Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Pro verkopers zitten volgens mij alleen in Frankrijk
foxy80 schreef:Tallie1979 schreef:Pro verkopers zitten volgens mij alleen in Frankrijk
Dat is een status die niet met je land van herkomst te maken heeft. Die kan je in eender welk land aanvragen.
Ik zit met mijn ogen te knipperen bij het vernieuwde overzicht van mijn profiel in de app.
Daar zie je 'verdien tot X EUR met Y artikelen" - wat dus het totaal geeft van al jouw vraagprijzen op een totaal aantal openstaande advertenties - ziet er ok uit
Maar daarnaast zie je 'totaal verdiend' en daar zie ik een bedrag dat 1000 EURO hoger is dan mijn totaal van dit jaar. Geen idee waar dat bedrag vandaan komt - kan je dat ergens zien? Er staat niet bij welk tijdsbestek er in acht genomen wordt. Zou dat echt alles zijn vanaf je aanmelding op de site?
Angelaa2 schreef:Pff hier een pakketje kwijt in Frankrijk dankzij DPD. Zou bezorgd zijn en ik kreeg 3! Dagen voor de laatste ophaal datum bericht dat hij weer was terug gestuurd. Koopster heeft een probleem gemeld maar vinted reageerd nog niet.. Hoop dat t pakketje nog boven water komt
Nayan schreef:Ik heb nu eentje die iets snel nodig had, maar wel voor Homerr heeft gekozen en pas na het kopen een bericht stuurt met de vraag of ik het zo snel mogelijk kan verzenden. Direct dezelfde dag gedaan, maar het is toch te laat aangekomen en nu ligt het al een week op het pakketpunt. Neem dan ook je verlies en laat mij er niet mee zitten, je hebt zelf het risico genomen. Ik zit er niet op te wachten dat pakket terug te krijgen en heb wel alle moeite gedaan. Kan je iemand wel een review geven als het pakket niet opgehaald wordt?
SandAndOak schreef:Weet iemand hoe je op Vinted een pakket maat groter dan twee kg kan kiezen? Bij advertentie maken kan ik alleen tot twee kg kiezen. Kan je het bij verkoop nog aanpassen, of kan het bijvoorbeeld alleen bij bundels? Ingewikkeld
SandAndOak schreef:Weet iemand hoe je op Vinted een pakket maat groter dan twee kg kan kiezen? Bij advertentie maken kan ik alleen tot twee kg kiezen. Kan je het bij verkoop nog aanpassen, of kan het bijvoorbeeld alleen bij bundels? Ingewikkeld
pmarena schreef:Ik heb dat op Vinted nog nooit gezien en vind het ook heel erg raar, want die "nu kopen" knop zit er natuurlijk niet voor niets.
Pantykous schreef:Als iedereen dat doet gaan de vervoerders daar natuurlijk wel naar handelen een keer.