Ik heb dat helemaal niet met mijn WW's, ze poolen juist best wel snel. Wat zonde! Heb je er al wat wax uitgehaald Skessa?
Skessa_
Geplaatst: 26-10-17 14:56
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niks helpt. Die man van Aroma plaze gaf aan dat het gewoon niet hoort en dat ik m gewoon mag omruilen voor een nieuwe... Maar ja, ik kom werkelijk nooit daar in de buurt
Anoniem
Geplaatst: 26-10-17 15:00
Ik zit te twijfelen... Ik zie op de duizendpoot een Medium Goose Creek Butter cookie staan... Hij klinkt echt heel erg lekker!
Maar dat heb ik met melts ook gehad, dat ik wat melts bestel en ik enkele 'ooeh, die klinkt lekker!' niet lekker vond. En om dan nu ineens een hele kaars te kopen... (Het zal mijn eerste kaars worden als ik hem koop)
Hoe doen jullie dat? Melts/kaarsen bestellen zonder van tevoren te kunnen ruiken?
Nu ligt Woodwick Sea salt caramel op de brander Blijft, ondanks dat het best een droge melt is, 1 van mijn favo geuren!
Skessa_
Geplaatst: 26-10-17 15:02
Ik bestel zo vaak iets op de gok. Weet inmiddels wel een beetje wat ik lekker vind. En tsja.. soms valt het wel eens tegen, dat is dan balen
Skessa_
Geplaatst: 26-10-17 15:05
Nikki, is dit zo'n brander van de 1000poot? Zijn ze fijn en heb je ook een foto met lampje uit?
Ik bestel heel vaak op de gok, Bubblewrap. Je zou een blokje kunnen bestellen voor je de kaars bestelt? Ik vind het een heel boterige warme koekjesgeur.
Skessa_ schreef:
Nikki, is dit zo'n brander van de 1000poot? Zijn ze fijn en heb je ook een foto met lampje uit?
Ik zal eens kijken of ik 'm morgen op de foto kan zetten!
Skessa_
Geplaatst: 26-10-17 15:27
Thanks!!! Ze lijken me ook echt heel mooi, maar ik vind haar foto's zo onduidelijk
Cerastes
Geplaatst: 26-10-17 16:19
Skessa_ schreef:
Ik bestel zo vaak iets op de gok. Weet inmiddels wel een beetje wat ik lekker vind. En tsja.. soms valt het wel eens tegen, dat is dan balen
Haha idd! Of eerst een blokje proberen..
Anoniem
Geplaatst: 26-10-17 21:23
Bedankt voor de antwoorden
Ik heb nu eerst een hele bestelling gedaan bij WME, en dan kijk ik na mijn tentamens wel of ik een gc kaars ga kopen. Ik ben stiekem toch wel verliefd geworden op de naam 'butter cookie'
Ik bestel ook op de gok. Weet nu wel wat ik wel en niet lekker vind. Maar soms toch een miskoop.
Dat gezegd te hebben: wie kan ik blij maken met een melt? Angelina van limena's. Nog 1 zo'n bloem.
Alwiene
Geplaatst: 27-10-17 00:08
Skessa_ schreef:
Ik zag trouwens dat campfire mm er uit is bij Goose, hoe kunnen ze dat nou doen!!!
Ja bizar! Tnx trouwens, ik wist dat het waarschijnlijk ging gebeuren maar niet dat het al zover was. Vozy had nog 3.5 doosje wat ik net ff snel besteld heb dankzij jouw bericht!
Nou ik heb twee Large Goose creek kaarsen besteld, de crunchy leaves en de Kentucky Harvest, door die Ww praat zat ik ineens weer naar kaarsen te kijken, heel erg zwak. Ik ken deze beide geuren niet maar kon het toch niet laten.
Crunchy Leaves is heerlijk! Kentucky Harvest is heel kruidig, die vind ik zelf niet zo.
BeFunny
Geplaatst: 27-10-17 07:44
Ok dank je, we gaan het ontdekken. Ik hou opzich wel van kruidig heb hem daar eigenlijk op uitgekozen. Maar als het echt to much is is het waarschijnlijk minder. Maar dan zet ik hem wel weer te koop en brand ik hem niet.
Goose moet je eigenlijk altijd even branden om te weten of je het lekker vindt Christmas Cakes vond ik droog vreselijk maar brandend is het een van mijn favorieten. De geuren zijn vaak zo complex dat je alleen alle geurnoten ruikt als de wax warm is. Ik ben gek op Goose! Ben benieuwd wat jij ervan vindt!
BeFunny
Geplaatst: 27-10-17 07:51
Ja dat had ik met de melts ook. De meeste vond ik droog zo vies haha en de brander juist erg lekker. Die cake geuren vallen mij meestal tegen als het christmas cake is, red velvet ook die vind ik zo vies jakk.
Ik twijfelde tussen iets met pompoen. Maar durfde dat niet. Pompoen geuren vind ik of heel lekker of echt te vies.
Vorrig jaar alweer had ik wat b&bw kaarsen overgenomen natuurlijk en dacht doe nu wat anders.
Over de melts van goose ben ik wel zeer te spreken, dus hoop dat de kaarsen ook zo lekker sterk ruiken. Alleen mogelijk wacht ik met branden of met branden van eentje tot we in ons nieuwe huisje wonen
Afgelopen week was hels dus was even toe aan iets voor mezelf.
Die is van Goose creek! Was laatst in de aanbieding bij de duizendpoot van 24.95 naar 14.95!
BeFunny
Geplaatst: 28-10-17 18:42
Ze had ze nu niet of ik heb scheel gekeken. Ik wist wel dat die van Goose was
Vanmorgen een lichte teleurstelling, kreeg een bericht van de duizendpoot, dat mijn pakje wel was verstuurd. Maar dat ze de grote kaars Kentucky Harvest had laten vallen en ze daarvoor twee medium kaarsen erin heeft gedaan van die geur. Ik gelijk een mail terug gestuurd dat ik dat niet zo fijn vond zonder overleg. Omdat ik mediums van andere merken eigenlijk niet ruik en ik dus liever de keuze had gehad tussen andere geuren, ook niet van bb&w. Ze heeft me verteld dat dat met Goose geen verschil maakt en dat ik ze anders kan retouren. Dan stuurt ze een ander op. Nu vind ik dat als het kwa geur echt geen verschil maakt het prima opgelost en we hebben nog wat zitten mailen, en ik vind het echt geen punt dat ze ze dan hiervoor vervangen heeft. Maar toch is het een beetje jammer als je echt bewust voor grote kaarsen gaat. Dit kost haar meer maar ik had niet twee medium kaarsen gekozen als ze me de keuze had gegeven. Dus ben nu wel akkoord maar meer om haar niet meer kosten te geven zeg maar.