Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
neetoch schreef:Dankzij Bigone heb ik weer wat paracetamol naar binnen kunnen gooien, scheelt toch een berg hoor, lang zo scherp is de pijn dan niet meer.
Thanks! Echt een ontzettend lief gebaar en zo welkom.
Wilde het toch ook hier even melden, omdat ik het mooi vind dat ik zo een helpende hand heb toegeworpen gekregen, dankzij dit topic.
bigone schreef:neetoch schreef:Dankzij Bigone heb ik weer wat paracetamol naar binnen kunnen gooien, scheelt toch een berg hoor, lang zo scherp is de pijn dan niet meer.
Wilde het toch ook hier even melden, omdat ik het mooi vind dat ik zo een helpende hand heb toegeworpen gekregen, dankzij dit topic.
Dank maar was niet nodig hoor, graag gedaan. Oude taarten moeten elkaar maar een beetje helpen en niet van het paard stuiteren
karuna schreef:Lijkt me wel lastig. De training voor zowel beademen als hartmassage zijn er zo ingesleten. En geen hartmassage als er geen aed is? Pff ik denk dat ik niet zou kunnen toekijken hoe iemand wegvalt omdat ik niks mag doen. Aed is niet hier in de wijk.
Neonlight schreef:Ik had die reanimatie richtlijnen ook nog niet gezien, ben verbaasd maar het is toch echt zo, https://www.hetoranjekruis.nl/nieuws/20 ... -covid-19/. Alleen aansluiten AED, dat brengt een fibrillerend hart stil maar brengt geen hart aan de gang. Kansloos dus.
Neonlight schreef:Klopt, zo staat het ook in de link die ik plaats.
Neonlight schreef:En er is zelfs een overledene op 25 maart die nu pas meegenomen wordt. Ligt toch behoorlijk achter, als je ziet hoeveel er met terugwerkende kracht bij komen.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
neetoch schreef:Dankzij Bigone heb ik weer wat paracetamol naar binnen kunnen gooien, scheelt toch een berg hoor, lang zo scherp is de pijn dan niet meer.