Ja ruim 2,5 uur kwijt dus.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geen verplichte gelukkig, het is een kennisbasistoets, maar ja. Oeps. 
goed dat je verder het een en ander laat uitsluiten!
pjer schreef:ik snap sowieso niet waar mensen het gore lef vandaan halen om zich te bemoeien met andermans gewicht en daar dan ook nog 'tips' (die meestal kant nog wal raken) over durven te geven.
echt als er een vinger naar een ander wijst, wijzen er 4 naar jezelf.
pjer schreef:ik snap sowieso niet waar mensen het gore lef vandaan halen om zich te bemoeien met andermans gewicht en daar dan ook nog 'tips' (die meestal kant nog wal raken) over durven te geven.
echt als er een vinger naar een ander wijst, wijzen er 4 naar jezelf.
F_T schreef:Mensen die níet mijn totale medische geschiedenis kennen,
Die mij kennen maar niet écht close,
Die het tijdens een wandeling nodig vinden om ongevraagd een heel stel tips te geven over mijn postuur en gewicht.
Zout gewoon op, écht.
Oh, en toevoeging, ik erger me dan ook aan mijzelf.
Altijd proberen vriendelijk en beleefd te blijven en níet te laten zien hoe me dat raakt enzo.
Ik zou gewoon eens wat vaker uit mijn vel moeten springen.
bij mijn postuur en gewicht dat ik echt wel veel te dun ben. Ja dat weet ik gerda, ik ben er ook niet blij mee maar kan niet toveren dom mens.MyWishMax schreef:Heel herkenbaarbij mijn postuur en gewicht dat ik echt wel veel te dun ben. Ja dat weet ik gerda, ik ben er ook niet blij mee maar kan niet toveren dom mens.
Of gaan lachen dat ik me maar goed vast moet houden met die wind. Sorry ik vind grappen over gewicht niet leuk? Waar haal je het lef vandaan?
. Ook wel twee stukken.