Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
carineken schreef:Ik vraag me af waar ik terecht kan om iemand aan te geven die op zijn vaste baan een arbeidsongeval heeft gehad en daardoor thuis is, maar wel in zo die donkere kleur een vrij stevige job gaat doen om nog bij te verdienen.
Dit betreft België trouwens.
carineken schreef:Ik vraag me af waar ik terecht kan om iemand aan te geven die op zijn vaste baan een arbeidsongeval heeft gehad en daardoor thuis is, maar wel in zo die donkere kleur een vrij stevige job gaat doen om nog bij te verdienen.
Dit betreft België trouwens.
Snippergroen schreef:Ik ga morgen meedoen aan Mud Masters. Nou heb ik een nieuw sporthorloge en hoewel hij waterdicht is vindt hij modder mogelijk niet zo leuk. Ik zou m wel graag om doen (want statistieken) hoe ga ik hem droog houden? Ik dacht zelf aan vershoudfolie er omheen wikkelen maar misschien is er nog een optie die ik over het hoofd zie?
Kwal schreef:Snippergroen schreef:Ik ga morgen meedoen aan Mud Masters. Nou heb ik een nieuw sporthorloge en hoewel hij waterdicht is vindt hij modder mogelijk niet zo leuk. Ik zou m wel graag om doen (want statistieken) hoe ga ik hem droog houden? Ik dacht zelf aan vershoudfolie er omheen wikkelen maar misschien is er nog een optie die ik over het hoofd zie?
Ik ging er voor het gemak even van uit dat je een Garmin hebt, toen ik googlede op ‘kan Garmin tegen modder’ was de eerste hit van een website voor mudruns, volgens hen kan het maar zou je ter bescherming een polsband of buff over je horloge kunnen doen.
Ik herken de struggle, want statjesik doe alleen geen mudruns
Snippergroen schreef:Ik ga morgen meedoen aan Mud Masters. Nou heb ik een nieuw sporthorloge en hoewel hij waterdicht is vindt hij modder mogelijk niet zo leuk. Ik zou m wel graag om doen (want statistieken) hoe ga ik hem droog houden? Ik dacht zelf aan vershoudfolie er omheen wikkelen maar misschien is er nog een optie die ik over het hoofd zie?
Fearn schreef:Kan iemand een goede koptelefoon aanraden, over-ear, tot 50 euro ongeveer?met een mooie klank en beetje bas?
Ik had één van het merk Powerlocus, die had wel een fijn geluid maar is na 2 jaar gebruik aan beide kanten kapot geknapt (het plastic stuk)..
JBL heb ik ook geprobeerd maar die zat te strak op mijn hoofd en vond ik zon harde bas hebben dat je de melodie niet goed meer hoorde.
Sheran schreef:Geen Garmin hier en een veel duurdere over ear. Ik kan je helaas niet helpen!
Ik ga binnenkort op reis en we moeten 3 weken ons haar wassen met beperkt water en emmers. Ik heb dik, lang haar tot op mijn heup. Ik ben bang dat ik het niet goed uitgespoeld krijg.
- hebben jullie technieken?
- kennen jullie iets waarmee je je haar ook goed kan wassen waarbij het niet zo erg is als er wat van blijft zitten? (Shampoo plakt, stinkt, ziet er goorder uit dan vet haar)