Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:00

Ik heb net 2x spagethi bij de pizzeria gehaald voor morgen.....
Nu moet ik wachten tot ik kan laden en heb helaas geen vork bij mij.
Anders was ik toch wel al aan mijn portie spagethi begonnen :Y)
Maar nu moet ik dus echt wachten tot morgem

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:06

MyWishMax schreef:
Gini schreef:

Maar denk je dan echt dat ze bij het koerieradres denken: "Goh, weet je wat, ik ga dat pakketje de komende 9 dagen niet meenemen. Ik heb nog ruimte in mijn bestelbus en ik rijd praktisch langs haar adres, maar toch ga ik het niet meenemen. Gewoon omdat het kan." :D

Maar het wordt nog niet naar e koerier gebracht of opgehaald. DHL is juist snel, vandaag het pakket van zalando gekregen, morgen bezorgen. Daarvoor was het in behandeling bij zalando.

Ik zei de 20e, maar had de 14e al besteld. Alles op voorraad, alleen al die tijd in behandeling gestaan bij zalando.

Als het druk is bij postnl of DHL krijg ik wel een bericht dat het verzonden is met track en trace, maar blijft het daar gewoon lang op 1e ding staan. In sorteercentrum oid. Had het nu ook bij andere webshop, daar staat het al dik een week in behandeling, nog niet verzonden. Bol.com was gewoon volgende dag bezorgd door postnl

Ja, webshops zullen het nu wel heel druk hebben. Of ze zijn je vergeten, kan je er een vriendelijk mailtje naartoe doen met de vraag of ze je misschien vergeten zijn.
Ik heb een dikke maand moeten wachten op mijn Ikea-bestelling. Ja, is niet heel fijn, maar wat wil je dat ze doen? Hun personeel afjakkeren? Een winkel wilt liefst ook gewoon inkomsten en tevreden, terugkerende klanten, dus die gaan echt niet uit luiheid of desinteresse bewust jouw pakje op de lange baan schuiven. :)

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:16

Je zou eens voor de grap naar de werkomstandigheden in de voorraadcentra van Amazon. Dan vind je het opeens niet meer zo erg dat je een dag langer op je pakketje moet wachten omdat we hier het rare idee hebben dat mensen gewoon naar het toilet moeten kunnen en niet door hoeven te werken als ze ziek zijn :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:26

Ik ben dus net de game "planet zoo" tegen gekomen en nu wil ik hem gelijk kopen maar ik moet mezelf tegen houden.

Als iemand de game kent en zijn of haar mening wil delen: graag :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:34

Lestrange01 schreef:
Ik ben dus net de game "planet zoo" tegen gekomen en nu wil ik hem gelijk kopen maar ik moet mezelf tegen houden.

DOEN. Hij is echt geweldig.

@iedereen die commentaar heeft op mijn pakketje ergenis: ik had er toch bij gezet dat het een first world verwend nest problem is? Ik snap zelf ook wel dat die bezorgers het niet expres doen, sterker nog, ik ga er vanuit dat het zo lang duurt door Zalando en niet door de bezorgdienst aangezien ik normaal gesproken pakketten wel sneller krijg. Maar damn guys, laat me gewoon even klagen joh.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:46

LukieBradley schreef:
Beseft iemand dat men door het thuiszitten veel meer online aan het bestellen is en ze het stervensdruk hebben :+
Ik wil ook heel graag mijn schoenen maar moet geduld hebben _O-

Nou dit dus. En misschien moeten ze wel met minder personeel werken om de 1,5 te kunnen waarborgen.

Jaa ik heb laatst ook wat bij zolando besteld en dat duurde ook wat langer.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:51

Maak je niet druk sannne, het was een oprecht hardop uitgesproken vraag van me :+
Klaag gerust :(:)

Ik vind het ook jammer om op kapotte schoenen te lopen en te moeten wachten op nieuwe _O-
Heb net wel een h&m pakketje bin de buren kunnen ophalen van me, ik denk dat ik voortaan hun adres maar gewoon opgeef _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:01

Dat ik de laatste tijd zoveel zooi in boodschappentassen naar de kringloop / mijn ouders / weggeefhoek gedaan heb. Daarom heb ik nu geen boodschappentas meer voor de laatste beetjes. En ik had echt 8 boodschappentassen ofzo. _O-

Zijn denk ik alleen al 5 tassen aan kleding weggegaan. Morgenvroeg maar met vuilniszakken naar de kringloop fietsen denk ik.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-20 21:08

MarlindeRooz schreef:
Dat ik de laatste tijd zoveel zooi in boodschappentassen naar de kringloop / mijn ouders / weggeefhoek gedaan heb. Daarom heb ik nu geen boodschappentas meer voor de laatste beetjes. En ik had echt 8 boodschappentassen ofzo. _O-

Zijn denk ik alleen al 5 tassen aan kleding weggegaan. Morgenvroeg maar met vuilniszakken naar de kringloop fietsen denk ik.

Mooie kans om een verantwoorde boodschappentas aan te schaffen :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:10

xPabloBokt schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik heb ook nog maar 10 van die linnen boodschappentasjes. Zucht. _O-

Bedoel met boodschappentassen van die grote shoppers. Niet van die plastic dingen haha.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:11

__Sannne schreef:
Lestrange01 schreef:

DOEN. Hij is echt geweldig.

@iedereen die commentaar heeft op mijn pakketje ergenis: ik had er toch bij gezet dat het een first world verwend nest problem is? Ik snap zelf ook wel dat die bezorgers het niet expres doen, sterker nog, ik ga er vanuit dat het zo lang duurt door Zalando en niet door de bezorgdienst aangezien ik normaal gesproken pakketten wel sneller krijg. Maar damn guys, laat me gewoon even klagen joh.

Haha ik vind het ook vervelend hoor. Nee, het is niet echt erg en nee ik neem het niemand kwalijk, maar vooral de webshops waar nog gewoon staat binnen zoveel dagen geleverd zijn wel reden om beetje te klagen als het gewoon niet zo is zonder updates. Ook bij zalando stond er tijdens bestellen veel eerdere datum en pas toen ik paar dagen later ging kijken stond er ineens dus twee weken ipv de paar dagen.

Ik keek er juist naar uit :') gewoon jammer

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-20 21:32

MarlindeRooz schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik heb ook nog maar 10 van die linnen boodschappentasjes. Zucht. _O-

Bedoel met boodschappentassen van die grote shoppers. Niet van die plastic dingen haha.

Dat had ik al bedacht :D maar daar heb je vast ook "verantwoorde" versies van haha

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:36

Ik denk dat de kringloop
de tassen waar ze de kleding in krijgen weer verkopen in de winkel.Kan je je eigen tas terug kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:37

Dat mijn eigen huisarts er niet is en ik morgen naar een vervanger/waarnemer moet voor mijn injectie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:46

hagelslag schreef:
Ik heb net 2x spagethi bij de pizzeria gehaald voor morgen.....
Nu moet ik wachten tot ik kan laden en heb helaas geen vork bij mij.
Anders was ik toch wel al aan mijn portie spagethi begonnen :Y)
Maar nu moet ik dus echt wachten tot morgem
Door het lezen van deze post heb ik Japans besteld terwijl ik zo goed bezig was met geen afhaal bestellen. -O- :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:47

Dat de kat net op het afdak sprong terwijl hij 3 weken geleden nog maar amper het balkon op durfde. Hartverzakking van heb ik jou daar. Gelukkig schrok hij van de buurman en rende naar binnen -O-.

En m'n eigen onzekerheid die in bovenstaande situatie ook niet helpt. Ben bang buitengesloten te worden door de buren, wat niet gebeurt, maar dat voelt soms wel een beetje zo. En dan kan ik echt staan janken omdat de kat zo dom doet. |o

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:16

Mensen die meten met twee maten, en dan nog een voorbeeld functie hebben ook. :roll:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:18

Mensen die bij mij aan tafel komen zitten en dan ook niks zeggen terwijl er nog genoeg vrije tafels zijn :roll:

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:47

Jeukende bultjes op mijn hele onderarm. 3x al in een korte tijd. En m'n anti-jeuk zalf is op.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:50

Cake aan het maken zijn 's avond laat en dan opeens zien dat hij 60 tot 70 minuten in de oven moet. Nou hallo pas om 12 uur naar bed gaan. _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:55

MarlindeRooz schreef:
Cake aan het maken zijn 's avond laat en dan opeens zien dat hij 60 tot 70 minuten in de oven moet. Nou hallo pas om 12 uur naar bed gaan. _O-

Het is voor een goed doel Y)(^)

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:55

Alweer op seh.. en we mogen weer blijven.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:57

En dan morgen als ontbijt cake *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:00

MoniekJ schreef:

Sterkte. :(:)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:00

MoniekJ schreef:

Sterkte

Dat ik in slaap ben gevallen op de bank (klein uurtje) en nu dus klaar wakker ben.
En ik daardoor weer ga lopen piekeren en daar alleen maar verdrietig van word.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 25-05-20 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt