Nu moet ik wachten tot ik kan laden en heb helaas geen vork bij mij.
Anders was ik toch wel al aan mijn portie spagethi begonnen

Maar nu moet ik dus echt wachten tot morgem
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Gini schreef:
Maar denk je dan echt dat ze bij het koerieradres denken: "Goh, weet je wat, ik ga dat pakketje de komende 9 dagen niet meenemen. Ik heb nog ruimte in mijn bestelbus en ik rijd praktisch langs haar adres, maar toch ga ik het niet meenemen. Gewoon omdat het kan."
Maar het wordt nog niet naar e koerier gebracht of opgehaald. DHL is juist snel, vandaag het pakket van zalando gekregen, morgen bezorgen. Daarvoor was het in behandeling bij zalando.
Ik zei de 20e, maar had de 14e al besteld. Alles op voorraad, alleen al die tijd in behandeling gestaan bij zalando.
Als het druk is bij postnl of DHL krijg ik wel een bericht dat het verzonden is met track en trace, maar blijft het daar gewoon lang op 1e ding staan. In sorteercentrum oid. Had het nu ook bij andere webshop, daar staat het al dik een week in behandeling, nog niet verzonden. Bol.com was gewoon volgende dag bezorgd door postnl
Lestrange01 schreef:Ik ben dus net de game "planet zoo" tegen gekomen en nu wil ik hem gelijk kopen maar ik moet mezelf tegen houden.
Als iemand de game kent en zijn of haar mening wil delen: graag
LukieBradley schreef:Beseft iemand dat men door het thuiszitten veel meer online aan het bestellen is en ze het stervensdruk hebben![]()
Ik wil ook heel graag mijn schoenen maar moet geduld hebben
MarlindeRooz schreef:Dat ik de laatste tijd zoveel zooi in boodschappentassen naar de kringloop / mijn ouders / weggeefhoek gedaan heb. Daarom heb ik nu geen boodschappentas meer voor de laatste beetjes. En ik had echt 8 boodschappentassen ofzo.
Zijn denk ik alleen al 5 tassen aan kleding weggegaan. Morgenvroeg maar met vuilniszakken naar de kringloop fietsen denk ik.
xPabloBokt schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik de laatste tijd zoveel zooi in boodschappentassen naar de kringloop / mijn ouders / weggeefhoek gedaan heb. Daarom heb ik nu geen boodschappentas meer voor de laatste beetjes. En ik had echt 8 boodschappentassen ofzo.
Zijn denk ik alleen al 5 tassen aan kleding weggegaan. Morgenvroeg maar met vuilniszakken naar de kringloop fietsen denk ik.
Mooie kans om een verantwoorde boodschappentas aan te schaffen
__Sannne schreef:Lestrange01 schreef:Ik ben dus net de game "planet zoo" tegen gekomen en nu wil ik hem gelijk kopen maar ik moet mezelf tegen houden.
Als iemand de game kent en zijn of haar mening wil delen: graag
DOEN. Hij is echt geweldig.
@iedereen die commentaar heeft op mijn pakketje ergenis: ik had er toch bij gezet dat het een first world verwend nest problem is? Ik snap zelf ook wel dat die bezorgers het niet expres doen, sterker nog, ik ga er vanuit dat het zo lang duurt door Zalando en niet door de bezorgdienst aangezien ik normaal gesproken pakketten wel sneller krijg. Maar damn guys, laat me gewoon even klagen joh.
MarlindeRooz schreef:xPabloBokt schreef:
Mooie kans om een verantwoorde boodschappentas aan te schaffen
Ik heb ook nog maar 10 van die linnen boodschappentasjes. Zucht.
Bedoel met boodschappentassen van die grote shoppers. Niet van die plastic dingen haha.
hagelslag schreef:Door het lezen van deze post heb ik Japans besteld terwijl ik zo goed bezig was met geen afhaal bestellen.Ik heb net 2x spagethi bij de pizzeria gehaald voor morgen.....
Nu moet ik wachten tot ik kan laden en heb helaas geen vork bij mij.
Anders was ik toch wel al aan mijn portie spagethi begonnen
Maar nu moet ik dus echt wachten tot morgem
MoniekJ schreef:Alweer op seh.. en we mogen weer blijven.