Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarlindeRooz schreef:Ik heb vandaag akkoord gekregen op zowel loonsverhoging als meer uren. Ik wilde een van beiden en ik kreeg beiden.
Zelfs het maximale salaris gekregen waarmee ik het onderhandelen begon. En ik vond al dat ik fors ingezet had.
Dus ik heb zin in WEEKEND!
Oppashondje is er ook dus we gaan zo lekker wandelen en dan relaxen!
Telpeva schreef:Little_Gift schreef:Hoe is het nu met je scoot, Telpeva? Zijn ze nog geweest van de service?
JaNa dreigen met verdere juridische stappen kwamen ze in beweging. Maar inmiddels is hij nagekeken en gerepareerd, ik kan weer op pad!
Indy_Mouse_9 schreef:
 Bellatrix schreef:Het is bijna weekend!
 _Nancy schreef:Vandaag de spullen van mijn oude werkgever ingeleverd en TOEDELOEEEE!!
Maandag bij nieuwe werkgever beginnen, zin an

morgen waarschijnlijk pas met de eerste trein weer terug naar huis 

MarlindeRooz schreef:Ik kan delen waarom ik gisteren zo blij was!!! Ik werk nu 5 maanden waar ik nu zit. Maar ik vond dat ik meer waard was en meer uren aankon.
Dus ik heb loonsverhoging én meer uren gevraagd. Beiden gekregen. Ik had een (vrij optimistisch vond ik zelf) salarisvoorstel gedaan en m’n baas zei direct: dat is goed!
Dus vanaf 1 december meer uren en meer salaris!
Gewoon iets van 15% meer per uur.
Begin dit jaar zat ik nog compleet uitgebrand ziek thuis zonder werk. Heb hard gewerkt hiervoor al zeg ik het zelf.
MarlindeRooz schreef:Ik heb vandaag akkoord gekregen op zowel loonsverhoging als meer uren. Ik wilde een van beiden en ik kreeg beiden.
Zelfs het maximale salaris gekregen waarmee ik het onderhandelen begon. En ik vond al dat ik fors ingezet had.
Dus ik heb zin in WEEKEND!
Oppashondje is er ook dus we gaan zo lekker wandelen en dan relaxen!