoe lang kan je trouwens doen met een waxmelt (van waxmelts.nl)? Kan je die bv 2 avonden gebruiken, een bepaald aantal uur of is hij snel weg?
Deze brander heb ik
Afbeelding

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:45

ik gebruik mijn melts best vaak, heb er nu 1 inliggen, double cream en die brand ik al minimaal 4 dagen denk ik, en dan elke keer ongeveer 2 a 3 uur. alleen als ik thuis ben namelijk :p

echt jammer dat hij nu wel bijna op is de double cream en dan moet ik eerst mijn andere melts opmaken voordat ik nieuwe mag bestellen van mijzelf XD

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 08:53

Die brander is best klein, daarop doen ze het minder lang dan op hoge branders. Een meltje van waxmelts.nl kan mogelijk wel een hele avond mee, op die brander denk ik niet vaker/langer.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 08:54

Alwiene schreef:
Net één van de geurtjes die ik van Lin hier uit het topic gekregen heb op de brander gelegd. Funnel Cake Toasted Marshmallow. Droog ruikt ie erg lekker, dus ik ben heel benieuwd! Superleuk om zo te proberen in ieder geval <3

Van Sassy?

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:33

Alwiene schreef:

O die klinkt erg lekker!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:36

MissAnnemijn schreef:
Mijne zijn binnen, morgen proberen! Nu al zin in!
Hoe lang kan je trouwens doen met een waxmelt (van waxmelts.nl)? Kan je die bv 2 avonden gebruiken, een bepaald aantal uur of is hij snel weg?
Deze brander heb ik
[ [url=m/p76Ppi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ruik je vanzelf wel!
Ligt aan je brander en welk merk je erop hebt liggen..En dan kan het per geur ook nog uitmaken...
Sommige geuren zijn veel overheersender dan andere en blijven ook langer hangen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:05

Nouja bestelling van duizendpoot binnen en not amused.
De Autumn Leaves zit er niet bij daarvoor in de plaats heb ik Harvest Hayride toegestuurd gekregen.
Heb even gemaild dat ik echt Autumn leaves wil.

Dat heeft ze dus ook niet laten weten via mail hė.
Ik vind dit dus echt vervelend omdat ik nu waarschijnlijk toch moet gaan retourneren en die retour kosten a 6,50 zullen dan wel voor mijn rekening zijn neem ik aan.

Oei even een aanpassing, net even gebeld omdat ik de mail zo lastig vind overkomen zeg maar. Maar ze heeft helemaal uit zichzelf aangeboden de Autumn leaves te versturen. En ik mag de Harvest Hayride houden. Dat is een top oplossing en dat had ook weer niet nodig geweest.

Nou schaam ik me weer lichtelijk.

De kaarsen zien er mooi uit en was netjes verpakt.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:16

waxmeltsenzo schreef:
De Autumn Leaves zit er niet bij daarvoor in de plaats heb ik Harvest Hayride toegestuurd gekregen.

Ik vind dit dus echt vervelend omdat ik nu waarschijnlijk toch moet gaan retourneren en die retour kosten a 6,50 zullen dan wel voor mijn rekening zijn neem ik aan.

Oei even een aanpassing, net even Annemarie gebeld omdat ik de mail zo lastig vind overkomen zeg maar. Maar ze heeft helemaal uit zichzelf aangeboden de Autumn leaves te versturen. En ik mag de Harvest Hayride houden. Dat is een top oplossing en dat had ook weer niet nodig geweest.

Natuurlijk ga je geen retourkosten betalen voor iets wat je niet besteld hebt!! Ze kan een retourlabel voor je aanmaken meen ik dat heeft ze volgens mij ook gedaan voor een vriendin van me die een kaars had die slecht geurde.

Edit: Zie net de update. Was een vergissing zeker? Netjes opgelost wel.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:19

Alwiene schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Oei even een aanpassing, net even gebeld omdat ik de mail zo lastig vind overkomen zeg maar. Maar ze heeft helemaal uit zichzelf aangeboden de Autumn leaves te versturen. En ik mag de Harvest Hayride houden. Dat is een top oplossing en dat had ook weer niet nodig geweest.

Natuurlijk ga je geen retourkosten betalen voor iets wat je niet besteld hebt!! Ze kan een retourlabel voor je aanmaken meen ik dat heeft ze volgens mij ook gedaan voor een vriendin van me die een kaars had die slecht geurde.

Nu mag ik de kaars houden.
En dat vind ik wel heel erg lief.

Moest wel even slikken toen ze de telefoon opnam.
Mijn zus heette zo en had een Brabants accent en een rokers stem.
Het was net of ik mijn zus hoorde. Mijn zus kon de laatste tijd niet meer praten dus heb haar stem al lang niet meer gehoord. Niet handig zo'n belletje.
Maar wel heel lief.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:22

Haha ja we posten wat langs elkaar heen. Maar fijn opgelost zo!

Wax van gisteren was inderdaad Sassy trouwens. En lekker bakery geurtje wel :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:09

waxmeltsenzo schreef:
Het was net of ik mijn zus hoorde. Mijn zus kon de laatste tijd niet meer praten dus heb haar stem al lang niet meer gehoord. Niet handig zo'n belletje.
Maar wel heel lief.

:(:) :*

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:12

Wel netjes opgelost Jolanda.
Al had ze het kunnen voorkomen door vooraf contact met jou op te nemen.
Dus voel je niet banketstaaf. Annemarie heeft zonder overleg een andere maat en andere geur opgestuurd. Niet jouw schuld

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 16:55

Alwiene schreef:
Haha ja we posten wat langs elkaar heen. Maar fijn opgelost zo!

Wax van gisteren was inderdaad Sassy trouwens. En lekker bakery geurtje wel :)

En sterk?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 16:56

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Maar wel heel lief.

:(:) :*

Ik wist even niks meer te zeggen.
Schrok me toch wel rot.
Terwijl ik natuurlijk wist hoe ze heet.
Toch icm het accent was ik even de weg kwijt.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 17:02

Hier brand nu grandmas kitchen
En ruikt het nu heerlijk naar soort kruid cake. Hij is wel beetje sterk maar niet te overheersend

Dit is mijn brander
Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 17:08

Mooie kat. De brander mag er ook wezen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 17:16

Haha dankjewel..dat is mijn boerderij kater stevie ^^ die had ik even voor een fotoshoot van buiten geplukt. In mandje en Mee in de trein en daar in de studio was die meteen super relaxed. Heerlijke kat <3
Hij was toen net 1
Afbeelding

Nu is die 3.5
Afbeelding