Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:26

Als ik iets post op threads over daten ofzo, dan heb ik opeens 5 tot 10 nieuwe volgverzoeken op instagram. :+

Maar dat is online ook haha.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:28

Hahaha threads is wel een apart ding.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:48

Nou ik ga echt niet dansen :+

Ik vind Tinder vooral makkelijk even snel tussendoor. Ik heb geen tijd om avond na avond naar single events te gaan. En ook geen zin in.

Mannen aanspreken in het echt durf ik niet. Niet op de manier van: hey mag ik je nummer?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 18:04

Tinder is ideaal :+

Ik was gisteren met mijn (tinder) vriend en een vriendin van hem op een festival, ik zat een beetje te auwehoeren met die vriendin dat we wel een leuke vent voor haar zouden vinden, maar ik zou dat ook niet durven hoor :+
Mijn vriend daarentegen heeft absolute schijt :+ Dus die wou wel wingman spelen.

Inmiddels kennen we elkaar 2 maand, onze eerste date was 5 mei, en gisteren 5 juli ons eerste festival <3

Ik ben oprecht ontzettend blij met hem en we zijn inmiddels bijna dagelijks met elkaar.

Hij gaat komende week voor t eerst langer weg en dat vind ik stiekem wel een dingetje, ben nogal gewend en gehecht aan m geraakt ben nu.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 18:07

Oh ik durf het wel maar ik wil het niet. :')
Juist het feit dat het me geen reet interesseert wat anderen/mannen van me vinden, zorgt ervoor dat mannen mij vaak enorm interessant vinden. Heel bijzonder.

Edit: Aanspreken kan ook door gewoon een gesprekje aan te gaan hè? Meteen nummer vragen is wel heel direct.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 18:57

capopjekop schreef:
Als je kunt dansen is dat zeker een leuke manier om mensen te leren kennen. Ik speel zelf al langer met het idee om creatieve avonden te organiseren voor singles zodat mensen elkaar op een vrijblijvende manier kunnen leren kennen en ongeacht er een match is iig met een zelfgemaakt schilderij naar huis gaan.

Leuk idee Capopjekop, doen! En je hebt me begrepen want het dansen is maar een voorbeeld. Kan ook sporten zijn, alleenstaande reizen, wat jij voorstelt, iets alternatiefs Etc. Neem dit niet letterlijk maar als idee....

En als je geen tijd hebt dan is Tinder een goed alternatief. Of misschien niet daten, want daten en als je serieus een relatie wil kost natuurlijk gewoon ook wel wat tijd . Dat is gewoon zo, zoals ook een relatie hebben tijd kost. Tinder voor een wip is natuurlijk prima en een andere zaak. Dan is het uiterst efficiënt denk ik.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 19:01

Ik zit te denken om mee te doen aan een speeddating event, Bloomingdates heeft altijd leuke beelden van de avonden die ze organiseert.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 19:05

Ook een heel leuk idee. Je ziet iemand, je ruikt hem of haar (heel belangrijk) , je kunt voelen etc. Dat valt ook daaronder.
Iedereen kan zich namelijk geweldig positief positioneren via internet, zelfs met een prachtige foto, maar in werkelijkheid is hij totaal anders.
Ik wandel bv nu. En er is een alleenstaande man bij. Ik begrijp niet waarom hij alleen is. Misschien verlegenheid? Het is gewoon een leuke lieve slimme man. Misschien wil hij niet? Maar als ik alleen zou zijn zou ik hem dat zeker voorzichtig vragen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 19:08

Suzanne F. schreef:
Oh ik durf het wel maar ik wil het niet. :')
Juist het feit dat het me geen reet interesseert wat anderen/mannen van me vinden, zorgt ervoor dat mannen mij vaak enorm interessant vinden. Heel bijzonder.

Edit: Aanspreken kan ook door gewoon een gesprekje aan te gaan hè? Meteen nummer vragen is wel heel direct.

Dat is ook een stukje zelfvertrouwen wat iemand vaak aantrekkelijker maakt. Ik denk dat best veel mensen onzeker zijn. Terwijl ik best veel vrouwen zie die zo mooi zijn, terwijl ze dat zelf helemaal niet zien!

En die vriendin staat er net zo in. Als ze je afwijzen, wat maakt het dan uit? Het is niets van je, je ziet ze nooit meer. Ze vindt het belangrijker wat geliefden vinden. En gelijk heeft ze!
Ik durf ook zelf niet echt iemand aan te spreken. Maar ben zo kieskeurig, zodra iemand anders dan wat terug zegt kan ik al denken: oh laat maar weer. Of ik zeg dit tegen mezelf omdat ik dit niet durf? Misschien moet ik het gewoon maar eens doen. Try before you die!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 19:31

Hahahaha vertel je ons wanneer je het geprobeerd hebt Raineri

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 19:31

Speed daten heb ik drie keer gedaan en helaas... Leuke gesprekken, leuke mannen, maar komt niets uit.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 08:46

Raineri schreef:
Je moet soms ook een beetje ballen hebben. Vriendin van mij is echt m'n grote heldin. Die spreekt ook soms wel eens mannen aan in de sportschool of het ov en vraagt ze mee uit. Zij is helemaal van de apps af maar nog altijd een druk vrijgezelle leven
Hierdoor is ze momenteel aan het daten met echt een hele leuke, lieve aantrekkelijke man! Zij heeft zoveel zelfvertrouwen, zo'n leuke vrouw is het ook <3

Dat deed ik ook gewoon. Zo heb ik een date voor Lalacabana gefixed die gisteren heeft plaatsgevonden.

Het is zo leuk om dat te doen!

@pien, er zijn dus ook blind date avonden, waar je lekkerlijk geblinkdoekt date en alleen kan voelen, ruiken, praten en als het een match is, dan pas de blindoek af. Voordat ik mijn vriend leerde kennen had ik overwogen daar aan mee te doen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 09:06

Grappig letterlijk blind date avonden. Wist ik niet. Ook wel spannend want het oog doet ook wat.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 09:08

Ik heb vanavond weer een eerste-date met een leuke man. Hoewel ik heel nieuwsgierig naar hem ben, blijf ik een hekel houden aan die eerste kennismakingen. Zenuw-toestanden haha. Ik zal jullie even op de hoogte houden :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 09:32

Heel herkenbaar Muronia, ik vind daten zelf heel leuk, maar die eerste date :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 09:44

Veel plezier Muronia!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 12:08

Ondanks dat ik vooral een mee-lezer ben en soms een reactie heb geplaatst(ooit, lang geleden). Hier zijn alle apps nu verwijderd. Sindskort weer smoorverliefd en deze man is alles waar ik maar van kon dromen. Op een leuke manier elkaar leren kennen(via een fb groep maar stiekem toch ook weer in het echt, hij had mij herkend op mijn werk maar durfde mij niet aan te spreken) sindsdien zijn we onafscheidelijk.
Zien elkaar eigenlijk elke dag wel, slapen bijna elke avond bij elkaar.
Wat is dit gevoel toch heerlijk!

Soms denken wij weleens wat gaat het toch snel, maar het voelt gewoon goed.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 12:08

Veel plezier vanavond! :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 13:36

Leuk Valerie. Geniet.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 07:33

Hoe was je date muronia?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 09:55

Pfffffff ik kom er net achter dat een gast waar ik al tijdje contact mee heb gewoon getrouwd is :')
Ik had al beetje onderbuik gevoel omdat het zo lang duurde voor we gingen daten, hij heeft het goed verborgen gehouden. Vertrouwen in de mannen weer weg :+

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 09:58

capopjekop schreef:
Hoe was je date muronia?

Hij was gisteravond om kwart voor 10 pas terug van het werk, dus ik hou hem nog even tegoed. Welkom in de wondere wereld van de chauffeurs :')

Ohhh Yonker dat meen je. Wat zijn er ook een hoop klojo's bij daar. Bah..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:05

O jammer Muronia, maar dat is idd het leven van de chauffeurs :=

Ja joh, hij blijkt ook vader te zijn. Vind het ook vooral sneu voor zn vrouw... Heb hem een berichtje gestuurd met "Ik wist niet dat jij ook vader was"
Ik ben erg benieuwd of die gaat reageren of dat die me gelijk blokt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:27

Yonker schreef:
O jammer Muronia, maar dat is idd het leven van de chauffeurs :=

Ja joh, hij blijkt ook vader te zijn. Vind het ook vooral sneu voor zn vrouw... Heb hem een berichtje gestuurd met "Ik wist niet dat jij ook vader was"
Ik ben erg benieuwd of die gaat reageren of dat die me gelijk blokt.

Ik zet geld in op blokken

Of

Terugkomen met een zielig verhaal over hoe slecht hij het heeft en dat ze bezig zijn uit elkaar te gaan

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:28

Ik heb er ook een neus voor. Eentje die wilde appen maar zn volledige naam erop had staan. Ik even op fb kijken. Ik zeg hoelang ben je single? Een half jaartje zegt hij. Ik zo: weet bianca dat ook? :+ toen wiste hij alle gesprekken en weg was ie. En dit is er 1 van de velen.

Toppunt is nog: dat is mn overleden zusje op mn app foto :+