Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Vandaag the big 3-0 en hoewel ik normaliter niet om verjaardagen geef, vond ik het wel leuk om dit jaar iets bijzonders te krijgen. Het werd een doosje bonbons, want “jij wist niks en ik ook niet,” terwijl m’n zusje van de week voor haar verjaardag een duur koksmes krijgt en ik wel degelijk wat wist (reisje met m’n moeder), maar m’n moeder wil dit jaar niet vliegen, dus krijg ik dan maar niks.
Ineke2 schreef:Mkango schreef:Vandaag the big 3-0 en hoewel ik normaliter niet om verjaardagen geef, vond ik het wel leuk om dit jaar iets bijzonders te krijgen. Het werd een doosje bonbons, want “jij wist niks en ik ook niet,” terwijl m’n zusje van de week voor haar verjaardag een duur koksmes krijgt en ik wel degelijk wat wist (reisje met m’n moeder), maar m’n moeder wil dit jaar niet vliegen, dus krijg ik dan maar niks.
Wat enorm lüllig. Helaas wel herkenbaar…
Alsnog gefeliciteerd hoor
_San87_ schreef:De N233, zo'n fijne weg.
_San87_ schreef:Berdien schreef:Gefeliciteerd Mkango!
Het bikkelbikkelbikkelharde zadel van mijn fiets. Zo werd ‘lekker even op de fiets naar stal’ (12km) een bittere strijd tussen het zadel en mijn zitbeenknobbelsTijd voor een nieuw zadel.
Maar nu de grote vraag. Wie won er?
Hilary schreef:_San87_ schreef:De N233, zo'n fijne weg.
Die had ooit z’n eigen Twitteraccount. Ik weet niet of dat een good thing of een bad thing is_San87_ schreef:Maar nu de grote vraag. Wie won er?
En was dit de hele wedstrijd of slechts de eerste helft?
Gefeliciteerd Mkango!
Mkango schreef:Vandaag the big 3-0 en hoewel ik normaliter niet om verjaardagen geef, vond ik het wel leuk om dit jaar iets bijzonders te krijgen. Het werd een doosje bonbons, want “jij wist niks en ik ook niet,” terwijl m’n zusje van de week voor haar verjaardag een duur koksmes krijgt en ik wel degelijk wat wist (reisje met m’n moeder), maar m’n moeder wil dit jaar niet vliegen, dus krijg ik dan maar niks.