Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 11:38

Ja dat is mijn ervaring ook wel. Iemand voldoet dan niet aan dat ideale plaatje in m'n hoofd.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 11:39

Lynnepinny schreef:
Ik kom met selectief swipen nog niet eens op 20 matches :+ ik ben écht selectief, maar heb daardoor tot nu toe ook meestal dat als ik iemand naar rechts swipe dat het een match is :P

Ja, same.
Jammer genoeg moet ik even nieuwe Tinderboys recruteren, maar er zit gewoon niets tussen dat me aanspreekt eigenlijk. -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 11:53

Berdien schreef:
Wat leuk Marocje! Voor nu lekker van het gevoel genieten, maar ook ergens wel in je achterhoofd houden dat iemand in het echt toch wel heel erg anders kan zijn. Ik heb ook geweldige gesprekken gehad met mannen, die dan in het echt... nou ja, het toch niet haalden bij hun online variant :)) Dat is het gevaar, als je langere tijd zulk intens contact hebt dan maak je in je hoofd iemand echt geweldig en dan moet de echte variant dat maar bij kunnen benen.

Maar heel veel plezier gewenst! Hopelijk gaat de tijd tot jullie date snel :D

Ja snap ik, zeiden we ook al tegen elkaar. Vind dit gewoon veel spannender dat een ‘gewone’ seksdate met iemand waar het mee klikt. Vandaar juist ook langer, want aan een uurtje hebben we écht niet genoeg. Ja, om te kletsen, maar zelfs dan niet wanneer áls we appen, we zo weer drie uur verder zijn. Dus dat werkt niet.

Grappige is: hij is dus bedrijfsleider in een groentezaak. Ik had eraan zitten denken om langs te gaan, maar dát durfde ik dus weer niet :+ _O- . Ik ken het daar niet, autorijden op vreemde plek vind ik niet prettig, dan zo’n supergrote hal binnen stappen.. Vind ik normaal al niet prettig maar sluit me dan af en doe mijn ding. Maar als ik daar dan plotseling zou binnen komen, hoe zou ie reageren? Zou hem écht in verlegenheid brengen gokte ik (hij is heel gevoelig). Dus nee, niet handig.

Appt ie me s avonds: ‘Zo, lekker gewerkt. Paar keer hartkloppingen omdat ik ineens bedachte dat jij binnen stapte: zou niet weten wat ik dan moest doen!’ :o :*
(Echt, deze bokt smileys laten een bericht zó anders overkomen! :oo :roll: )

Dus ik vertelde dat ik hier idd aan had gedacht, maar dat ik hem dan zeer ws in verlegenheid had gebracht en dat is écht niet de bedoeling.

Rytir schreef:
Berdien schreef:
Wat leuk Marocje! Voor nu lekker van het gevoel genieten, maar ook ergens wel in je achterhoofd houden dat iemand in het echt toch wel heel erg anders kan zijn. Ik heb ook geweldige gesprekken gehad met mannen, die dan in het echt... nou ja, het toch niet haalden bij hun online variant :)) Dat is het gevaar, als je langere tijd zulk intens contact hebt dan maak je in je hoofd iemand echt geweldig en dan moet de echte variant dat maar bij kunnen benen.

Maar heel veel plezier gewenst! Hopelijk gaat de tijd tot jullie date snel :D

Dit kan inderdaad. Ik heb in het eerdere topic wel eens een date verhaal gedeeld. Superleuke klik met iemand, alles klopte en ik dacht echt dit wordt vuurwerk. Bij de ontmoeting had hij ook nog eens de looks. Alleen waren die 'looks', manier van bewegen en intonatie bijna hetzelfde/identiek als die van mijn broertje :') Daar kon ik mij niet overheen zetten ook al was hij een totaal ander persoon als mijn broer, het voelde incestueus :+

Ik hoop overigens dat het in jou geval marocje niet 'zoiets' is en heel veel plezier!

Ryter: daar ben ik ook wel een beetje ‘bang’ voor, want we hebben het amper over seks, maar veel andere dingen in hoe we zijn. Wat ons gevormd heeft ed. Dus daar grapte ik ook nog over: kom ik daar blijven we alleen kletsen, terwijl het van beide de bedoeling was iets anders te vinden via Tinder _O- .
Maar het 1 sluit het ander niet uit..

MarcoBorsato schreef:
Ja dat is mijn ervaring ook wel. Iemand voldoet dan niet aan dat ideale plaatje in m'n hoofd.

Snap ik, hij is ook wel ‘verbaasd’ dat ik in eerste instantie hem naar rechts had geswiped, want knap is hij niet. Maar ik vond hem meteen een lieve uitstraling hebben, dus ‘gaf het een kans’. Maar klopt, hij behoorde niet tot mijn standaard ‘bepaalde types’ waar ik naar kijk.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:14

Rytir schreef:
Alleen waren die 'looks', manier van bewegen en intonatie bijna hetzelfde/identiek als die van mijn broertje :')

Ik swipete ooit een soort grijs kopietje van een ex. Dat kon ik ook niet, voelde zo verwarrend!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:33

Urielle schreef:
Rytir schreef:
Alleen waren die 'looks', manier van bewegen en intonatie bijna hetzelfde/identiek als die van mijn broertje :')

Ik swipete ooit een soort grijs kopietje van een ex. Dat kon ik ook niet, voelde zo verwarrend!

Ja heel verwarrend! En ik baal er nog steeds van want ik heb nooit iemand ontmoet die zo bij mij paste. Alleen het idee om fysiek te worden, wat ik al schreef, voelde gewoon te raar. Inmiddels is hij goed terecht gekomen en gelukkig en getrouwd.

Dat is trouwens ook een dingetje. Als ik klik met iemand of een relatie aanga vinden ze na mij de liefde van hun leven :') Misschien moet ik geld vragen voor deze gave :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:34

Ik zou het doen _O-

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:49

Rytir schreef:
Als ik klik met iemand of een relatie aanga vinden ze na mij de liefde van hun leven :') Misschien moet ik geld vragen voor deze gave :D

Zullen wij dan gauw even uitzoeken of er een klik is tussen ons? :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:51

Rytir schreef:
Dat is trouwens ook een dingetje. Als ik klik met iemand of een relatie aanga vinden ze na mij de liefde van hun leven :') Misschien moet ik geld vragen voor deze gave :D

Herkenbaar, en in één geval hebben ze elkaar zelfs via mij ontmoet :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 13:22

Exitium schreef:

Kun je dat weer even regelen? Ben onderweg! :evaw:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:25

Imaginaerum schreef:
Exitium schreef:

Kun je dat weer even regelen? Ben onderweg! :evaw:

Ik ga met je mee!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:49

Rytir schreef:

Owww daten, jij en ik? Ben vanmiddag nog beschikbaar!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:59

Haha ik zal een rooster maken <<) Maar als alle bokkers hun happily ever after hebben gevonden ben ik alleen in het topic -O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 15:07

MarcoBorsato schreef:
De meeste dromen zijn bedrog.

Domiinooo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 16:45

Wat zijn jullie ervaringen met video dates? :+

Door de lockdown in Schotland mogen we helaas niet verder dan 5mijl van je woonplaats verplaatsen, maar weet niet goed wat te denken over video dates!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 16:54

Oh bah ik hou niet van video bellen etc. Echt vreselijk. Ik ben nu met iemand aan t chatten, wel tien jaar ouder maar nou ja ik geef m het voordeel van de twijfel. En ook nog eens in Middelburg of all places maar he, das net zo ver als Apeldoorn dus nog steeds voordeel van. Goeie kop, goeie lengte, alles op de rit, geen drama's dus tot zover helemaal prima. Maar nog via paiq, dus gister zegt ie ja mijn normale volgorde is eigenlijk chatten, bellen, videobellen en daten. Nou ik vertik dat echt hoor, ik vind dat afgrijselijk. Dat heb ik ook gezegd en daar moest ie om lachen. We hebben wel telefoonnummers uitgewisseld dus ik ga zien hoe het loopt.

En over die supergoeie klik op de app en bellend, ook al een keer gehad en toen bij mij afgesproken, in bed beland en echt jullie gaan heel hard lachen maar dat was echt zo vreselijk.....Dat was dus echt zo niet mijn type en ik niet die van hem. Dat kan dus echt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 17:09

Domiinooo_ schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met video dates? :+

Door de lockdown in Schotland mogen we helaas niet verder dan 5mijl van je woonplaats verplaatsen, maar weet niet goed wat te denken over video dates!

Ik doe echt alleen maar videocalls met klanten en momenteel met de scholen van de kinderen. Dus als een vent dat wil, blijf ik wel single.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 17:15

Ik vind bellen al verschrikkelijk, laat staan videobellen. Zo akward met onbekenden en zo van voor is ook niet mijn beste hoek :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 17:18

Nu ja, met die Schotse coronamaatregel en toch willen blijven daten, dan zal je wel iets moeten doen natuurlijk en dan is een videocall niet zo een heel vergezocht idee. Alleen maar blijven appen totdat de coronamaatregelen versoepeld worden is ook niet echt een leuk vooruitzicht ofzo. :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 18:32

Ik vind videobellen een hele goede manier om iemands "vibe" aan te voelen. :j Ik vond videobellen eerst vreselijk, maar nu ik het voor m'n werk uren per dag doe sinds de coronacrisis, durf ik het in de privésfeer ook.
Ik vind het echt een aanrader, zo kan ik al beter bepalen of ik iemand m'n tijd waard vind of niet.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 18:44

Sommige dagen ben ik 3 kwart van mijn werkdag aan het ms-teamen. Of bellen. Ik ben een beetje scherm moe...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:02

Trollbait. :')
Laatst bijgewerkt door Rawr op 30-04-22 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:48

Ailill schreef:
MarcoBorsato schreef:
De meeste dromen zijn bedrog.

Maar als ik je vlog zie dan leef ik nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:50

_O- _O- _O- _O-

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:52

Rawr, deel maar even één van je vlogs. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:52

En Patrick misschien 1 van je hete selfies?