Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anne_GTI schreef:mensen die heel vroeg voor de halte op de stopknop drukken... zit ik 30 km met een stom rood lampje voor mijn neus. Gewoon pas drukken als de bus de halte omroept of een paar honderd meter van tevoren.
xPabloBokt schreef:Stroomstoring in Breda, geen treinen en geen NS bussen. Net de bus naar Tilburg gemist en moet nu helemaal via Oosterhout naar Tilburg om daar de sprinter naar Eindhoven te pakken. Ben een uur langer onderweg
Vjestagirl schreef:xPabloBokt schreef:Stroomstoring in Breda, geen treinen en geen NS bussen. Net de bus naar Tilburg gemist en moet nu helemaal via Oosterhout naar Tilburg om daar de sprinter naar Eindhoven te pakken. Ben een uur langer onderweg
Ik zit op een van de controlecentra die de afhandeling van de treinen hiervoor regelen. Dit was n aardige puinhoop ja! Maar nu rijdt alles weer
Vjestagirl schreef:Helaas was er hier heel weinig aan te doen...
Friesfanaat schreef:Ergernisje van mij: Waarom is de temperatuur in de intercity waar ik net uit kom en de sprinter waar ik nu in zit standje vrieskouHeb genoeg kleding aan, maar heb t ijskoud in de trein