Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         MyWishMax schreef:Of gaan lachen dat ik me maar goed vast moet houden met die wind. Sorry ik vind grappen over gewicht niet leuk? Waar haal je het lef vandaan?

. Hij is zelf stom.                                                         Telpeva schreef:Die terugkerende tekst elk jaar: ''Niemand mag met kerst alleen zijn''
Rot op dat maak ik zelf wel uit.
_San87_ schreef:Telpeva schreef:Die terugkerende tekst elk jaar: ''Niemand mag met kerst alleen zijn''
Rot op dat maak ik zelf wel uit.
Ik WIL alleen zijn, laat mij lekker
cissy schreef:Andersom is kerst ook niet leuk. Juist als je een keer eens niet alleen wilt zijn is er niemand die ook maar denkt aan je en je wilt jezelf ook niet uitnodigen.
En dan na de kerst horen: oh had het maar gezegd dan....
denisesilver schreef:Plus, mij lijkt dat mensen die eenzaam zijn door die slogan zich alleen nog eenzamer gaan voelen.
Echt helemaal op na een uurtje Cranenbroek pfff
                                                         Suzanne F. schreef:cissy schreef:Andersom is kerst ook niet leuk. Juist als je een keer eens niet alleen wilt zijn is er niemand die ook maar denkt aan je en je wilt jezelf ook niet uitnodigen.
En dan na de kerst horen: oh had het maar gezegd dan....
Bellatrix nodigt vaak bokkers uit met kerst. Dat vind ik altijd zo lief.

cissy schreef:Suzanne F. schreef:
Bellatrix nodigt vaak bokkers uit met kerst. Dat vind ik altijd zo lief.
Dat weet ik, is ook heel lief van haar![]()
Maar gaat hier om familie en 'vrienden'. Die zouden je goed moeten kennen en die zeggen dus altijd 'oh had het maar gezegd'.
Nooit eens uit zichzelf spontaan zeggen 'kom je dit jaar bij ons?'
Nee, ik moet het altijd aangeven en daar ben ik A niet goed in en B voel me dan niet welkom maar 'omdat het moet'.
Tuurlijk is met een groepje Bokkers ook heel gezellig maar het is toch anders, als jullie snappen wat ik bedoel.