Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:fohadie schreef:Ik vind het heerlijk in een flat. Zo veel makkelijker schoon te houden, en hoeveel ruimte heb je nodig? Alleen als je kinderen hebt of wilt of grote dieren dan is het lastig.
Ik woon op het platteland met ontzettend veel ruimte. En nooit overlast van buren of iets. Dus ik ben in dat opzicht echt wel verwend en dat is niet makkelijk
Fitzroy schreef:Ik ging ook van vrijstaand naar een appartement en ik moet zeggen, het bevalt me super!
Nu zit ik wel in een seniorencomplex haha en gaat mijn leeftijd daar ook naartoe, maar toch. Het is gezellig en weinig overlast van buren. Ik was er ook zo aan gewend.
Zertab schreef:Ik ben vandaag bij een flatje geweest. Financieel is dat makkelijker en betaalbaarder, maar ik zie mijzelf echt niet in een flatje wonen... Dus dilemma haha
Lindor92 schreef:Zertab schreef:Ik ben vandaag bij een flatje geweest. Financieel is dat makkelijker en betaalbaarder, maar ik zie mijzelf echt niet in een flatje wonen... Dus dilemma haha
Ik zou zelf die keuze nooit maken. Kom zelf ook van platteland en heb wel bij flatjes gekeken om toen te huren. Maar vond het verschrikkelijk. We hebben toen nog langer gewacht en konden uiteindelijk een 2 onder 1 kap woning bouwen (223 m2). Onze tuin is helaas niet groot. We wonen er nu ruim 6,5 jaar maar heb eigenlijk sinds laatste 2 jaar last van opgesloten gevoel in tuin. Wij hebben nu een kavel voor vrijstaande woning op platteland. Ons huis gaat dus de verkoop in, dus ben heel benieuwd wat die gaat opleveren.
Zertab schreef:Lindor92 schreef:
Ik zou zelf die keuze nooit maken. Kom zelf ook van platteland en heb wel bij flatjes gekeken om toen te huren. Maar vond het verschrikkelijk. We hebben toen nog langer gewacht en konden uiteindelijk een 2 onder 1 kap woning bouwen (223 m2). Onze tuin is helaas niet groot. We wonen er nu ruim 6,5 jaar maar heb eigenlijk sinds laatste 2 jaar last van opgesloten gevoel in tuin. Wij hebben nu een kavel voor vrijstaande woning op platteland. Ons huis gaat dus de verkoop in, dus ben heel benieuwd wat die gaat opleveren.
Ja het nadeel is dus dat ik alleen ben en dus alleen moet gaan kopen. En ik verdien goed, heb goed gespaard. Maar ben wel beperkt...