Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 19:17

Op facebook, een post met 15 foto's waarbij staat £10 each en mensen verwachten nog dat ze alles voor £10 mee mogen nemen..

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 22:51

_Nadia_ schreef:
Op facebook, een post met 15 foto's waarbij staat £10 each en mensen verwachten nog dat ze alles voor £10 mee mogen nemen..

Lezen blijft moeilijk... :D

Momenteel gaat het wel redelijk qua verkopen.
Mensen die dingen ophalen, slechts een enkel pakketje.

Ik heb alleen nog zo'n 200 cd's waar ik echt vanaf wil.
Geen idee hoe ik dit zsm kwijt moet raken.
De hele bups in 1 x of toch per artiest/genre? >;)

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 22:52

Wat voor genre is het?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 22:53

Stuur je een mailtje over een objectief wat er sinds vandaag op staat, hele mail terug met onderaan ‘Maar er komt zondag al iemand dus hij is eigenlijk al verkocht’ .... :+

A) thanks voor de info maar als ie toch al weg is ... I don’t care? :P
B) haal het van MP

groetjes van mij

:+

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 22:56

Sammie schreef:
Wat voor genre is het?

Afdeling Nederlandstalig, afdeling licht klassiek, afdeling dance, afdeling verzamel-cd's.
Verzameling van mijn ouders.
Alles waar wij niet naar luisteren, zeg maar. :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 23:00

Poehoe hopen op een grote opkoper. Zou alles in een ad zetten en er evt. bijzetten dat t ook per genre weg kan.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 23:01

Ik wil graag een nette borstelset en wat andere spullen voor mijn paard hebben. Maar het valt nog niet mee om een reactie te krijgen als je ergens voor mailt momenteel. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 00:08

Ja gek hè dat mensen vaak de waarde wel kennen maar het er niet voor willen betalen.

Heb vanmiddag zelf een nieuwe Anky rijbroek gekocht. Die te koop staat was te kort en wijd, verder super fijne stof. Maar als ik daar vier jaar mee vooruit kan ben ik heel erg blij! Zit echt als een tweede velletje. Net als een Eurostar die ik in het verleden had. Heb nu nog een PK en vorige week na drie jaar en HH weggegooid omdat het zitvlak Door was.

Vier of vijf jaar dan heb je zo'n broek echt wel afgeschreven! Laat staan 20 jaar.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 03:17

Ja echt bizar... Maarja, de koop ging niet door. :') Ze wilt dus echt 1 euro per jaar betalen voor een superfijne rijbroek haha. Ik wens d'r succes! :+

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:50

Janine1990 schreef:
Heb nu een Anky rijbroek te koop. Gisteren op mp gezet. Vrijwel meteen reactie met vraag. Dus ik antwoord. Reageert ze meteen terug dat ze het risico niet neemt ivm maat. Echt super!

Maar ook een bod van 20 euro. Vp is 30 en de broek is zo goed als nieuw. Maar een paar keer gebruikt.

welke maat?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:28

Maat 44

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:50

Hier een verkoop via facebook. Ben ik al geen fan van omdat die kopers altijd wat lakser lijken te zijn. (Terwijl je juist met naam en toenaam op facebook staat, terwijl je dat op Marktplaats niet hebt!) Een aantal dagen terug al afgesproken dat ze iets kwam afhalen dus ik heb vanochtend nog maar een keer voor de zekerheid gevraagd of ze kwam. Ze gaf gelukkig nog antwoord dat ze wel kwam.

Nu tien minuten voor tijd "Ik ga het niet halen, ik sta in de file" zonder verdere info. Ik ga het niet halen in de trand van, ik kom niet meer, of ik ben later? Ik krijg geen berichten terug en het opvallendste is dat er niet bij staat dat ze van een mobiel heeft gestuurd, dat laat mijn facebook chat normaal wel zien. Ben ik nou belazerd of niet? Ik krijg geen antwoord meer terug.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:59

Na een lange tijd begint het weer te kriebelen om weer zoo tycoon te spelen. Ik had het originele spel en 2 uitbereidingen. Maar de uitbereidingen zitten niet meer in hun hoes en ik heb echt geen idee waar ze wel kunnen zijn. Dus ik op marktplaats zoeken of ze zoo tycoon marine menia hebben (kan hem echt nergens meer vinden), denk ik er een gevonden te hebben. Ik mailen krijg ik een botte mail terug dat ik beter moet lezen en dat die spellen al verkocht zijn... toen ik mailde stond er nog niet bij dat die spellen verkocht zijn! Tja als ik dat had gelezen dan had ik niet eens moeite genomen om te mailen -.-'

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 19:25

Mailtje terug dat je nog een boekje heb vriendelijkheid kost je niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:47

Nou, bestelling is hier en vandaag tijd gehad op fatsoenlijk te bekijken. Nieuwprijs was zogezegd €40 per stuk. Plakt op het product zelf een barcode + prijs (€19.95) + naam product...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 00:07

Wat heb je binnen gehad Molenhoek?

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 07:21

En belangrijker: wat had je betaald, Molenhoek?
Slordig van de verkoper om gewoon het goedkope prijsje er nog op te laten zitten, lijkt me.

Gisteravond 2 ophalers gehad: beiden keurig op tijd, geld gepast en floep! weer weg.
Waren alle kopers maar zo... ;)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 09:17

Van de week een fijne en rare ervaring op mp.

Fijne was een zgan bucas deken voor 30,- incl extra buikflap. Ze mailde zelf dat ze die nog gevonden had en hem erbij had gedaan. Super aardig natuurlijk ze had er ook meer voor kunnen vragen aangezien die gloednieuw is de kaartjes zaten er nog aan.

Had ook nog geboden op een andere deken. Krijg ik een mail ik wil er minimaal 30,00 voor hebben dus als je even je adres stuurt en het geld overmaakt dan stuur ik hem op. Uhhh wie zegt dat ik hem voor dat geld wil hebben? Echt alles stond er al bij bankrekening ect.
Heb terug gestuurd dat ik hem daar niet voor hoef niks meer gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 10:09

Batlow schreef:

Boeken, 2 stuks. Heb er €25 voor betaald inclusief verzending dus zeker niet te veel, maar goed, liegen doe je niet.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 10:13

Misschien een miscommunicatie dat ze bedoelde dat de nieuwprijs in totaal 40,- was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:05

Nee, in de advertentie staat duidelijk €40 stuk :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:14

heb nogsteeds allerlei onzinbiedingen oo de dekens,
Laat ze nu maar even verlopen, zet ze volgende week wel weer erop. Ze liggen niet in de weg,
Verder ook eens gehad mijn paard te koop duidelijk gezegd dat hij SOMS lucht zoog, geïnteresseerde heen en weer gemaild en afspraak gemaakt, helemaal enthousiast en uur voordat ze zou komen krijg ik een mail dat ze afhaakt omdat pony lucht zoog,... Ja hallo lees dan eerst goed!! Stond er duidelijk in. Uiteindelijk de pony snel verkocht naar een zeer goed adres en hij doet het helemaal niet meer daar

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:41

Hier weer een aantal mensen die honderduit vragen en vervolgens niets meer laten horen. Moe word ik ervan.

Maar ook een hele goede ervaring. Gisteren om half vier gereageerd op een hoofdstel en nu wacht ik op de bezorger van DHL :D Ik vraag me zelfs af of het geld er uberhaupt al op stond, ik heb overgemaakt naar een andere bank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 12:07

DeMolenhoek schreef:
Batlow schreef:

Boeken, 2 stuks. Heb er €25 voor betaald inclusief verzending dus zeker niet te veel, maar goed, liegen doe je niet.

Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat ook vaak zo..
Snap wel dat je er van baalt, want liegen is not done, en dan ook nog het prijsje erop laten. :+

Meestal Google ik de nieuwprijs van te voren even, want mensen zetten van alles in hun ads.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 12:46

Kan het niet zijn dat die €19,95 de inkoopprijs was? Dan kan het best zijn dat de verkoopprijs €40,- per stuk is.