Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:40

Oh jezus wat erg zeg :')

Ergens vind ik het hilarisch, al keur ik het vreemdgaan absoluut niet goed. Maar dat ze het zo goed (of nauwelijks moeite doen lol) proberen te verbergen :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:43

Wat ik vooral zo erg vind is dat dit soort mannen ook mannen zijn die we in het dagelijks leven meemaken. Het is zeg maar ook je buurman, je oom, een kennis, collega of - de horror - je partner. Gelukkig zijn er ook nog normale mannen, maar soms :+ De smoesjes zijn ook zo dom en zo slecht doordacht.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:43

Nou ik begon deze gast wel echt interessant te vinden... ik heb zo weinig leuke gesprekken en klik met mannen de laatste tijd, dus jammer vind ik het wel en het geeft wel weer een deuk in mensen vertrouwen maar goed. Nexxxxttt

Heb zn vrouw ook gevonden op insta, en soms kriebelt het dan om een bericht te sturen maar toch maar niet hoor :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:53

Yonker schreef:
Nou ik begon deze gast wel echt interessant te vinden... ik heb zo weinig leuke gesprekken en klik met mannen de laatste tijd, dus jammer vind ik het wel en het geeft wel weer een deuk in mensen vertrouwen maar goed. Nexxxxttt

Heb zn vrouw ook gevonden op insta, en soms kriebelt het dan om een bericht te sturen maar toch maar niet hoor :D

Waarom niet?
Ik denk dat t beter is dat ze weet wat dr partner uitspookt.
En als ze wel bezig zijn met uit elkaar gaan, dan no harm, no foul

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:59

fleurtjeuh schreef:
Yonker schreef:

Waarom niet?
Ik denk dat t beter is dat ze weet wat dr partner uitspookt.
En als ze wel bezig zijn met uit elkaar gaan, dan no harm, no foul

Ik vind dat niet mijn taak, en ik denk dat sowieso veel mensen een random iemand van insta niet vertrouwen. Wat ik ook goed snap :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:04

Ik heb dat bij de oh is mn overleden zus wel gedaan. Ze was me dankbaar.
De laatste heeft een vriendin naar haar gestuurd maar die vrouw wilde het niet zien, het zou wel een nepprofiel zijn terwijl het WA screenshots waren voor ie alles verwijderde......

Er is ook een Evert op tinder die 10 jaar geleden nog samen was en zielige verhalen had en dan nu doet alsof ie een normale free man is. Ik geloof er niks van en die is ook niet goed in zn bovenkamer maar dan die tekst erbij alsof ie dat wel is.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:28

Zonnetje81 schreef:
Ik heb er ook een neus voor. Eentje die wilde appen maar zn volledige naam erop had staan. Ik even op fb kijken. Ik zeg hoelang ben je single? Een half jaartje zegt hij. Ik zo: weet bianca dat ook? :+ toen wiste hij alle gesprekken en weg was ie. En dit is er 1 van de velen.

Toppunt is nog: dat is mn overleden zusje op mn app foto :+

Wow dit is nog wel een stap hufteriger dan enkel een scheve schaats rijden. Empathie opwekken met zo'n enorme leugen. Bah bah.

Beetje zelfde categorie als mensen die verzinnen dat ze een ernstige ziekte hebben.

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:34

Nou hij reageerde eerst: hoe kom je daarbij, en dat is mijn nichtje op mijn profielfoto.
Toen zei ik de naam van zn vrouw en ik zeg o dat is ook niet je vrouw??? En toen ontkende die dus ook nog gewoon _O-
Ik stuurde toen dus een screenshot van zijn instagram en van haar instagram en nu ben ik geblokt. :D Dus hij probeerde het wel nog maar zag toen geen uitweg meer _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:48

Echt heel triest dit soort mensen. Hoe kan je in zo’n leugen leven?

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:49

Wat een sukkel zeg :n

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:55

Yonker ik snap dat dit je vertrouwen geen goed doet. Maar probeer te focussen op het positieve. Je onderbuik gaf al aan dat er iets niet klopte. Dus je weet dat je je onderbuik serieus kunt nemen.

Je vrouw je overleden zus noemen is wel next level laag. Maar ik sta nergens meer van te kijken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:57

Ja het is jammer want had echt wel een klik met hem, maar goed liever kwijt dan rijk. En idd ik probeer wel te focussen op het positieve hoor maar het is gewoon echt lastig in date wereld. Ooit komt de goede voorbij? :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 12:06

Ja zuur is dat. Ik had het laatste ook. Echt een goed gesprek. Met veel dingen op dezelfde lijn zitten. Maar m'n onderbuik zei ook al dit klopt niet. En toen kreeg ik uiteindelijk een bericht dat hij een nep profiel had omdat hij nog in scheiding lag met z'n ex bla bla. Dat was wel even jammer, want ik vind tegenwoordig niet snel iemand interessant.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 13:14

Yonker schreef:
Nou hij reageerde eerst: hoe kom je daarbij, en dat is mijn nichtje op mijn profielfoto.
Toen zei ik de naam van zn vrouw en ik zeg o dat is ook niet je vrouw??? En toen ontkende die dus ook nog gewoon _O-
Ik stuurde toen dus een screenshot van zijn instagram en van haar instagram en nu ben ik geblokt. :D Dus hij probeerde het wel nog maar zag toen geen uitweg meer _O-

Ik had gezegd: Ach geeft niks, neef en nicht vrijt licht...

*kruipt terug onder meeleessteen*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 14:03

Hahaha nee zn profielfoto was met een kind, wat denk ik echt zijn kind is en niet zijn nichtje. Dus dat gaat niet op :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 18:06

Wat triest Yonker. Maar er zijn echt heel erg veel mannen zo. Ik ken(de) er helaas ook een aantal. Allemaal relatie of getrouwd en zelfs met kinderen inderdaad. Ik ben mede daardoor allang het vertrouwen in mannen kwijt.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 19:51

Dat gelukkig niet. Kan het wel bij hen laten. Vrouwen net zo trouwens. Mijn broertje is vaker bedrogen door een vriendin.

En net zo’n hekel aan mensen die met vreemdgangers gaan. Heb daar ook nog geen uitzondering op gehoord.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 22:00

Degene met wie ik nu date appt zo weinig tussen de dates door. En afgelopen weekend vroeg ik op zaterdagavond of hij zondag kon en toen zei hij dat hij niet kon, want hij moest tot laat werken. Maar als hij dat eerder had geappt had ik ook wel op zaterdag willen afspreken. Nou ja, even kijken hoe het verder loopt.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 22:02

Indiana79 schreef:
Ik heb nu een paar dates gehad met een man die ik ergens heb ontmoet waar het echt wel goed mee klikt op zich. Alleen is hij een vluchteling uit Syrië en loopt zijn asielprocedure nog. Waardoor alles erg onzeker is. Mijn verstand zegt mij dat ik afstand moet nemen. Maar mijn gevoel zegt wat anders. Lastig hoor..

Bedankt nog voor jullie reacties. Ik dacht dat iedereen hier het heel raar zou vinden dat ik deze keuze maak met hem te daten. Maar gelukkig/fijn was dat niet zo. Dat heeft mij wel geholpen.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 23:28

Indiana79 schreef:
Degene met wie ik nu date appt zo weinig tussen de dates door. En afgelopen weekend vroeg ik op zaterdagavond of hij zondag kon en toen zei hij dat hij niet kon, want hij moest tot laat werken. Maar als hij dat eerder had geappt had ik ook wel op zaterdag willen afspreken. Nou ja, even kijken hoe het verder loopt.

Huh, ik snap deze even niet; jij vroeg op zaterdagavond of hij op zondag (dus de dag erna) kan afspreken, hij zei dat hij niet kan, maar nu vind jij het jammer dat je niet wist of hij op zaterdag wel kon?

Maar je vroeg hem toch ook pas zaterdagavond? Of lees ik het nu verkeerd :D

Ik was al 2 weken aan het appen met iemand, maar ik zei dat ik pas eind juli kan afspreken ivm verhuizing. (dat ik dan pas weer de tijd/ruimte ervoor heb). We appten bijna dagelijks wel even in de avond, maar er waren een paar dagen dat ik gewoon erg druk was met verhuisdingen, dus ik had hem enkele dagen niet terug geappt. (maar hij had ook niet echt een vraag gesteld ofzo, was gewoon een random opmerking over iets).

Kijk ik weer op de app, is ineens (zonder uitleg of iets) de hele match verwijderd.

Ik had m nog wel op instagram, dus heb daar toch even gevraagd hoe het zat. Hij zei dat het feit dat ik een paar dagen niet reageerde hem het idee gaf dat ik geen interesse meer had, dus hij dan maar de match had verwijderd.

Hoe zouden jullie zoiets vinden, vinden jullie dat terecht?

Persoonlijk zou ik wel eerst even nog een berichtje er achteraan sturen van "hey, heb je nog interesse om contact te houden?". Aan de andere kant had ik ook even kunnen zeggen dat ik het druk had, geef ik toe. Maar toch, ik had hem dus nog niet eens ontmoet, dus dan vind ik ook wel een beetje dat je nog geen verwachtingen van elkaar kan hebben op dat gebied.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 00:03

Vanuit mezelf als in jou zou ik jou snappen. En andersom zijn er zoveel mensen die geen interesse hebben en afhaken en als iemand weinig om handen heeft lijkt een berichtje weinig moeite.

Maar eerlijk iemand waarmee ik niet date staat niet meer op prio 1 om al mn tijd en aandacht al te krijgen.

Dus ik snap je helemaal. Maar hem ook.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 06:33

Ik snap jullie allebei wel. Ik snap dat jij zoiets hebt van, de verhuizing heeft sowieso prioriteit en ik ken hem nog niet eens maar ik snap ook wel dat hij denkt nou prima, ik ga door als ik al paar dagen niks meer gehoord heb.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 07:12

Ik verwijder de match dan ook als iemand zonder bericht een aantal dagen niet reageert. Dan denk ik idd dat er geen interesse meer is. Dus ik snap hem goed. Op datingapps komt ghosten veel voor. Als we al nummers hadden uitgewisseld dan had ik wel gevraagd hoe of wat denk ik.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:29

Ik snap hem wel hoor, je kent elkaar amper en als de ander dan een paar dagen niet reageert ga je er vanuit dat er geen interesse is.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:14

Fearn schreef:
Indiana79 schreef:

Huh, ik snap deze even niet; jij vroeg op zaterdagavond of hij op zondag (dus de dag erna) kan afspreken, hij zei dat hij niet kan, maar nu vind jij het jammer dat je niet wist of hij op zaterdag wel kon?

Maar je vroeg hem toch ook pas zaterdagavond? Of lees ik het nu verkeerd :D

.

Nou, we spreken altijd in het weekend af ivm werk en de afstand. Meestal op zondag. Als ik had geweten dat hij zondag niet kon, had ik graag op zaterdag af willen spreken. Nu heb ik hem niet kunnen zien afgelopen weekend. Dat was gewoon wel jammer.