Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Ik zou zelf niet zomaar een pil halen en dit verzwijgen voor je vriend.
Mandy_89 schreef:Ja ik vind het heel moeilijk. Eerst dacht ik echt weg ermee.
Na een nachtje slapen kwam ik toch aan het twijfelen, misschien valt het toch allemaal wel mee etc.
Toch hoop ik nog steeds eigenlijk dat het één dezer dagen vanzelf nog afbreekt. Zo uitgerekend zou ik nu 4/5 weken moeten zijn, dus kan nog alle kanten op. Vooral omdat ik het niet wist en geen plannen had ofzo. Gewoon roken, drinken, uitgaan en koffie drinken. In de groente tuin lopen woelen en spitten, filet american eten en zo voort.
ook al gekke ideeën, ik haal zo'n pil en wordt dan ongesteld. En mijn vriend hoeft niet te weten waar ik ongesteld van word, dan kan ook gewoon zo gebeuren dat het misgaat.
Vraag mij af of het ook bij de huisarts te halen is.
Mijn hoofd is een rollercoaster..
DezeNaam schreef:Mandy, als weghalen 'einde relatie' is... Zegt dat dan al niet genoeg? Wie zegt dat hij wel voor het kind zal blijven zorgen en jullie 'voor altijd' samen blijven?
Ik zou daar toch eens goed over nadenken als hij met zo'n dingen zit te dreigen.
Mandy_89 schreef:quera schreef:Ik zou zelf niet zomaar een pil halen en dit verzwijgen voor je vriend.
Ja ik weet het dat gaat ook te ver.
Optie dat het in mij op komt is dan even uit een beetje wanhoop. Ik wil gewoon dat alles blijft zoals het was. En weg halen is einde relatie, huis verkopen en (tijdelijk) op de camping gaan wonen of bij mijn ouders terug.
Als het nou vanzelf weg zou gaan is mijn vriend dan wel verdrietig erom, maar verder kan ons leven dan weer door.
Sizzle schreef:Misschien helpt het als je zegt dat je dan ook wel verwacht dat hij degene is die de hoofdzorg zou krijgen en dus 50% moet gaan werken of zo
Hem duidelijk maken dat hij eruit zal moeten 3x per nacht en hij degene zou moeten zijn die iedere dag bij school staat te wachten en kots moet opruimen. Denk je dat hij dan nog zo enthousiast is?
Mandy_89 schreef:quera schreef:Ik zou zelf niet zomaar een pil halen en dit verzwijgen voor je vriend.
Ja ik weet het dat gaat ook te ver.
Optie dat het in mij op komt is dan even uit een beetje wanhoop. Ik wil gewoon dat alles blijft zoals het was. En weg halen is einde relatie, huis verkopen en (tijdelijk) op de camping gaan wonen of bij mijn ouders terug.
Als het nou vanzelf weg zou gaan is mijn vriend dan wel verdrietig erom, maar verder kan ons leven dan weer door.
sanso schreef:Dit soort gevallen vindt ik erg triest.. zo’n druk die er op iemand gezet wordt door een ‘geliefde’.
Voor mij zou het genoeg zeggen en was het hoe dan ook een enkeltje deur..
Rebecca schreef:Je kan moeilijk het monster en je vriend na bevalling de deur wijzen , hij heeft wat ie wilt en zoek het maar uit