Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Hoe ik vroeger 737274 dingen op een dag deed zonder gevolgen. En nu ben ik al moe na het douchen. Omdat ik mijn haar moest wassen.
MyWishMax schreef:Allemaal nep sms'jes over een pakket dat bezorgd wordt en je kan volgen. Vol met spelfouten. Echt heel irritant, heb er al 3 ontvangen vandaag
Zebrastreep schreef:MyWishMax schreef:Allemaal nep sms'jes over een pakket dat bezorgd wordt en je kan volgen. Vol met spelfouten. Echt heel irritant, heb er al 3 ontvangen vandaag
Ik heb ze ook al gehad na 3 keer is het gestopt. Mijn zusje zelfde verhaal en nu is mijn moeder aan de beurt. Inderdaad vol met typfouten. Ik heb de afzender gemeld aan Google hopelijk doen ze er ook wat mee.
Zebrastreep schreef:MyWishMax schreef:
Ik heb ze ook al gehad na 3 keer is het gestopt. Mijn zusje zelfde verhaal en nu is mijn moeder aan de beurt. Inderdaad vol met typfouten. Ik heb de afzender gemeld aan Google hopelijk doen ze er ook wat mee.
Het zijn juist 3 verschillende afzenders alblokkeer ze elke keer na 1e bericht
Merileth schreef:Vandaag definitief te horen gekregen dat er van bovenaf geen vaste contracten gegeven mogen worden. Ik wist het al, toen een andere collega weg moest omdat ze geen vast mocht krijgen wist ik dat ik de volgende zou zijn. Maar om het zo definitief te horen doet toch wel even pijn. Manager ziet het ook liever anders, maar mag gewoon niet.
Merileth schreef:Vandaag definitief te horen gekregen dat er van bovenaf geen vaste contracten gegeven mogen worden. Ik wist het al, toen een andere collega weg moest omdat ze geen vast mocht krijgen wist ik dat ik de volgende zou zijn. Maar om het zo definitief te horen doet toch wel even pijn. Manager ziet het ook liever anders, maar mag gewoon niet.
MarlindeRooz schreef:Dilan93 schreef:Ik heb zojuist mn bloeduitslagen gehad. Licht verhoogd cholesterol.
Tips hiervoor: minder met vlees, drink met mate, rook niet en beweeg genoeg.
Ik eet vegetarisch, drink sporadisch, heb nog nooit gerookt en doe aan hardlopen, paardrijden en wandelen. Waar gaat dit mis?
Genetica?
Dilan93 schreef:Ik heb zojuist mn bloeduitslagen gehad. Licht verhoogd cholesterol.
Ik eet vegetarisch, drink sporadisch, heb nog nooit gerookt en doe aan hardlopen, paardrijden en wandelen. Waar gaat dit mis?
Pandora2 schreef:Dilan93 schreef:Ik heb zojuist mn bloeduitslagen gehad. Licht verhoogd cholesterol.
Het gaat mis bij de vaststelling van de grenswaardes door de geneeskunde![]()
Cholesterol hebben je hersens ook nodig, dus een beetje meer is geen ramp.