Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Hoorde gekraak van zakje uit de keuken komen.
Ik ging kijken. Jongste Siamees had kipfilet die in zakje in een bak water stond uit de bak gehaald.
Ze lust niet eens rauwe kipfilet.
chanicha schreef:luuntje schreef:Hoorde gekraak van zakje uit de keuken komen.
Ik ging kijken. Jongste Siamees had kipfilet die in zakje in een bak water stond uit de bak gehaald.
Ze lust niet eens rauwe kipfilet.
Hahaha, wij hadden vroeger een terrorkat en mijn vader was slager dus nam altijd vlees mee, zak met vier karbonades enz.
Hoorden we ineens een ploffff en gaan kijken, weg vleeszat hij onder het bed met die zak vlees en mijn vader kwaad
Daphne__ schreef:Dat wij altijd meteen komen aandraven als mensen hulp nodig hebben. Of wij mee wouden stoelen ophalen met onze auto. Die persoon heeft zelf ook een grote auto, maargoed vrienden help je dus hop die kant op. Iemand anders vroeg ons of ze onze auto mee mochten op een weekendje weg.. Nouja, we hadden geen plannen, dus neem maar mee. En zo nog veel vaker..
Moet ik morgen naar het ziekenhuis, maar gisteren multiriem van de auto geknapt.. Dus gevraagd of ze konden helpen, want dat zeggen ze daarna altijd he "Als jullie hulp nodig hebben, bel ons!"
Het antwoord is dan:
"Kun je niet met de trein?"
En soortgelijks is me al eerder gebeurd, dan denk ik, ze hoeven me niet meer te vragen, ik help ook niemand meer. Maarja als ze dan vragen kom ik meteen aanrennen