Liselot schreef:En in dit topic doen jullie precies hetzelfde met mijn post hierboven, wordt gewoon compleet genegeerd. Wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander niet
Ik ben je gaan volgen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunshinedaan schreef:Hier gaat een filmpje erg goed![]()
[ [url=m/aVBgkA.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de pony die ik afgelopen jaar verkocht hebt, doet het het beste![]()
de eerste 4 foto's bovenaan zijn van hem
![]()
Had ik hem toch moeten houden![]()
[ [url=m/gpOIbh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liselot schreef:DewiFoto schreef:Die bitcoin reacties ( of leningen ) die krijg ik ook best wel vaak. Verwijder ze altijd maar direct. Vraag me oprecht af of er mensen zijn die daar intrappen.
Ik vier een klein feestje. Ik heb net de 40.000 volgers gehaald. Ging ineens heel hard. Laatste twee weken 2000 nieuwe volgers terwijl ik niks bijzonders heb gedaan. Instagram blijft wat dat betreft wel wen bijzonder iets
.
40.000 !? Wow ik val ff van mijn stoel, hoe doe je dat dan??
Ik ben nu sinds een week of 2 fanatieker bezig op insta en zit ook in een pod met andere fotografen via whatsapp. Heb er in die tijd nu 100 volgers bij, maar mijn bereik moet echt nog veel verder omhoog.
Hebben jullie nog goede tips?
Mijn insta is @liselotkamphuisfotografie
elsa91 schreef:Haha snel terug kopen die pony!
Opvallen is best lastig, er zijn zo ontzettend veel accounts! Heb geen tips maar vind het wel erg leuk om mee te lezen, motiveert ook weer
Weten jullie hoe dat werkt als je in je story een meerkeuze vraag zet kun je dan ergens kijken of mensen ook daadwerkelijk de vraag beantwoorden?
Qimm schreef:Haha mager, ja als koudbloed is ze nogal iel, maar als 2 jarige warmbloed is het een beetje een spekkie![]()
Overigens, ik volg een koudbloedspikkel! Of ja, is het een koudbloed? Het is iig een forse
https://instagram.com/hippomorpha?igshid=10ehh338i9k9t
Oh, doi, jij volgt haar ook l. Zie ik
Qimm schreef:Oh ja dingen winnen! Ik doe eigenlijk nooit mee aan van die 'deel dit en volg die-en-die en tag x aantal mensen' acties. Ik weet niet wat het is, Maar dat staat me gewoon tegen![]()
Ik heb met een gedichtje een Uhip trenchcoat gewonnen, en met een grappige foto op mijn story een wellness weekendje. En ik heb recent een fotoshoot gewonnen bij Nayomie
Vandaag eens een heel ander soort post dan gewoon. Ben benieuwd, tot nu toe nog weinig bereik met de hashtags, dat is wel ontmoedigend. Ik wou dat ik begreep waar dat aan lag. Heb nu wel wat van die grotere repost accounts getagd, misschien dat die het op willen pikken. We gaan het meemaken en anders moet ik er iig zelf nog steeds elke keer om lachen
EarthFocus schreef:Qimm schreef:Oh ja dingen winnen! Ik doe eigenlijk nooit mee aan van die 'deel dit en volg die-en-die en tag x aantal mensen' acties. Ik weet niet wat het is, Maar dat staat me gewoon tegen![]()
Ik heb met een gedichtje een Uhip trenchcoat gewonnen, en met een grappige foto op mijn story een wellness weekendje. En ik heb recent een fotoshoot gewonnen bij Nayomie
Vandaag eens een heel ander soort post dan gewoon. Ben benieuwd, tot nu toe nog weinig bereik met de hashtags, dat is wel ontmoedigend. Ik wou dat ik begreep waar dat aan lag. Heb nu wel wat van die grotere repost accounts getagd, misschien dat die het op willen pikken. We gaan het meemaken en anders moet ik er iig zelf nog steeds elke keer om lachen
Dat ligt aan het algoritme van Instagram!
Moet je maar even lezen op Google. Echt héél vervelend is dat.
Op het moment dat je je foto's allemaal in dezelfde style post dan geeft Instagram het door aan meer volgers.
Als je steeds iets anders plaatst of alleen hoofden van je paard en niet van jezelf, dan zorgen ze ervoor dat je maar een heel klein bereik heb.
Qimm schreef:Vandaag eens een heel ander soort post dan gewoon. Ben benieuwd, tot nu toe nog weinig bereik met de hashtags, dat is wel ontmoedigend. Ik wou dat ik begreep waar dat aan lag. Heb nu wel wat van die grotere repost accounts getagd, misschien dat die het op willen pikken. We gaan het meemaken en anders moet ik er iig zelf nog steeds elke keer om lachen
TurboDi schreef:Even een oproepje:
Er is een nieuwe pod voor mensen die echt actief zijn. Zitten nu 4 mensen in maar we willen natuurlijk wat meer!
Voorwaardes:
minimaal 2x per week posten
Actief op anderen reageren
Meerdere keren per week bijwerken(denk aan om de dag minimaal bijvoorbeeld)
En tja verder niet heel veel eigenlijkgewoon leuke groep en elkaar een beetje vooruit helpen met insta.
Wil je erin stuur mij even een dm op insta @haflingerpooh