Maar ik moet van mezelf zo naar de sportschool, hopelijk helpt dat. Want ik slaap echt vreselijk slecht.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Siggislief schreef:Siggislief schreef:In 3 dagen tijd heel wat gebeurt, eerst een poging tot inbraak en vernieling aan huis,
en vanmiddag een vader met een Hypo en uiteindelijk met de huisarts aan de telefoon gehangen.
Heb toen de tot 18.45u beneden gezeten.
Heb het helemaal gehad.
Goed, hij is weer bij zinnen..
Hij mag tussen de 4 en de 10 zitten, en zat tijdens zijn 'aanval' er net onder (3,8)
En heb hem gewoon vol gegooid met een broodje Appelstroop (extra dik belegd),
appelsap met suikerklontjes (hmm lekker, not) en daar voor ook nog 3 Dextro.
Dus daarna zat hij ook weer goed er boven, denk 30-45min later zat hij op 6,8.
Daarna is ie even naar bed gegaan voor een uurtje.
pjer schreef:Ik kon vannacht om middernacht voor de 2e keer een stal staan uitmesten omdat het haakje waar het hooinet aan hing het begeven had. Hooinet moest daarna dood dat snappen jullie wel... Dus om middernacht een halfuur bezig geweest om al het losse hooi uit de waldbodem te zeven om erger te voorkomen. pfffffff
Uiteraard precies in de week dat mijn man niet thuis is.. en nu moet ik zo zelf een haakje in het plafond draaien... dat zal wel weer vakwerk worden *NOT*
als gewoon eerder herkend was dat ik autistisch was en niet "gewoon" slim had ik veel passendere begeleiding kunnen hebben en misschien ook niet zo enorm veel problemen gekregen tot het punt dat ik niet meer naar school kon gaan.

MarlindeRooz schreef:Moe en hangerig. Op zich logisch. En godzijdank voelt de teckel zich precies hetzelfde.
[ Afbeelding ]
Ik heb zo een afspraak maar ik heb echt géén zin.

Ik hoop dat ik die nog kan redden (en dat Jip er niets aan overhoud)
Jolliegirl schreef:Mijn ergernis van vorige week is super opgelost.
Calamiteiten verlof ivm ophalen kind.
En vandaag fijn contact gehad en moet donderdag weer even van me laten horen.
Zo fijn dat het dus ook op deze manier kan.
Gelijk afgesproken bij geen gehoor gewoon voicemail inspreken of appen. Dat is gewoon toegestaan.