Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 12:02

Zijn hoofd live vanaf de wandeling. HOE DURFT DE LUCHT TE REGENEN!!!!
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 12:19

De 24/7 ex buiten hond vind regen nu ook maar mmmhhh even snel wat nodig is en rechtsomkeert. _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 12:21

Menino: wij vonden trouwen op het stadhuis wel mooi, maar wij hadden vervolgens op de trouwlocatie nog een eigen ceremonie en die was pakken mooier. Dus je kunt zoiets achteraf nog prima doen dan als je ooit het feest geeft :j dus nu gewoon ‘zakelijk’ trouwen en dan later met alle toeters en bellen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 12:23

Geen eetlust hebben, na vanavond mag ik ziek worden, nu nog niet!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 12:25

Mijzelf.

Ik dacht dat ik nu ongeveer een bericht zou krijgen van de ziektekostenverzekering hoe wie wat ivm mijn rug.

Ik had het verkeerd begrepen.
Nu word alles naar de medische dienst opgestuurd....
En dit duurt nog ca een half jaar voordat er een antwoord is

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 13:34

Mijn oplaadpunt van mn telefoon is t langzaam aan t begeven, laadt alleen als stekker recht zit, weer lekker zoeken naar wat nieuws

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 13:48

Ik heb geen kaartjes voor het Arctic Monkeys concert ;(
Ik was een van de eerste, had maar 4000 mensen voor mij en alsnog stond er dat ze niks beschikbaar hadden ;(

En nu staan er allemaal fake TikTok fans daar ipv ik ;(
(Ik wil niet gatekeepen, maar inmiddels zijn de mensen die er daar zijn voornamelijk mensen die 2 liedjes van TikTok kennen…)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 13:53

Maddy_Paola schreef:
Mijn oplaadpunt van mn telefoon is t langzaam aan t begeven, laadt alleen als stekker recht zit, weer lekker zoeken naar wat nieuws

Ga eerst even langs mediamarkt, daar maken ze gratis de poort schoon. Daarna laadt hij zeer waarschijnlijk weer goed op.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 13:54

Zoveel heimwee naar mn Afrikaanse leventje. Waarom moet ik nou perse zo'n grote moeilijke droom hebben? (Oké toch ook even credits aan mezelf dat ik er voor ga en niet zoals het grote deel van de mensen het bij dromen laat)
Soms wilde ik dat mijn grote droom huisje boompje beestje in een Brabantse stad zou zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 14:02

Appeltje_1 schreef:
Ik heb geen kaartjes voor het Arctic Monkeys concert ;(
Ik was een van de eerste, had maar 4000 mensen voor mij en alsnog stond er dat ze niks beschikbaar hadden ;(

En nu staan er allemaal fake TikTok fans daar ipv ik ;(
(Ik wil niet gatekeepen, maar inmiddels zijn de mensen die er daar zijn voornamelijk mensen die 2 liedjes van TikTok kennen…)

Tip sluit je aan bij het concerten topic ik had namelijk presale kaarten waarvan ik de link kan weggeven. Ik heb andere bokkers ook zo aan kaartjes geholpen .

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 14:22

Maddy_Paola schreef:

Even met een naaldje door het oplaadpunt gaan, je wil niet weten hoeveel vuiligheid daar uit kan komen.
Heb ik bij de mijne ook gedaan en hij laad weer prima op.

BerdienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 14:28

Waarschijnlijk een blaasontsteking dus in mijn beste Frans daar wat voor gevraagd bij de apotheek. Wat een ellende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 14:45

Nyaleti schreef:
Zoveel heimwee naar mn Afrikaanse leventje. Waarom moet ik nou perse zo'n grote moeilijke droom hebben? (Oké toch ook even credits aan mezelf dat ik er voor ga en niet zoals het grote deel van de mensen het bij dromen laat)
Soms wilde ik dat mijn grote droom huisje boompje beestje in een Brabantse stad zou zijn.

Ahw. Heimewee sucks. Wat is je grote droom?

Berdien schreef:
Waarschijnlijk een blaasontsteking dus in mijn beste Frans daar wat voor gevraagd bij de apotheek. Wat een ellende.

Blaasontstekingen zijn altijd zoveel naarder dan het in eerste instantie klinkt. Voel met je mee. Beterschaps!

poes schreef:
Menino: wij vonden trouwen op het stadhuis wel mooi, maar wij hadden vervolgens op de trouwlocatie nog een eigen ceremonie en die was pakken mooier. Dus je kunt zoiets achteraf nog prima doen dan als je ooit het feest geeft :j dus nu gewoon ‘zakelijk’ trouwen en dan later met alle toeters en bellen.

Urbanus schreef:
Maar je kunt zo'n huwelijk na gp toch helemaal zelf vormgeven?

Mijn vader heeft mijn broer en z'n vrouw getrouwd, prachtige locatie inclusief getuigen en 2 dagen feest.

Dat ze de dag ervoor op het stadhuis officieel zijn getrouwd taalde niemand naar.

Deze berichten doen me beseffen dat ik eigenlijk gewoon helemaal niet van feestjes houd, en dat als het niet moet vanwege een officiele ceremonie, dan hoeft het van mij helemaal niet :)) Maar ik snap dat mensen het wel willen en ken ook mensen die een heel groot Ik-ga-niet-trouwfeest organiseerde :') .

Geloof dat mijn vriend en ik nu langzaam naar een compromis bewegen :+
Een gratis huwelijk zonder poespas, waar zijn beste maten getuigen zijn (de ene woont in Finland, dus die kan de week ervoor bij ons slapen). En mijn beste vriendinnen mijn getuiges. Dan een (van der valk ofzo :') ) brunch met alle familie en besties zodat toch iedereen uitgenodigd is en het kan vieren. Gewoon 2 of 3 uurtjes ofzo. En dan daarna ayus paraplus met onze beste gezamenlijke vrienden (dat zijn weer anderen :+ ) een weekje weg omdat ieder excuus voor vakantie er één is *\o/* . Hoef ik niet op te hikken tegen een groots huwelijk wat nog moet komen met alle bijkomende issues en is altijd alles voor goed geregeld en is iedereen betrokken geweest, en we zijn geen 15K kwijt :)) .

Nu mijn nieuwe ergernis: Heb een halve dag lopen broeden op een probleemstelling en drie deelvragen om te concluderen dat ik maar 1200 woorden mag gebruiken. En de helft van 1 deelvraag al 700 woorden is. Oftewel. Dit wordt hem niet. En ik vind probleemstellingen met deelvragen bedenken, echt 100x moeilijker dan deelvragen beantwoorden ;( .

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 15:09

Dat mijn pakket naar een ander afhaalpunt is gebracht dan ik gekozen had, deze is alleen maandag tm vrijdag open van 10-17 :x Hoe een werkend mens dan een pakket op kan halen is mij een raadsel

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 15:16

Mijn leven, waarom kan nooit iets normaals gaan ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 16:28

2 Chipreaders geprobeerd, maar geen chip te bekennen. Ondanks al aardig aangekomen is de hond nog steeds te mager. En dus 100% blind en gehoor ook iets minder.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 16:30

Wist je dat de hond blind was?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 16:36

Mijn ogen zijn minder gezwollen en nu lijkt het alsof ik een blauw oog heb... ik zie er momenteel niet fraai uit :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 16:39

poedersuiker, de dokter heeft gebeld voor de doorverwijzing.
Alleen naar de huis telefoon en mijn moeder nam op |o dus die weet het nu ook of gaat tenminste vragen wat er aan de hand is

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 16:41

Britta31 schreef:
Wist je dat de hond blind was?

Slecht ziend wel ja dus blind is ook geen verrassing. Nadeel voor een whippet (kruising) hij zal gewoon niet los kunnen rennen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 17:13

Kan wel janken van de stress

Heb zojuist mijn leidinggevende verteld dat ik maandag een sollicitatiegesprek heb
Stijf van de zenuwen en met een razend hart heb ik het verteld.
Hij was verbaasd maar begripvol.
En nu kan ik wel janken van de stress en de ontlading :')

BerdienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 17:23

Goed zo fleurtjeuh!

Mijn vriend. Heeft. Mijn gesnurk. Opgenomen.

Dat is echt hoogverraad :x

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 17:53

Afbeelding
Aan een sloop Haflinger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 17:55

fleurtjeuh schreef:
Kan wel janken van de stress

Heb zojuist mijn leidinggevende verteld dat ik maandag een sollicitatiegesprek heb
Stijf van de zenuwen en met een razend hart heb ik het verteld.
Hij was verbaasd maar begripvol.
En nu kan ik wel janken van de stress en de ontlading :')

Ahw goedzo,
Dat werd ook wel echt tijd (om daar weg te gaan) -O- Fijne, die opluchting.

Ik heb een tafel via marktplaats verkocht. Stond er al een half jaar op ofzo. Haal ik hem net uit de schuur om klaar te zetten, zit er een grote tochtvlek op (like, huge) die er is ingetrokken. Wel op het uitschuifstuk := Maar toch banketstaaf. Vent zou er over een uurtje zijn. Hoop dat hij niet van ver komt (en al onderweg is). Heb hem maar even een berichtje gestuurd en gezegd dat 'ie hem gratis mag hebben als hij hem nog wil.

Zo'n hekel aan dingen via marktplaats verkopen :') ....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 18:01

Berdien schreef:
Goed zo fleurtjeuh!

Mijn vriend. Heeft. Mijn gesnurk. Opgenomen.

Dat is echt hoogverraad :x

Vertel me waar en wanneer ik klaar moet staan.

Ik sta klaar met pek en veren.