Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 10:40

Hoe ik vroeger 737274 dingen op een dag deed zonder gevolgen. En nu ben ik al moe na het douchen. Omdat ik mijn haar moest wassen. :+

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 10:54

Dat de schoolapp bij mij niet goed werkt, stond vanochtend met mn dochter bij school hebben ze studiedag=vrij. Nee dat stond niet in mn app ik kijk namelijk elke avond en ochtend in de app maar ben geen studiedag tegen gekomen. |o

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:11

MarlindeRooz schreef:
Hoe ik vroeger 737274 dingen op een dag deed zonder gevolgen. En nu ben ik al moe na het douchen. Omdat ik mijn haar moest wassen. :+

Dat is echt balen ja :(:)

Ik ben nu, ook na ruim 8 uur slaap, nog steeds moe als mn wekker gaat.

Maargoed, moet vandaag bellen voor de uitslagen van het bloedprikken van vorige week.
Eigenlijk hoop ik dat er gewoon een tekort aan ijzer/b12/weet ik het wat uit komt en dit simpel op te lossen is

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:19

Allemaal nep sms'jes over een pakket dat bezorgd wordt en je kan volgen. Vol met spelfouten. Echt heel irritant, heb er al 3 ontvangen vandaag

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:21

Van die mensen die qua volume en energie zo nadrukkelijk aanwezig en aandachtsgeil zijn dat de ruimte waar je in bent wel veel kleiner lijkt te worden. :\

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:25

Geen vakantiegeld aangezien ze ineens allemaal inhoudingen weer gedaan hebben bij het UWV betreffende WW. Snap helemaal niks meer ervan en vraag mij af of ze het zelf nog snappen. Hoe dan ook weer doorgestuurd naar Sociale dienst mogen die ermee puzzelen. := 8)7 |o

Vraag mij af hoe ik ooit aan een baan moet komen als je dus tegen gewerkt word.

Maar mag wel weer de testen maken van DJI al vraag ik mij af of het wel nut heeft. Ga de sporttest nooit halen zonder training, maar geen geld voor training en zonder begeleiding van mijn fysio geen goed plan. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:32

MyWishMax schreef:
Allemaal nep sms'jes over een pakket dat bezorgd wordt en je kan volgen. Vol met spelfouten. Echt heel irritant, heb er al 3 ontvangen vandaag

Ik heb ze ook al gehad na 3 keer is het gestopt. Mijn zusje zelfde verhaal en nu is mijn moeder aan de beurt. Inderdaad vol met typfouten. Ik heb de afzender gemeld aan Google hopelijk doen ze er ook wat mee.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:37

Zonder opvang geen werk, zonder werk geen opvang. Dat is waar ik nu best mee zit.

Ik wil aan het werk maar ik heb geen opvang voor mijn kinderen, kan ze wel aanmelden bij een kdv of een bso (wachttijden daargelaten) maar zonder werk, geen kinderopvangtoeslag en ook geen geld om het zelf te betalen. Mocht er dus al plaats zijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:49

Zebrastreep schreef:
MyWishMax schreef:

Ik heb ze ook al gehad na 3 keer is het gestopt. Mijn zusje zelfde verhaal en nu is mijn moeder aan de beurt. Inderdaad vol met typfouten. Ik heb de afzender gemeld aan Google hopelijk doen ze er ook wat mee.

Het zijn juist 3 verschillende afzenders al := blokkeer ze elke keer na 1e bericht

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:59

Koopdrang door vakantiegeld :') hou op.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:09

Zebrastreep schreef:
MyWishMax schreef:

Het zijn juist 3 verschillende afzenders al := blokkeer ze elke keer na 1e bericht

Ja , had ik ook 3 verschillende nummers inderdaad. Ik heb er denk ik 1 gemeld en de rest geblokkeerd. Na drie keer hadden ze bij mij door dat ik nergens op ging drukken :') Ik denk dat mijn telefoonnummer gelekt is toen de dierentuinen een tijdje terug waren gehackt. Mijn gegevens zaten daar helaas ook bij.... Ook al stond niet dat mijn telefoon nummer ergens stond.

Ach je moet maar zo denken criminelen betalen om jouw telefoon nummer te krijgen. Er is dus iemand op deze wereld die ervoor betaald heeft en er bij mij geen winst uithaalt. Denk dat hij / zij een mindere dag heeft dan ik :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:18

Had dus mijn vakantiegeld willen besteden voor abbo medisch sportcentrum stukje toekomst alleen mag geen toekomst hebben blijkbaar.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:26

De zoveelste afwijzing op een functie, voor dierverzorgster op een paardenstal dit keer. :(

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:26

Vandaag definitief te horen gekregen dat er van bovenaf geen vaste contracten gegeven mogen worden. Ik wist het al, toen een andere collega weg moest omdat ze geen vast mocht krijgen wist ik dat ik de volgende zou zijn. Maar om het zo definitief te horen doet toch wel even pijn. Manager ziet het ook liever anders, maar mag gewoon niet.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:30

Merileth schreef:
Vandaag definitief te horen gekregen dat er van bovenaf geen vaste contracten gegeven mogen worden. Ik wist het al, toen een andere collega weg moest omdat ze geen vast mocht krijgen wist ik dat ik de volgende zou zijn. Maar om het zo definitief te horen doet toch wel even pijn. Manager ziet het ook liever anders, maar mag gewoon niet.

Stom is dat he. Hier ook twee collega's die weg moeten omdat ze anders een vast contract zouden moeten krijgen. Doen super goed hun best, maar dat maakt de bovenste laag niks uit. Hopelijk vind je snel wat nieuws! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:36

Merileth schreef:

Hé wat zonde...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 14:08

Die spam sms’jes komen trouwens meestal door het datalek van Facebook. Echt top site. :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 14:30

Ik heb zojuist mn bloeduitslagen gehad. Licht verhoogd cholesterol.

Tips hiervoor: minder met vlees, drink met mate, rook niet en beweeg genoeg.

Ik eet vegetarisch, drink sporadisch, heb nog nooit gerookt en doe aan hardlopen, paardrijden en wandelen. Waar gaat dit mis? :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 14:58

Dilan93 schreef:

Ik eet vegetarisch, drink sporadisch, heb nog nooit gerookt en doe aan hardlopen, paardrijden en wandelen. Waar gaat dit mis? :=

Genetica? _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:12

MarlindeRooz schreef:
Dilan93 schreef:

Genetica? _O-

Geen idee eigenlijk. Heb weinig contact met familie, dus geen idee of er meerdere mensen last hebben.

Mn moeder en broers iig niet

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:41

Dilan93 schreef:

Het gaat mis bij de vaststelling van de grenswaardes door de geneeskunde :D
Cholesterol hebben je hersens ook nodig, dus een beetje meer is geen ramp.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:45

Mijn hond doet af en toe vreemd maar er is niks te vinden hoe dat komt en dus ook geen oplossing.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:48

Pandora2 schreef:
Dilan93 schreef:

Het gaat mis bij de vaststelling van de grenswaardes door de geneeskunde :D
Cholesterol hebben je hersens ook nodig, dus een beetje meer is geen ramp.

Oh dat lees ik dan weer nergens :)

Had t sowieso niet verwacht. Vaker een bloedtest gehad, maar nooit cholesterol dat hoger was. Ijzertekort, b12 tekort, dat verwachtte ik wel, gezien dat toch iets is waar mensen die geen vlees/zuivel eten of drinken last van kunnen krijgen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:56

Huisartsassistente van mijn moeder.
Vorige week mocht ze enkel langskomen voor een consult met een negatieve Coronatest.
Dus ik ben met haar naar Schiphol gereden in het weekend.

Nu is ze gevallen en kan van de pijn haar bed niet bed.
Assistente wilde dat ze naar de praktijk kwam. Tja dat ging en gaat niet.
Huisarts is op huisbezoek geweest en rib(ben) gebroken en nu aan de morfine.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:01

@Dilan Ik eet wel vlees maar weinig en heb een gigantisch overschot aan Vit B6 en B12 :')
Ook al jaren een klein overschot aan cholesterol.

De HA zegt dat het allemaal wel in orde is want ze werken in de geneeskunde met de Gaussverdeling. Dus het min en max van de waardes die gemiddeld gemeten worden. Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk die er onder of er boven vallen. :D
Zolang het niet de pan uitswingt, vind ik het prima :P