Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietje22

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:11

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 00:04

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 00:06

Leuk dat jullie zo actief bloggen! Ik ga me even in jullie blogs verdiepen!

Ik ben dan sinds deze week begonnen, helemaal vanaf 0 en is het ombeschoft om te zeggen dat ik best trots ben op mijn blog? :o
Ik heb in iedergeval ook een nieuw artikel online! www.birgitsbeautylife.nl

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 00:08

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 08:51

Woei, het voorjaar komt er weer aan, dus mijn lijst met seizoensgroenten gaat weer langer worden! :D
What to Eat in March

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:02

Thanks ladies!

Ik snap het ook niet Happypaardje! Zal het zo nog eens proberen, nu wéér een andere computer.

Welkom Birgit!

Zo, lekker geshopt Blingh! Leuk die lakjes van Etude House, lakken ze fijn?

Ik heb vandaag Grey Matters

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 10:25

Super leuke layout Yv en Grey Matters is zo gaaf!
Ik heb een duper van Essence en die heb ik ook heel vaak gedragen.

Ik ga de rest straks even bijlezen :D

Ik heb een donkere glitter vandaag.
Attack of the army of Albiorix

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:23

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:29

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:33

Hoe was je vakantie Marit?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:35

GEWELDIG :):) Woensdag komt vakantie verslag 1 online en donderdag deel 2 :D

Ik heb Curacao echt onverwacht helemaal in mijn hart gesloten <3 Ik hoef eigenlijk nooit ergens een tweede keer heen, maar naar dit eiland wil ik zeker nog een keer terug.. Het heerlijke weer, de lieve mensen, prachtige stranden, lekkere sfeer, echt top! Wil heel graag weer terug :D

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 12:46

Gaaf Marit! Ben benieuwd naar je posts!!

Ik zit zelf een beetje in een dip maar hoop wel wat online te krijgen deze week :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 16:53

Happypaardje, ik kan ook geen comment achter laten...
Hij lijkt de code die ingevuld moet worden niet te pakken, ik ben ondertussen aan code nummer 7 toe, maar hij post niks.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 18:05

Ik zit een beetje in een blog-dip ): Heb totaaaaal geen inspiratie om te schrijven! Maar, vandaag toch weer gewoon een artikel online! Ik verveel me echt kapot nu ik geen studie meer heb en daar heb ik wat over geschreven: ik verveel me

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 18:54

Dankje DnT!
Ik heb er inmiddels een technicus van mijn hosting bedrijf aan aan het werk, dus hopelijk kan die een oplossing vinden...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:15

Ook ik kom en nieuw artikel spammen ;) 7 redenen waarom jij sport niet kan volhouden en tips wat je er tegen kan doen.
www.greendaisys.wordpress.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:19

Ik ga zo even je artikel lezen, maar wou je wel even meegeven dat er een spelfout in je titel zit. Als je over 'jij' praat is het 'volhoudt' en niet 'volhoud' :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:27

Oeh Marrleen, daar heb ik toch niet zo'n last van. Ok, ik heb nog wel een studie. Maar met een uitloop van (hopelijk bijna) 3 jaar, op een 3-jarige studie, kan ik je verzekeren dat er een hoop tijd in andere dingen gaat zitten, zelfs al is dat niet de bedoeling. Ik probeer iedere dag minimaal een uur aan mijn schoolwerk te zitten (gelukkig heeft mijn moeder geen bokt) en daarnaast werk ik alleen op zaterdag. En nog kom ik vaak tijd tekort. Vandaag trouwens wel anderhalf uur aan school gezeten en direct een half verslag geschreven (daar ben ik nu gelukkig pas 3 weken aan bezig en tot nu vanmorgen had ik alleen en geraamte).

Maar nu een praktische tip: ken je coursera? Dat is een MOOC, oftewel gratis online cursussen over allerlei onderwerpen. Vast ook over onderwerpen die jij interessant vindt. En ik leer Frans via duolingo. Noors staat daar nog niet tussen (ze zijn op 57% van de Noorse lesstof), maar wel allerlei andere talen.

En uiteraard boeken lezen over het één en het ander, bijvoorbeeld in jouw geval Journalistiek. Ik weet niet of je nog bij de universiteitsbibliotheek kan? Maar daar staat bij ons echt gruwelijk veel aan informatie in. Ook op stukken waar ik het eigenlijk niet had verwacht (want wat heeft de WUR nu met natural horsemanship te maken? Of een bombproof paard?).

Leuke blog over sporten, Morrow_less. Alleen ik vind juist het alleen zijn van het hardlopen (of in mijn geval, wandelen) een ontzettend positief punt. Op het moment dat ik moet gaan afspreken om te gaan sporten of in een vollere zaal/zwembad moet gaan sporten, haak ik af.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:32

Emmaa_ schreef:
Ik ga zo even je artikel lezen, maar wou je wel even meegeven dat er een spelfout in je titel zit. Als je over 'jij' praat is het 'volhoudt' en niet 'volhoud' :)

Oh super bedankt om het even te melden, meteen aanpassen :)
Jeetje wat een domme fout het is natuurlijk stam+t. :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:34

Mizora schreef:
Leuke blog over sporten, Morrow_less. Alleen ik vind juist het alleen zijn van het hardlopen (of in mijn geval, wandelen) een ontzettend positief punt. Op het moment dat ik moet gaan afspreken om te gaan sporten of in een vollere zaal/zwembad moet gaan sporten, haak ik af.

Ik heb net het omgekeerde, ik kan alleen niets volhouden. Zo zie je maar dat sport iets persoonlijk is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:34

Morrow_Less schreef:
Emmaa_ schreef:

Oh super bedankt om het even te melden, meteen aanpassen :)
Jeetje wat een domme fout het is natuurlijk stam+t. :D

Kan iedereen gebeuren! Ik heb ook heel vaak dat ik de laatste versie van een artikel nalees en dat ik ineens een hele domme typ of spelfout tegenkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:36

Ik heb net mijn eerste post in een maand online gezet :) Misschien wel twee weken te laat, maar ik wou toch nog even mijn mening meegeven. Dus, hierbij: 50 shades of fiets up
(+ stiekem een nieuwe layout. Heb een manier gevonden om fonts aan te passen in Wordpress dus is allemaal wat meer 'mij' nou)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:42

Mizora, ik merk dat ik nogal moeite heb met de overgang van jaren lang iedere dag informatie opnemen naar 's ochtends een paar uurtjes hersenloos vakken vullen. Geloof me, dat is echt ontzettend geestdodend. Ik hoef nergens bij na te denken, alleen dat de datums goed staan en dan ga ik om 1 uur naar huis, rij ik Ylga en that's it. Meer heb ik niet te doen. Ik heb nu dan die cursus Noors besteld bij de LOI en ik ben me ook aan het orienteren op een nieuwe studie maar dat is echt ontzettend lastig want ik blijf erbij dat ik gewoon journalistiek wil studeren. Helaas mag dat de komende paar jaar niet. ):

Ik weet niet of ik nog bij de universiteitsbibliotheek kan... Ik sta sinds gisteren in ieder geval niet meer ingeschreven als student. Dat is best raar om te bedenken... Ik ben wel de studieboeken aan het doorlezen die ik niet meer gebruikt heb, omdat ik toen al gestopt was met mn studie en die zijn echt heel erg interessant! Een klasgenoot van me had mn boek over social media al overgekocht maar die zou ik best graag ook nog eens willen lezen. :/ Ik denk dat mijn 'blogdip' ook komt door het feit dat ik geen journalistiek meer mag studeren. Ik ben mijn blog begonnen als enthousiaste journalistiekstudent maar aangezien ik dus keihard op mn muil ben gegaan... Ach, ik zie wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:44

Marleen ik neem dus bij deze aan dat je er bij verschillende scholen achteraan bent gegaan? Wel jammer... Is zo'n leuke studie. Ik weet wel dat ze bij ArtEZ een studie Creative Writing hebben. Als ik daar eerder achter was gekomen was ik dat absoluut gaan studeren, dus wil het nu straks als master in het buitenland gaan doen :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:46

"Hare polish" alleen de naam al. _/-\o_ Ik heb gedragsonderzoek aan hazen gedaan voor mijn stage, lang lang geleden. Ik heb een oranje glitterlak van Sally Hanssen gekocht voor Koningsdag, wat ik help organiseren hier in Canada.

Google suggesties zijn erg vermakelijk.

Tja sporten... Ik heb laatst een goede TED talk gezien over hoe jezelf te motiveren door slechts een klein dingetje tegelijk te veranderen in plaats van te veel te snel te willen, wat demotiveert. Was heel grappig want deze man begon met als doel in zijn sportkleding buiten te staan, x per week. That's it. Als je er toch staat, kun je net zo goed een rondje doen, toch? En belonen. Net zo lang tot het sporten zelf een gewoonte is, en alles wat een gewoonte is, voelt NIET meer goed als je er mee stopt. ZO voelen de meeste mensen zich vies als ze zonder tandenpoetsen naar bed gaan of de dag beginnen. "
Definitie van een gewoonte is: Als het meer moeite (irritatie) is om iets niet te doen, dan om iets wel te doen. Maak sporten daarom een gewoonte."

Wat een mooie lay-out Yv.

Mijn blog van vandaag is kort en krachtig, gewoon 7 Tips for Clicker Trainers