Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ik heb geen kaartjes voor het Arctic Monkeys concert![]()
Ik was een van de eerste, had maar 4000 mensen voor mij en alsnog stond er dat ze niks beschikbaar hadden![]()
En nu staan er allemaal fake TikTok fans daar ipv ik![]()
(Ik wil niet gatekeepen, maar inmiddels zijn de mensen die er daar zijn voornamelijk mensen die 2 liedjes van TikTok kennen…)
Maddy_Paola schreef:Mijn oplaadpunt van mn telefoon is t langzaam aan t begeven, laadt alleen als stekker recht zit, weer lekker zoeken naar wat nieuws
Nyaleti schreef:Zoveel heimwee naar mn Afrikaanse leventje. Waarom moet ik nou perse zo'n grote moeilijke droom hebben? (Oké toch ook even credits aan mezelf dat ik er voor ga en niet zoals het grote deel van de mensen het bij dromen laat)
Soms wilde ik dat mijn grote droom huisje boompje beestje in een Brabantse stad zou zijn.
Berdien schreef:Waarschijnlijk een blaasontsteking dus in mijn beste Frans daar wat voor gevraagd bij de apotheek. Wat een ellende.
poes schreef:Menino: wij vonden trouwen op het stadhuis wel mooi, maar wij hadden vervolgens op de trouwlocatie nog een eigen ceremonie en die was pakken mooier. Dus je kunt zoiets achteraf nog prima doen dan als je ooit het feest geeftdus nu gewoon ‘zakelijk’ trouwen en dan later met alle toeters en bellen.
Urbanus schreef:Maar je kunt zo'n huwelijk na gp toch helemaal zelf vormgeven?
Mijn vader heeft mijn broer en z'n vrouw getrouwd, prachtige locatie inclusief getuigen en 2 dagen feest.
Dat ze de dag ervoor op het stadhuis officieel zijn getrouwd taalde niemand naar.
fleurtjeuh schreef:Kan wel janken van de stress
Heb zojuist mijn leidinggevende verteld dat ik maandag een sollicitatiegesprek heb
Stijf van de zenuwen en met een razend hart heb ik het verteld.
Hij was verbaasd maar begripvol.
En nu kan ik wel janken van de stress en de ontlading