Ergens vind ik het hilarisch, al keur ik het vreemdgaan absoluut niet goed. Maar dat ze het zo goed (of nauwelijks moeite doen lol) proberen te verbergen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Nou ik begon deze gast wel echt interessant te vinden... ik heb zo weinig leuke gesprekken en klik met mannen de laatste tijd, dus jammer vind ik het wel en het geeft wel weer een deuk in mensen vertrouwen maar goed. Nexxxxttt
Heb zn vrouw ook gevonden op insta, en soms kriebelt het dan om een bericht te sturen maar toch maar niet hoor
fleurtjeuh schreef:Yonker schreef:Nou ik begon deze gast wel echt interessant te vinden... ik heb zo weinig leuke gesprekken en klik met mannen de laatste tijd, dus jammer vind ik het wel en het geeft wel weer een deuk in mensen vertrouwen maar goed. Nexxxxttt
Heb zn vrouw ook gevonden op insta, en soms kriebelt het dan om een bericht te sturen maar toch maar niet hoor
Waarom niet?
Ik denk dat t beter is dat ze weet wat dr partner uitspookt.
En als ze wel bezig zijn met uit elkaar gaan, dan no harm, no foul
Zonnetje81 schreef:Ik heb er ook een neus voor. Eentje die wilde appen maar zn volledige naam erop had staan. Ik even op fb kijken. Ik zeg hoelang ben je single? Een half jaartje zegt hij. Ik zo: weet bianca dat ook?toen wiste hij alle gesprekken en weg was ie. En dit is er 1 van de velen.
Toppunt is nog: dat is mn overleden zusje op mn app foto
Yonker schreef:Nou hij reageerde eerst: hoe kom je daarbij, en dat is mijn nichtje op mijn profielfoto.
Toen zei ik de naam van zn vrouw en ik zeg o dat is ook niet je vrouw??? En toen ontkende die dus ook nog gewoon![]()
Ik stuurde toen dus een screenshot van zijn instagram en van haar instagram en nu ben ik geblokt.Dus hij probeerde het wel nog maar zag toen geen uitweg meer
Indiana79 schreef:Ik heb nu een paar dates gehad met een man die ik ergens heb ontmoet waar het echt wel goed mee klikt op zich. Alleen is hij een vluchteling uit Syrië en loopt zijn asielprocedure nog. Waardoor alles erg onzeker is. Mijn verstand zegt mij dat ik afstand moet nemen. Maar mijn gevoel zegt wat anders. Lastig hoor..
Indiana79 schreef:Degene met wie ik nu date appt zo weinig tussen de dates door. En afgelopen weekend vroeg ik op zaterdagavond of hij zondag kon en toen zei hij dat hij niet kon, want hij moest tot laat werken. Maar als hij dat eerder had geappt had ik ook wel op zaterdag willen afspreken. Nou ja, even kijken hoe het verder loopt.
Fearn schreef:Indiana79 schreef:Degene met wie ik nu date appt zo weinig tussen de dates door. En afgelopen weekend vroeg ik op zaterdagavond of hij zondag kon en toen zei hij dat hij niet kon, want hij moest tot laat werken. Maar als hij dat eerder had geappt had ik ook wel op zaterdag willen afspreken. Nou ja, even kijken hoe het verder loopt.
Huh, ik snap deze even niet; jij vroeg op zaterdagavond of hij op zondag (dus de dag erna) kan afspreken, hij zei dat hij niet kan, maar nu vind jij het jammer dat je niet wist of hij op zaterdag wel kon?
Maar je vroeg hem toch ook pas zaterdagavond? Of lees ik het nu verkeerd
.