Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cerastes schreef:Ik merk geen verschil in geurafgifte of geurverspreiding tussen de medium en large jars van Goose hoor...
waxmeltsenzo schreef:Ze had ze nu niet of ik heb scheel gekeken. Ik wist wel dat die van Goose was
Vanmorgen een lichte teleurstelling, kreeg een bericht van de duizendpoot, dat mijn pakje wel was verstuurd. Maar dat ze de grote kaars Kentucky Harvest had laten vallen en ze daarvoor twee medium kaarsen erin heeft gedaan van die geur. Ik gelijk een mail terug gestuurd dat ik dat niet zo fijn vond zonder overleg. Omdat ik mediums van andere merken eigenlijk niet ruik en ik dus liever de keuze had gehad tussen andere geuren, ook niet van bb&w. Ze heeft me verteld dat dat met Goose geen verschil maakt en dat ik ze anders kan retouren. Dan stuurt ze een ander op. Nu vind ik dat als het kwa geur echt geen verschil maakt het prima opgelost en we hebben nog wat zitten mailen, en ik vind het echt geen punt dat ze ze dan hiervoor vervangen heeft. Maar toch is het een beetje jammer als je echt bewust voor grote kaarsen gaat. Dit kost haar meer maar ik had niet twee medium kaarsen gekozen als ze me de keuze had gegeven. Dus ben nu wel akkoord maar meer om haar niet meer kosten te geven zeg maar.
_janneke_ schreef:dat ik dit topic nooit eerder heb gezien![]()
ik ben groot woodwick fan. gister is mijn grote baby powder op gegaan
kaarsen zijn top, maar de melts ben ik minder over te spreken.
ze zijn lekker zolang ze aan staan, maar naar een uurtje is de geur weg uit huis.
hebben jullie tip voor melts die wel lang blijven hangen?
[ [url=m/nX72ku.jpg]Afbeelding[/url] ]
MissAnnemijn schreef:Mijne zijn binnen, morgen proberen! Nu al zin in!
Hoe lang kan je trouwens doen met een waxmelt (van waxmelts.nl)? Kan je die bv 2 avonden gebruiken, een bepaald aantal uur of is hij snel weg?
Deze brander heb ik
[ [url=m/p76Ppi.jpg]Afbeelding[/url] ]
waxmeltsenzo schreef:Nouja bestelling van duizendpoot binnen en not amused.
De Autumn Leaves zit er niet bij daarvoor in de plaats heb ik Harvest Hayride toegestuurd gekregen.
Heb even gemaild dat ik echt Autumn leaves wil.
Dat heeft ze dus ook niet laten weten via mail hė.
Ik vind dit dus echt vervelend omdat ik nu waarschijnlijk toch moet gaan retourneren en die retour kosten a 6,50 zullen dan wel voor mijn rekening zijn neem ik aan.
Oei even een aanpassing, net even Annemarie gebeld omdat ik de mail zo lastig vind overkomen zeg maar. Maar ze heeft helemaal uit zichzelf aangeboden de Autumn leaves te versturen. En ik mag de Harvest Hayride houden. Dat is een top oplossing en dat had ook weer niet nodig geweest.
Nou schaam ik me weer lichtelijk.
De kaarsen zien er mooi uit en was netjes verpakt.
Alwiene schreef:waxmeltsenzo schreef:Nouja bestelling van duizendpoot binnen en not amused.
De Autumn Leaves zit er niet bij daarvoor in de plaats heb ik Harvest Hayride toegestuurd gekregen.
Heb even gemaild dat ik echt Autumn leaves wil.
Dat heeft ze dus ook niet laten weten via mail hė.
Ik vind dit dus echt vervelend omdat ik nu waarschijnlijk toch moet gaan retourneren en die retour kosten a 6,50 zullen dan wel voor mijn rekening zijn neem ik aan.
Oei even een aanpassing, net even gebeld omdat ik de mail zo lastig vind overkomen zeg maar. Maar ze heeft helemaal uit zichzelf aangeboden de Autumn leaves te versturen. En ik mag de Harvest Hayride houden. Dat is een top oplossing en dat had ook weer niet nodig geweest.
Nou schaam ik me weer lichtelijk.
De kaarsen zien er mooi uit en was netjes verpakt.
Natuurlijk ga je geen retourkosten betalen voor iets wat je niet besteld hebt!! Ze kan een retourlabel voor je aanmaken meen ik dat heeft ze volgens mij ook gedaan voor een vriendin van me die een kaars had die slecht geurde.
waxmeltsenzo schreef:Moest wel even slikken toen ze de telefoon opnam.
Mijn zus heette zo en had een Brabants accent en een rokers stem.
Het was net of ik mijn zus hoorde. Mijn zus kon de laatste tijd niet meer praten dus heb haar stem al lang niet meer gehoord. Niet handig zo'n belletje.
Maar wel heel lief.
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Moest wel even slikken toen ze de telefoon opnam.
Mijn zus heette zo en had een Brabants accent en een rokers stem.
Het was net of ik mijn zus hoorde. Mijn zus kon de laatste tijd niet meer praten dus heb haar stem al lang niet meer gehoord. Niet handig zo'n belletje.
Maar wel heel lief.
![]()