Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 07:24

Ik ben uit verveling mijn rithistorie met het OV gaan bekijken, interessant om te zien dat op dezelfde trajecten soms verschillende tarieven in rekening worden gebracht. := Misschien ben ik 10 euro rijker aan het eind van de rit als ik alles terug krijg :+

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 08:08

Ik eindelijk beter..dochter ziek

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 08:32

Deze week 2 mensen gezien die verkouden zijn en 1 met flinke buikgriep. Waaronder m’n vriend en huisgenoot. Die is aan het blaffen.

Russische roulette wanneer ik ziek word en wat ik krijg. :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 08:36

Nyaleti, is het geen idee om een sieraad even te laten rusten tot je iets tegenkomt wat echt naar je zin is in plaats van hals over kop iets kopen?

Geef jezelf de tijd om het verdriet een plaats te geven

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 08:36

MarlindeRooz schreef:
Deze week 2 mensen gezien die verkouden zijn en 1 met flinke buikgriep. Waaronder m’n vriend en huisgenoot. Die is aan het blaffen.

Russische roulette wanneer ik ziek word en wat ik krijg. :=

All of the above *\o/*!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 08:39

Menstruatie die niet op gang wil komen en nu dus voor de zoveelste dag op rij met heftige pms en dus staatsgevaarlijk humeur in de trein waarbij m’n tolerantieniveau op -100 zit en ik dus iedereen die meer dan 50 decibel aan geluid produceert wil slaan hier in de trein. En nu dus naar m’n werk waar ik ook geen zin in heb en al helemaal geen energie voor heb.

Edit: iemand heeft een scheet gelaten die zo erg stinkt dat ik misselijk ben. Ik haat het ov.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 10:37

Waarom gebruiken die immokantoren niet standaard allemaal dezelfde infofiche voor verhuurders?
Ik moet nu bijna elke dag een andere uitprinten,invullen,inscannen en terug doorsturen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 10:41

Hoorde gekraak van zakje uit de keuken komen.
Ik ging kijken. Jongste Siamees had kipfilet die in zakje in een bak water stond uit de bak gehaald.
Ze lust niet eens rauwe kipfilet.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 10:45

Dat mijn noise cancelling van mijn koptelefoon stuk lijkt te zijn. Ook het volume werkt niet. Ik gebruik dat ding minimaal 5 uur per dag en kan echt niet zonder.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 10:57

luuntje schreef:
Ik ging kijken. Jongste Siamees had kipfilet die in zakje in een bak water stond uit de bak gehaald.

Hahaha, wij hadden vroeger een terrorkat en mijn vader was slager dus nam altijd vlees mee, zak met vier karbonades enz.
Hoorden we ineens een ploffff en gaan kijken, weg vlees :') zat hij onder het bed met die zak vlees en mijn vader kwaad _O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 11:09

Net erachter gekomen dat als je kippenvel krijgt, het verstandig is even te wachten met je benen te scheren 8)7

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 11:34

chanicha schreef:
luuntje schreef:

Hahaha, wij hadden vroeger een terrorkat en mijn vader was slager dus nam altijd vlees mee, zak met vier karbonades enz.
Hoorden we ineens een ploffff en gaan kijken, weg vlees :') zat hij onder het bed met die zak vlees en mijn vader kwaad _O-

Wij hadden een hele tengere kleine kat en die jatte een keer een enorme karbonade (denk echt minstens zo groot als die kat). Heb nog nooit zo hard gelachen als toen ik hem ermee zag lopen. Hij mocht m nog opeten ook :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 11:43

Heel leuk de boodschappen een keer op maandagavond laten komen i.p.v. zaterdagochtend omdat we een weekendje weg waren. Heel leuk daar ook de boodschappen voor het avondeten vanavond bij gedaan. Alleen eten we om 17.30 en komen de boodschappen pas om 20.00 als ik al op mijn paard zit..

Niet mijn beste moment dit. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 12:03

luuntje schreef:

_O-

Hier eet de jongste nu de kippenpoten op. Ze wil eigenlijk van vlees niks anders meer. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 12:24

JudithGigi schreef:
Net erachter gekomen dat als je kippenvel krijgt, het verstandig is even te wachten met je benen te scheren 8)7

Daar ben ik ook een keer achter gekomen ja -O- au

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 13:03

Aan het einde van de weg is de weg opgebroken en aan het begin van de weg staat een grote graafmachine midden op de weg.Zijn de buren daar een parkeerterrein aan het aanleggen en wij buren kunnen geen kant op.Gelukkig heb ik geen belangrijke afspraken.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 18-03-24 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 13:37

Niet te geloven,nu staat de reuze trekker van de andere buren midden op de weg.Dadelijk poging nummer 3.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 13:39

Dat wij altijd meteen komen aandraven als mensen hulp nodig hebben. Of wij mee wouden stoelen ophalen met onze auto. Die persoon heeft zelf ook een grote auto, maargoed vrienden help je dus hop die kant op. Iemand anders vroeg ons of ze onze auto mee mochten op een weekendje weg.. Nouja, we hadden geen plannen, dus neem maar mee. En zo nog veel vaker..

Moet ik morgen naar het ziekenhuis, maar gisteren multiriem van de auto geknapt.. Dus gevraagd of ze konden helpen, want dat zeggen ze daarna altijd he "Als jullie hulp nodig hebben, bel ons!"

Het antwoord is dan:
"Kun je niet met de trein?"

En soortgelijks is me al eerder gebeurd, dan denk ik, ze hoeven me niet meer te vragen, ik help ook niemand meer. Maarja als ze dan vragen kom ik meteen aanrennen :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 14:10

Ojee nog meer stelende katten.
Soms zijn dieren rijp om achter het behang te plakken.

Daphne wat triest.
Woon je in de buurt van Nieuw-Vennep? Wil je best een lift geven met de auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 14:18

Daphne__ schreef:
Dat wij altijd meteen komen aandraven als mensen hulp nodig hebben. Of wij mee wouden stoelen ophalen met onze auto. Die persoon heeft zelf ook een grote auto, maargoed vrienden help je dus hop die kant op. Iemand anders vroeg ons of ze onze auto mee mochten op een weekendje weg.. Nouja, we hadden geen plannen, dus neem maar mee. En zo nog veel vaker..

Moet ik morgen naar het ziekenhuis, maar gisteren multiriem van de auto geknapt.. Dus gevraagd of ze konden helpen, want dat zeggen ze daarna altijd he "Als jullie hulp nodig hebben, bel ons!"

Het antwoord is dan:
"Kun je niet met de trein?"

En soortgelijks is me al eerder gebeurd, dan denk ik, ze hoeven me niet meer te vragen, ik help ook niemand meer. Maarja als ze dan vragen kom ik meteen aanrennen :')

Bewustwording is de eerste stap! Het is wel duidelijk dat geven en nemen helemaal niet niet helemaal in balans is..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 16:23

Nieuwe parfum tester binnen gekregen en die met mijn stomme hoofd op mijn werkplek getest en ik vind hem veel te sterk en niet lekker. Dus nu zit ik in die penetrante lucht te werken. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 16:38

Gezellig ding hoor, maar ehm... niet mijn kip :')

Afbeelding

Ze woont hier achter en kan zich precies tussen 2 schuren door wurmen, vliegt de poort over en dan zit ze bij mij. Dit heeft ze vorige week bedacht en nu blijft ze maar terugkomen. Ik snap het wel, mijn tuin is veel leuker dan haar ren, maar ik kan d'r steeds terugbrengen. Zucht. Mijn kippen vinden het ook wel prima }:0

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 17:34

Concert waar ik erg naar uitkeek twee maanden uitgesteld. Juni ipv april. Ik was al aan het aftellen nu het nog maar een maandje was maar oké. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 17:43

"even" de bitten uit een paar oude hoofdstellen halen. De gespjes zitten helemaal vastgeroest, ben al een kwartier aan het vechten met de teugels Los maken van het bit :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:32

Polarize schreef:
"even" de bitten uit een paar oude hoofdstellen halen. De gespjes zitten helemaal vastgeroest, ben al een kwartier aan het vechten met de teugels Los maken van het bit :')

Oké de hoop opgegeven en het leer maar doorgeknipt :') gelukkig zouden de hoofdstellen daarna sowieso weg