Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynnepinny schreef:Ik kom met selectief swipen nog niet eens op 20 matchesik ben écht selectief, maar heb daardoor tot nu toe ook meestal dat als ik iemand naar rechts swipe dat het een match is
Berdien schreef:Wat leuk Marocje! Voor nu lekker van het gevoel genieten, maar ook ergens wel in je achterhoofd houden dat iemand in het echt toch wel heel erg anders kan zijn. Ik heb ook geweldige gesprekken gehad met mannen, die dan in het echt... nou ja, het toch niet haalden bij hun online variantDat is het gevaar, als je langere tijd zulk intens contact hebt dan maak je in je hoofd iemand echt geweldig en dan moet de echte variant dat maar bij kunnen benen.
Maar heel veel plezier gewenst! Hopelijk gaat de tijd tot jullie date snel
Rytir schreef:Berdien schreef:Wat leuk Marocje! Voor nu lekker van het gevoel genieten, maar ook ergens wel in je achterhoofd houden dat iemand in het echt toch wel heel erg anders kan zijn. Ik heb ook geweldige gesprekken gehad met mannen, die dan in het echt... nou ja, het toch niet haalden bij hun online variantDat is het gevaar, als je langere tijd zulk intens contact hebt dan maak je in je hoofd iemand echt geweldig en dan moet de echte variant dat maar bij kunnen benen.
Maar heel veel plezier gewenst! Hopelijk gaat de tijd tot jullie date snel
Dit kan inderdaad. Ik heb in het eerdere topic wel eens een date verhaal gedeeld. Superleuke klik met iemand, alles klopte en ik dacht echt dit wordt vuurwerk. Bij de ontmoeting had hij ook nog eens de looks. Alleen waren die 'looks', manier van bewegen en intonatie bijna hetzelfde/identiek als die van mijn broertjeDaar kon ik mij niet overheen zetten ook al was hij een totaal ander persoon als mijn broer, het voelde incestueus
![]()
Ik hoop overigens dat het in jou geval marocje niet 'zoiets' is en heel veel plezier!
MarcoBorsato schreef:Ja dat is mijn ervaring ook wel. Iemand voldoet dan niet aan dat ideale plaatje in m'n hoofd.
Urielle schreef:Rytir schreef:Alleen waren die 'looks', manier van bewegen en intonatie bijna hetzelfde/identiek als die van mijn broertje
Ik swipete ooit een soort grijs kopietje van een ex. Dat kon ik ook niet, voelde zo verwarrend!
Domiinooo_ schreef:Wat zijn jullie ervaringen met video dates?![]()
Door de lockdown in Schotland mogen we helaas niet verder dan 5mijl van je woonplaats verplaatsen, maar weet niet goed wat te denken over video dates!