Emmaa_ schreef:Ik heb net mijn eerste post in een maand online gezetMisschien wel twee weken te laat, maar ik wou toch nog even mijn mening meegeven. Dus, hierbij: 50 shades of fiets up
(+ stiekem een nieuwe layout. Heb een manier gevonden om fonts aan te passen in Wordpress dus is allemaal wat meer 'mij' nou)
Over dit onderwerp ben ik ook nog met een post bezig maar ben er nog niet tevreden over

Vandaag wel Life As I Know It #38
Misschien wel twee weken te laat, maar ik wou toch nog even mijn mening meegeven. Dus, hierbij:
Ik vind de comment section in mijn nieuwe theme echt verschrikkelijk. Klopt inderdaad, maar ik geloof er zelf niet helemaal in dat ze echt verliefd wordt op hem en zijn lieve karakter. Eerder op zijn geld, zijn macht en de manier waarop hij haar manipuleert. Wat betreft dat laatste heb ik op dezelfde plek gestaan 
Wat NIEMAND noemt is dat het een fanfiction is van Twilight, dus gewoon hetzelfde verhaal, letterlijk vrijwel exact, alleen is het geen vampier maar een 'dominante' met een slechte jeugd.
Ik vind er van wat ik heb gelezen nog wel aanzienlijke verschillen tussen zitten qua niveau van psychopaat.
.