Maar dat is online ook haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Als je kunt dansen is dat zeker een leuke manier om mensen te leren kennen. Ik speel zelf al langer met het idee om creatieve avonden te organiseren voor singles zodat mensen elkaar op een vrijblijvende manier kunnen leren kennen en ongeacht er een match is iig met een zelfgemaakt schilderij naar huis gaan.
Suzanne F. schreef:Oh ik durf het wel maar ik wil het niet.![]()
Juist het feit dat het me geen reet interesseert wat anderen/mannen van me vinden, zorgt ervoor dat mannen mij vaak enorm interessant vinden. Heel bijzonder.
Edit: Aanspreken kan ook door gewoon een gesprekje aan te gaan hè? Meteen nummer vragen is wel heel direct.
Raineri schreef:Je moet soms ook een beetje ballen hebben. Vriendin van mij is echt m'n grote heldin. Die spreekt ook soms wel eens mannen aan in de sportschool of het ov en vraagt ze mee uit. Zij is helemaal van de apps af maar nog altijd een druk vrijgezelle leven
Hierdoor is ze momenteel aan het daten met echt een hele leuke, lieve aantrekkelijke man! Zij heeft zoveel zelfvertrouwen, zo'n leuke vrouw is het ook
Yonker schreef:O jammer Muronia, maar dat is idd het leven van de chauffeurs![]()
Ja joh, hij blijkt ook vader te zijn. Vind het ook vooral sneu voor zn vrouw... Heb hem een berichtje gestuurd met "Ik wist niet dat jij ook vader was"
Ik ben erg benieuwd of die gaat reageren of dat die me gelijk blokt.