Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Popstra schreef:Volgende week hier ook 30 graden. Zal ook zweten worden onder je kapje
Net lunch op terras. In de schaduw; 35,5. Zálig windje. In augustus poeh; 40+ en maskers verplicht overal
Winged schreef:Lief allemaal!
Friezenfan: ik hou mij ook voor dat ik over 48 uur lekker ergens op een terrasje oid zit. Hoop dat jij dan al lekker hebt genoten van t gebakje!
Het is allemaal voor een heel goed doel. En hopelijk valt het allemaal mee.
Ik neem sowieso een flesje drinken mee, een rolletje dextro, oordopjes, telefoon en een stressballetje. (Lekker daarin knijpen in de niet-prik-arm..) en ik ga zeker gebruikmaken van de mogelijkheid van arts, liggen en prikken. Ben voorbereid. Maar ik ga echt liever bungeejumpen dan een prikje halen
Friesfanaat schreef:Ik wil de prik straks (als mijn jaartal aan de beurt is) ook inplannen, alleen durf eigenlijk niet alleen. Weet iemand of je ook een extra persoon mee mag nemen ter geruststelling van jezelf?
Shadow0 schreef:Friesfanaat schreef:Ik wil de prik straks (als mijn jaartal aan de beurt is) ook inplannen, alleen durf eigenlijk niet alleen. Weet iemand of je ook een extra persoon mee mag nemen ter geruststelling van jezelf?
Het mag 'als het nodig is', maar voor wat nodig is bestaan geen absolute maatstaven. En uiteindelijk willen ze vooral dat je heelhuids komt en heelhuids weer thuiskomt. Dus als je denkt dat de spanning zo groot is dat je inderdaad iemand nodig hebt, dan is dat wat het nodig maakt en dan zou ik het gewoon doen. Ook kun je wellicht samen met iemand anders een afspraak maken en aangeven dat diegene ook meegaat ter begeleiding. Dit was ook mogelijk bij ouderen die alleen met hun partner konden komen. (Bij bellen kun je dat misschien beter aangeven dan digitaal?) Ik heb gisteren enkele mensen gezien die met z'n tweeen in de rij stonden.
Verder is het misschien iets om te overwegen bij het kiezen van de priklocatie: ik denk dat een iets kleinere locatie makkelijker te behappen is. En dat het dan ook makkelijker is dat iemand bv tot de deur meegaat, je maar een heel klein stukje zelf hoeft en je daarna weer bij diegene uitkomt.
Overigens vond ik de mensen allemaal superaardig en behulpzaam. Geef steeds aan wat je nodig hebt en wat jou kan helpen, dan kunnen mensen je helpen.
SusanH schreef:Dat zijn ze vast. Ik ben tot nu toe op 3 verschillende testlocaties en 1 vaccinatie locatie geweest. Alle medewerkers zijn even vriendelijk, geduldig en behulpzaam.
DuoPenotti schreef:Als ik kijk wat wij paardenmensen soms aan lompe acties hebben en blauwe plekken van de kruiwagen oid is een prikje van dit 1000 keer minder pijnlijk.
Maar zo werkt het helaas niet in ons brein bij angst, we weten dat wel, maar het voelt gewoon anders.