Amber_anne schreef:Ik zag een artikel voorbij komen die ik leuk vond maar geen idee wat een realistische prijs is. Het stond op bieden dus ik heb een net berichtje gestuurd rond welke prijs er in gedachten was.
Krijg ik terug. 'wat bied je'. Dat vind ik al super vervelend omdat je dan misschien veel te laag zit maar ala. Bieding gedaan en dan krijg ik terug dat ik maar gauw verder moet zoeken
Dit is dus de hele reden dat ik vroeg wat hij in gedachten had. Of zeg dan de nieuwprijs dan weet ik dat iig.
Ik zelf vind dat iritant als mensen juist vragen van wat wil je minimaal voor hebben.. dan denk ik vaak tja ik kan wel wat zeggen maar wie weet heeft diegene een hogere prijs om gedachte.. dus dan denk ik, doe dan eerst een bod. Als die lager is dan mijn minimale prijs dan kan ik altijd nog zeggen wat mijn minimale prijs is.. heb meestal wel vraagprijs bij.
Dat je dan reactie krijg van ga maar dan gauw verder zoeken, niet netjes van diegene… diegene kan ook juist dan zeggen ik wil minimaal dat voor hebben..,