Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:29

black_kelpie schreef:
Bever: "Laat je kleding herstellen in plaats van nieuwe te kopen, dat is duurzaam!" Also Bever: "Ja die rits moet vervangen worden, maar dat wordt wel 140 euro..."

Plaatselijke kledingreparateur: "Dat is dan 17,50 - kom over een half uurtje maar terug, dan is ie wel klaar."

:roll:

Wat een afzetters daar bij Bever! 8)7 Te idioot voor woorden om dat te durven vragen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:29

Ik vind pepernoten leuker klinken dan kruidnoten :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:31

fotolijstje schreef:
Aan mijn haar.
Ik ga kaal denk ik.

Het is niet steil, ook geen krullen, niet genoeg slag voor waves.
Ik word GEK.

Gebruik je na het wassen conditioner? Als je daar een tijdje mee stopt, dan is het veel makkelijker om er wat mee te doen. Conditioner maakt het haar namelijk zwaar en legt er een laagje op, zodat niets meer pakt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:31

Dat ik eigenwijs moest doen met dat koelbeschermer ding, had beter een uit die linkjes van Hagelslag kunnen bestellen :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:52

denisesilver schreef:
Dat ik eigenwijs moest doen met dat koelbeschermer ding, had beter een uit die linkjes van Hagelslag kunnen bestellen :')

_O- _O-
Sorry :)F

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:54

black_kelpie schreef:
Bever: "Laat je kleding herstellen in plaats van nieuwe te kopen, dat is duurzaam!" Also Bever: "Ja die rits moet vervangen worden, maar dat wordt wel 140 euro..."

Plaatselijke kledingreparateur: "Dat is dan 17,50 - kom over een half uurtje maar terug, dan is ie wel klaar."

:roll:

-O- bizar die prijzen ook! Daar koop ik een nieuwe jas voor.... lekker duurzaam van ze :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:30

Tancreda4 schreef:
-O- bizar die prijzen ook! Daar koop ik een nieuwe jas voor.... lekker duurzaam van ze :=

Het gaat om een Fjällräven jas en die heb je niet voor 140, maar het is gewoon een YKK rits, niet eentje van goud ofzo. Ik stond echt even met m'n bek vol tanden :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:36

Maar een rits vervangen voor 17,5 is ook weer een goedkope prijs voor een lange jas

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:44

Doodmoe zijn na dagje vrijwilligers werk. En btw afsluiting dus druk. Morgen weer zie er eigenlijk tegen op. :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:45

DuoPenotti schreef:
Maar een rits vervangen voor 17,5 is ook weer een goedkope prijs voor een lange jas

Hij hoefde maar voor de helft, de rits an sich was nog prima, alleen het plastic flupje aan het uiteinde van de ene helft was kapot en dat is niet te repareren. Maar inderdaad, zo weinig had ik ook niet verwacht en hij heeft wat extra gekregen voor de snelle service.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:53

tado vindt de slaapkamer te koud. Het is er 18 graden, het moet kouder :').

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:16

Weet niet wie tado is, maar hoe kouder hoe beter <3 18 is nog te warrum.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:18

Tancreda4 schreef:
Weet niet wie tado is, maar hoe kouder hoe beter <3 18 is nog te warrum.

De slimme radiatorknoppen die we overal in huis hebben :=.

En idd, mag nog wel een paar graden kouder.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:22

Verdorie, het schiet in m'n onderrug. Leuk in combinatie met een niet te onderdrukken continue hoestprikkel, hoe dan.... ik hoesten al steeds voorover gebogen want anders ging het niet maar opeens was er een nies en toen schoot t toch m'n rug in ;(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:29

Tancreda4 schreef:
Verdorie, het schiet in m'n onderrug. Leuk in combinatie met een niet te onderdrukken continue hoestprikkel, hoe dan.... ik hoesten al steeds voorover gebogen want anders ging het niet maar opeens was er een nies en toen schoot t toch m'n rug in ;(

Beterschap! :(:)

De tramadol trapte er vanmiddag toch wel hard in, 2 uurtjes geslapen.
En nu nog moe van, maar de pijn'/irritatie zit er goed in na gisteren.
Schouder is nog steeds gevoelig/pijnlijk door het grapje van de Bok.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:31

prompter schreef:
deksel schreef:
Ik heb de zak met chocoladepepernoten naast de vriezer laten vallen en nu kan ik er onmogelijk bij ;(

Ik erger me er aan dat mensen kruidnoten, pepernoten noemen :P

Bokkers of topics bespreken mag hier niet! {:}

Siggislief schreef:
deksel schreef:
Ik heb de zak met chocoladepepernoten naast de vriezer laten vallen en nu kan ik er onmogelijk bij ;(

Kledinghanger?

Dat is nog best een idee!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:40

imaudy schreef:
Ik vind pepernoten leuker klinken dan kruidnoten :)

Het zijn 2 verschillende producten, dat is in mijn beleving net zo raar als jam pindakaas noemen omdat pindakaas leuker klinkt.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:55

Mega kramp en steken in mijn benen. De rechter komt omdat ik moe ben+ zenuwschade, de linker omdat ik te lang doorgegaan ben met deze issues rechts :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 22:27

Hoofdpijn , moe zijn en daar komen de onrust gedachten weer. Enige wat helpt is slapen.

En de conclusie dat ik toch meer slaap nodig ben. Ik was altijd een avondmens, maar volgens mij ben ik toch meer een ochtendmens aan het worden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 23:19

Ik lag er vroeg in, hoopte wat bij te slapen... Nu alweer wakker vanaf half 11 zo frustrerend.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 23:55

Ik neem je mee in mijn dag. Ik rolde rond 13:00 uur van ellende uit bed (ben vrij vandaag en al ziek sinds 27 september) om vervolgens een half uur bijna over mijn nek te gaan vanwege al het slijm dat mijn longen uit moet (gaaaaatverdamme :r).
Daarna me klaargemaakt en de paarden gevoerd. Daarna de trailer aangekoppeld om onze nieuwe heg op te gaan halen (40 meter haag van glansmispel), continue in de file. Had nog niet gegeten dus vette honger. Daar inladen in de regen. Auto daarna helemaal beslagen. Had wel een ooooverheerlijk kroketje van het tankstation :):) maar de terugweg naar huis weer continue file. Toen in de zeikregen alles uitgeladen. Vonden we een vape in de paddock, die weer door die achterlijke hangjeugd over de omheining is geflikkerd (vuilbak staat er 1 meter vanaf!).
Daarna gauw alles afkoppelen, nogsteeds in de zeikregen.gauw even omkleden want we moesten echt toiletpapier en aardappels halen. Weer natgeregend. Na het boodschappen doen de stal doen en voeren... Blijkt dat al het zand dat ik naar buiten veeg ervoor zorgt dat het water naar binnen de stal in loopt! Dus schep gepakt, geultje gegraven. Paarden zijn niet buiten geweest volgens mij vandaag (vrij uitloop). Weer hele brokken klei in mijn hooi, waar ik behoorlijk voor betaal en waarvan de boer steeds zegt dat het zo fantastisch goed is. Maar toen mijn man vertelde van de kleibonken, waren we de eerste die hem daar op hadden gewezen. _-:( kortom, zeur niet, ik ga toch niks doen ter compensatie. Van het weekend gaan we bij een andere hooiboer hooi halen. Kijken of dat beter bevalt. Tis iig goedkoper.

Hopelijk is het van het weekend droog om de heg te plaatsen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 23:58

Dat ik moe ben en toch niet kan slapen.Niet te veel piekeren en op iets anders concentreren.Is het plan.Dat mijn man een halve boom omzaagt helpt ook niet mee.Dadelijk even een por in zijn ribben geven.O ja,kreeg ook niet de paarden uit de stal waar ze niet in mogen tijdelijk.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 00:11

Dat ik geen idee heb wat het verschil is tussen pepernoten en kruidnoten. Ik ken alleen pepernoten. Zowel de speculaasachtige als de taaitaaiachtige brokken heten hier pepernoten.

Denk dat het regiogebonden is net als frites en patat.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 00:16

Bloodymary schreef:
Dat ik geen idee heb wat het verschil is tussen pepernoten en kruidnoten. Ik ken alleen pepernoten. Zowel de speculaasachtige als de taaitaaiachtige brokken heten hier pepernoten.

Denk dat het regiogebonden is net als frites en patat.

Ik ben heel benieuwd wat dan jouw regio ongeveer is :P
Niet dat het mij echt iets uitmaakt of iemand kruidnoten of pepernoten zegt. Ik gebruik beide wel en bedoel er eigenlijk hetzelfde mee :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 00:19

De speculaasachtige zijn kruidnoten. Die vind ik zelf lekkerder dan de pepernoten.
Pepernoten zijn alleen lekker als ze echt vers zijn.