Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:44

Temeraire schreef:
@Ailill ik voldoe trouwens aardig aan jouw eisen, inclusief gewenste haarkleur O:)
Misschien moet ik zelf ook maar eens een eisenlijstje op gaan stellen...

Hier trouwens wel een aantal gesprekken via Tinder, maar ook nog geen 'wauw gevoel'.
Lol, na vandaag de hoop wat laten varen hier op Bokt :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:51

Exitium, laat het!

Exitium

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:58

Rustig eh, nu in de kofferbak zal wat pijnlijker zijn :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:46

Dan sla ik je wel blauw ja _-:(

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 08:54

Ailill schreef:
Temeraire schreef:
@Ailill ik voldoe trouwens aardig aan jouw eisen, inclusief gewenste haarkleur O:)
Misschien moet ik zelf ook maar eens een eisenlijstje op gaan stellen...

Hier trouwens wel een aantal gesprekken via Tinder, maar ook nog geen 'wauw gevoel'.

Hoor ik hier een dat aankomen? **\O/**

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:24

Ooh eisenlijstjes, bij mij staat er enkel dat ik geen stiefmoeder-ambitie heb :D de rest swipe ik wel
Maar ik vind dat je moet kieskeurig zijn, je wilt toch niet je leven doorbrengen met iemand die je wel ok vindt?
Ik wil vonken en vuur **\O/** en elke dag naar hel kunnen kijken en beseffen waarom ik er verliefd op bed geworden

En wat zijn jullie groot allemaal, ik kan me voorstellen dat je dan geen klein mannetje naast je wil..
Gelukkig is dat met mijn 1m70 minder een probleem :)

Yvankaxx dat was jij toch met die bos wandeling date? Alvast veel plezier zaterdag

Anne-bento, wat jammer van je date maar herkenbaar.. gelukkig was het met de superknappe date gezellig, is wel een fijne afleiding :) en wie weet wat er gebeurd..

Hier terug tinder geïnstalleerd..
Ik heb verschillende dates gehad met een oude kennis van mij. Heleboel mooie woorden over hoe leuk ik wel niet ben, dat we enorm klikken, ... maar we zagen elkaar soms maar om de 1 à 2 weken, deed weinig moeite om af te spreken want hij was steeds zo druk.. vorige week gevraagd of hij iets samen wou doen wanneer we beiden een vrij moment hadden maar daarop heeft hij enkel geantwoord dat hij al weg moest in het weekend... sindsdien heb ik hem niet meer gestuurd en hij mij niet.
Hij heeft zelfs de ballen of het fatsoen niet om mij te dumpen, gewoon lekker negeren :roll: De dag ervoor nog een leuk gesprek gehad en foto's en filmpjes sturen en dan poef niets meer
Ik heb zin om even lekker mijn mening te uiten tov hem, maar langs de andere kant is dat toch gewoon trekken aan een dood paard

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:37

Roodharige vrouwen zijn <3 Mijn eisenlijst staat hier al in het topic haha. Heb Tinder opgegeven. En elke kerel die ik irl aantrekkelijk vind is bezet. Maar ach, heb er toch geen tijd meer voor.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:21

Farjen, oeff wat vervelend dat hij je ineens zo negeert. Helaas gebeurt dat zo vaak hoor ik om me heen, veel hebben gewoon de ballen niet om te zeggen hey sorry het wordt toch niks.

En wow veel lange bokkers hier, ik ben ook maar 1.69 dus is niet zo'n probleem. Ik heb wel een relatie gehad met een lange man maar dat vond ik wel heel vervelend kussen staand, altijd nekpijn :') Mijn date nu is overigens kleiner dan mij zover ik dat kan inschatten (denk 1 à 2 cm), oops :=

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:28

Ik ben ook maar 1,68m haha... Mijn vriend rond de 1,75m. Mijn ex was rond de 1,80m en die daarvoor was bijna 2,00m, dat was toch wel een groot verschil haha

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:37

DanielleB gaat alles nog goed tussen jullie? Jullie zijn ook al aardig lang samen inmiddels! :)

Ik ben ook lang, zo'n 1,76 gok ik... lengte is voor mij dus heel belangrijk haha.. met een kleiner persoon ga ik niet daten. En met iemand die net 2cm langer is ook niet want ik loop graag op hakken en wil dan nog steeds dat ie langer is :D Dus rond de 1,85/1,90 zou perfect zijn. Laat mijn knappe kroeg man nou 1,90 zijn O:) oh en ex date ook :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:39

Farjen wat super irritant hé en ook onbegrijpelijk. Hoezo is het zo lastig om een normale uitleg te geven denk ik dan... was het daarvoor dan een soort spelletje of is er ineens iets veranderd of gebeurd. Ik heb inmiddels wel een beetje geleerd om die vragen los te laten, het veranderd niks aan de situatie. Maar frustrerend is het wel. Ik ben ook geneigd aan mijn laatste date te vragen waarom hij ineens zo is omgeslagen maar denk anderzijds ook, laat maar zitten, geen zin meer in ook..

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:51

Farjen, zo vervelend he als het opeens van de ene op de andere dag zo veranderd. Ik vind dat ook echt zo triest als je niet eens de ballen hebt om te zeggen van joh, dit gaat toch niks worden denk ik.

Anne, zelfde hier, ik loop ook graag op hakken en vind het zo gek uitzien als de man dan kleiner is. Dus minimaal 1.80 is wel echt een must.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:13

Ik heb eigenlijk niet eens een lange eisenlijst, vroeger wel maar toen kwam ik erachter dat ik niet eens zoveel te eisen heb _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:16

Sure_lee schreef:
Ailill schreef:

Hoor ik hier een dat aankomen? **\O/**
Nou, meer in de trant van onmogelijk pb's, niet erg handig :P

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:43

Ach ja, wat zijn eisen.. een deel zal werkelijk eis zijn, de rest meer voorkeur :P

Een heel eisenpakket geeft toch alleen maar meer twijfel lijkt mij.

Gewoon vasthouden aan de wijsheid:
"Love is like a fart, if you have to force it, it's probably oliebol" :+

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 13:39

Pff ja eisen.. De meeste mannen die ik tegenkom (zowel vriendschappelijk als relatiemateriaal) hebben een langere lijst dan ik :+ Die komen allemaal met flinke meloenen, ronde billen, hourglass figuur etc etc. Oppervlakkige dingen. Toch heeft het oog ook wat nodig en ben ik reuze fan van mannen met een (mooie, volle) baard. Beetje het viking-type :+ Maar vooral moet hij geduldig zijn, een knuffelbeer en in zijn voor een uitdaging. Ik vind het leuk om te survivallen en te wildkamperen, daar moet ie dan wel voor open staan. Daarnaast heb ik meer dudes in mijn vriendengroep dan dudettes en rijdt ik fulltime motor.. Tja, ik merk dat dat toch wel een bepaald type man nodig heeft/aantrekt. De meesten die ik ken die schrikken als ik op mijn motor aan kom rijden. Maakt niet uit welke ik pak (heb er twee), zijn niet echt vrouwenmotoren haha!

Dus ik wacht gewoon geduldig af, en anders maar niet en blijf ik lekker single. Scheelt een boel gedoe :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 14:10

ja klopt, volgende week hebben we een half jaar :)

Hihi ik loop juist eigenlijk nooit op hakken. Laatst wel paar kleine hakken aan gedaan, dan ben ik wel bijna even groot als vriend, dat vind ik inderdaad echt niet mooi :P

Haha oeps.. Heeft hier iemand een blauwtje gelopen?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 15:06

anne_bento schreef:
Farjen wat super irritant hé en ook onbegrijpelijk. Hoezo is het zo lastig om een normale uitleg te geven denk ik dan... was het daarvoor dan een soort spelletje of is er ineens iets veranderd of gebeurd. Ik heb inmiddels wel een beetje geleerd om die vragen los te laten, het veranderd niks aan de situatie. Maar frustrerend is het wel. Ik ben ook geneigd aan mijn laatste date te vragen waarom hij ineens zo is omgeslagen maar denk anderzijds ook, laat maar zitten, geen zin meer in ook..

En vooral omdat ik al meerdere keren dit heb aangegeven.. Ik vraag er express achter en geen antwoord :+ Alsof ik ga sterven van een afwijzing, het lijkt wel alsof hij dat juist niet wil uitspreken zodat hij een back-up heeft ofzo :roll: super vermoeiend en ik ben er klaar mee.. :O

Het zal wel de leeftijdscategorie ofzo zijn :+

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 16:59

Erg jammer Farjen, maar voor veel mensen blijft het toch moeilijk om de confrontatie aan te gaan... En misschien is hij er gewoon zelf niet uit en blijft hij daarom onduidelijk.

Ailill haha krijg je allerlei pb's?
Vind het wel grappig trouwens; vroeger als kind was het raar en afwijkend als je rood haar had, maar de laatste jaren wordt het eigenlijk altijd als pluspunt gezien :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:05

Krijg je foute voorstellen in de PB Ailill? <<)

Wat zuur Farjen. Fatsoenlijk met elkaar omgaan blijft toch wel een dingetje...

Ik heb een hele (hele!) leuke match gevonden. Komen met veel belangrijke zaken overeen, kletsen over alles. Hij heeft ook het verschil laten zien van voor hij begon met sporten en nu. Damn :oo :') Ik heb al gezegd dat ik een maand in de sportschool ga wonen voor we op date gaan _O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:45

Berdien dat klinkt goed :D :D

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 18:21

Oeh leuk Berdien! Vind dat altijd wel indrukwekkend als mensen zo'n lichamelijke transformatie ondergaan door middel va sporten.Weet zelf al te goed hoe lastig het is om discipline te houden :Y) .

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 18:27

Ik heb zelf de discipline van een dode naaktslak :') dus ik vind het inderdaad heel knap! Het resultaat mag er ook zeker zijn <<) Enige nadeel dat ik me nu wel een pudding voel, maar goed. Volgens hem was dat niet geheel terecht :')

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 18:29

Ja zelfde hier haha. Ofja, ene week ben ik 4 keer in de sportschool te vinden en daarna weer een maand niet :') . Ja dat herken ik wel, de ijshockeyer waar ik mee date heeft ook echt het in mijn ogen perfecte lichaam, waardoor ik me ook een beetje onzeker voel. Maar achja, niemand is perfect zullen we maar zeggen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:09

Zo, wat is er veel gekletst :oo !

Anne, wat een banketstaaf die date zeg :\ Wel mooi dat het met die hot guy goed klikt <3

Qua eisenlijst, nee heb ik niet echt. Bij mij hangt veel af van een juiste klik :j
Ik heb het voordeel dat ik onder de 1,60m ben! Dus kleinere mannen ben ik nog niet tegen gekomen.

Klinkt goed Berdien <<)

Wat jammer Farjen, vooral als je er naar gevraagd hebt. Wees dan gewoon een vent en zeg het gewoon :+ Maar welke leeftijdscategorie valt ie dan in?

Ik ben weer lekker actief aan het Tinderen :)
Overigens stoppen scharrel en ik niet met afspreken. Is wel prima voor nu.