LinZZZZ schreef:Hier ook weer wat meegemaakt.
Kreeg een mail van een koper die een bod uitbracht voor kleding (ze had al eerder gemaild en niets meer laten horen zag ik later)
Dus ik mail dat ik akkoord ga met haar bod en gevraagd of ze haar adres even doormailt dan mail ik mijn gegevens voor het overmaken.
Mailt ze:
Graag zou ik uw volledige gegevens hebben incl. Adres. Vind het toch wat zo'n bedrag over te maken, en in uw buurt kom ik niet binnen een paar weken, heb er wel familie wonen maar kom daar niet heel vaak, en dhl verzekering is goed?
Dus ik mail netjes mijn adres en rekeningnummer en beantwoord haar vraag.
Daarna hoor ik niets meer.
Maarja... ik heb wel mijn adres en rekeningnummer doorgestuurd en zij niet wanneer ik het vroeg.
Dat maakt me boos!!!
Heb dit vandaag terug gestuurd:
Weet niet of je nog van plan was te reageren maar als dat niet zo is, ben je zeer onbeschoft!!! Het maakt me normaal niet uit als een koper niets meer laat weten. Echter vraag je al mijn gegevens op (!), zelf vraag ik om je verzendadres maar die mail je niet.
Ik weet niet of je al lang op Marktplaats zit maar zo handel je niet.
Mag hopen dat je mijn gegevens netjes verwijderd.
Zou iemand kwaad kunnen doen met adres / rekeningnummer. Zouden jullie melding maken bij Marktplaats?
Hier ook zoiets, dan alleen mijn rekeningnummer. Maar ook nooit weer wat van weer gehoord. Was vorige week, dus denk dat ik nog een mailtje na stuur.